Missä se Ilja on, en kestä katsoa jos löytyy kuolleena ..
Kommentit (29)
Larin isä suostuu palauttamaan Iljan vain jos Lari menee naisen kanssa naimisiin. Niin, ja Larin äidiksi paljastuva sossutantta Moilanenkin on sekaantunut sieppaukseen.
Tää on taas näitä keskusteluita, joissa aloittaja ajattelee kaikkien osallistujien katsovan samat ohjelmat ja selaavan samat lehdet kuin hän itsekin. Nämä pitää osata tunnistaa eli jos et tiedä mistä puhutaan niin älä osallistu.
Mä oon ihan varma et Gunnar on vienyt sen! Antanut olettaa vaan että joku muu on kidnapannut iljan
Sitten Sanni ja Lari menevät naimisiin ja Sanni paljastaa käyneensä koko ajan kuumana Lariin.
Iljan on vieny Ossi Puolakka, joka näin palaa sarjaan. Ossi on kokenut vaikean onnettomuuden ja elää aikaa jolloin poikansa oli pieni ja eli. Ossi myös on tappanut Iljan äidin, koska luullut tämä ryöstäneen pojan oikealta äidiltään- Kannattas lukee ne juoni paljastukset!
Oikeasti minusta tuo Iljaa hoitanut hahmo oli puettu Kuoleman hahmoon mustine huppuineen. Eli luulen kyllä Iljan kuolleen.
Se poliisinainen on vienyt sen. "Löysi" Iljan vaatteitakin. Näin epäilen. Syytä en tiedä.
Ok. Kiitos:)