Mitkä ovat omat hyvät puolesi naisena tai miehenä parisuhteen näkökulmasta? Mitä annettavaa sinulla on kumppanina?
Älä listaa itsestäänselvyyksiä kuten luotettavuutta ja ystävällisyyttä vaan niitä juttuja, jotka tekevät sinusta kiinnostavan ja joita uskot jonkun arvostavan erityisesti. Kerro sukupuolesi ja ikäsi kanssa.
Kommentit (16)
Olen mieleltäni ja tunne-elämältäni terve, sekä minulla on hyvä itsetuntemus. Minun kanssani ei siis tarvitse varoa, että astuu miinaan.
Rrrrrakasta Seksiä.
N47
Ei oo mitään muuta kuin "itsestäänselvyyksiä". No ihan vähän on omaisuutta, mutta ei tarpeeks että sillä mitään vaikutusta tekis keneenkään.
+ Ihana koti XD
+ Minusta saa spontaania reissuseuraa
+ Olen munanhimoinen
+ Elän lainkuuliaisesti ja melkoisen terveellisesti
+++ Olen lapseton, mutta haluan pari ipanaa ihanan miehen kanssa.
Minulla ei ole mitään annettavaa kumppanina kenellekään. Viihdyn kotona yksin/lapsen kanssa, vapaa-ajalla vietän aikaa ystävien seurassa tai harrastuksien parissa, kotityöt ja raha-asiat pysyvät parhaiten järjestyksessä kun hoidan ne vain itse. En yksinkertaisesti kestä minkäänlaista säätöä ja ylimääräistä työtä ja tuskaa mitä parisuhteet ovat aina tuoneet tullessaan. Lapsenkin sain ex-kumppanin kanssa, mutta tajusin silloin, että puolisosta ei ollut ottamaan vastuuta ja elämään tasavertaista elämää, joten erottiin ja päätin elää elämäni yksin.
N 39. Olen kiinnostunut puolisolleni tärkeistä asioista ja keskustelen niistä mielelläni. Annan tilaa ja omaa rauhaa. Olen antelias ja auttavainen. Puuhailen mielelläni kotona esim. siivoten. En ole ollenkaan kontrolloiva, ei tulisi mieleenkään puuttua miehen ajankäyttöön. Olen itsenäinen. En koskaan pyydä miestä mukaan shoppailemaan. Pidän anaaliseksistä ja seksistä yleensäkin. Olen suvaitsevainen, suurpiirteinen ja avarakatseinen puolisoani kohtaan.
En nipota turhista, en saa hepulia jos astiat eivät aina löydä paikoilleen, tykkään hullutella ja hassutella, minun kanssani ei ole tylsää, oon ihan fiksukin ja en pihtaa, koska tykkään saada munaa. :) Miehen mielestä erikoistaitonani on kuulemma, että otan hyvin suihin plus oon älykäs ja kuulemma varmaa ainoa joka ymmärtää sitä niin hyvin. :D
Vierailija kirjoitti:
Älä listaa itsestäänselvyyksiä kuten luotettavuutta ja ystävällisyyttä vaan niitä juttuja, jotka tekevät sinusta kiinnostavan ja joita uskot jonkun arvostavan erityisesti. Kerro sukupuolesi ja ikäsi kanssa.
+ei kiinnosta vähääkään, mitä jotkut arvostavat erityisesti
Olen avarakatseinen ja hyväksyvä. Olen tehnyt paljon töitä itseni kehittämisessä, mikä on johtanut myötätunnon lisääntymiseen. Hallitsen terapeuttisia tekniikoita, joista on apua perhe-elämässä ja lasten kanssa. Pystyn esimerkiksi rauhoittamaan lapsen itkupotkuraivarista uneen alle puolessa tunnissa. Laitan hyvää ruokaa ja olen kelpo taloudenpitäjä. Olen hyvää seuraa, koska en vain toistele muiden mielipiteitä, vaan seuraan mediaa, hankin tietoa ja muodostan omia kantoja. Viihdyn kotona, joten sovin hyvin puolisoksi miehelle, joka tarvitsee kiintopisteen elämäänsä. En kuitenkaan takerru, en edes ikävöi, koska sisäinen todellisuuteni on vahva.
Monet hyvät puoleni tulevat kultaisen keskitien kulkemisesta :)
- Olen joustava, mutta osaan tehdä myös päätöksiä.
- Minulla on omia juttuja, kavereita ja harrastuksia, ja en ole ripustautuva. Silti yritän järjestää joskus kaksinkeskeistä aikaa vain miehelle, ja tulen toimeen miehen kamujen ja sukulaisten kanssa sekä voidaan joskus harrastaa myös yhdessä.
- En ole mustis juuri koskaan, enkä aiheuta itsekään syytä olla mustis. En silti ole sinisilmäinen, ja välitän.
- Olen kaunis, mutta luonnollinen ja en silti ulkonäkökeskeinen.
- Urheilen, mutta en vietä kaikkea aikaani salilla ja kaloreita laskien.
- Olen älykäs ja hyvässä koulussa ja työssä, mutta osaan puhua muustakin kuin kvanttifysiikasta 8-) (ot. tässä kallistun kyllä keskitieltä ehkä hieman hiljaisen nörtin puolelle, sosiaalisuus ei ole se vahvin lajini.)
- mua kiinnostaa aidosti puolisoni asiat, ja että hän on onnellinen.
- olen seksihullu, ja siitä mies tykkää :"D
Ompas mukava joskus kehua itseään :D löytäähän tässä paljon hyvääkin.
Vierailija kirjoitti:
Monet hyvät puoleni tulevat kultaisen keskitien kulkemisesta :)
- Olen joustava, mutta osaan tehdä myös päätöksiä.
- Minulla on omia juttuja, kavereita ja harrastuksia, ja en ole ripustautuva. Silti yritän järjestää joskus kaksinkeskeistä aikaa vain miehelle, ja tulen toimeen miehen kamujen ja sukulaisten kanssa sekä voidaan joskus harrastaa myös yhdessä.
- En ole mustis juuri koskaan, enkä aiheuta itsekään syytä olla mustis. En silti ole sinisilmäinen, ja välitän.
- Olen kaunis, mutta luonnollinen ja en silti ulkonäkökeskeinen.
- Urheilen, mutta en vietä kaikkea aikaani salilla ja kaloreita laskien.
- Olen älykäs ja hyvässä koulussa ja työssä, mutta osaan puhua muustakin kuin kvanttifysiikasta 8-) (ot. tässä kallistun kyllä keskitieltä ehkä hieman hiljaisen nörtin puolelle, sosiaalisuus ei ole se vahvin lajini.)
- mua kiinnostaa aidosti puolisoni asiat, ja että hän on onnellinen.
- olen seksihullu, ja siitä mies tykkää :"DOmpas mukava joskus kehua itseään :D löytäähän tässä paljon hyvääkin.
Ikä ja sukupuoli jäi, sorry. Nainen 24 v.
Mulla on parhaat läpät mitä kumppani tietää. Olen sopuisin ateisti ja skeptikko ketä tunnen. Teen vapaaehtoistöitä niin kumppanilla on omaa aikaa. Olen kokeillut sängyssä ainakin kerran kaikkea mitä toinen on keksinyt ja kehdannut ehdottaa ja sillä on aika hyvä mielikuvitus. Kumppani harrastaa vapaaottelua ja kun sillä meni koipi eikä päässyt salille niin pidin sille pistehanskoja meidän takapihalla kunnes parani. (Mies ei tehnyt kataa eikä potkaissut koivua, ehkä koiven takia.) Miinuksina ehkä jonkun mielestä ankara piereskely ja pakko myöntää että helvetin huonot kokkaustaidot.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parhaat läpät mitä kumppani tietää. Olen sopuisin ateisti ja skeptikko ketä tunnen. Teen vapaaehtoistöitä niin kumppanilla on omaa aikaa. Olen kokeillut sängyssä ainakin kerran kaikkea mitä toinen on keksinyt ja kehdannut ehdottaa ja sillä on aika hyvä mielikuvitus. Kumppani harrastaa vapaaottelua ja kun sillä meni koipi eikä päässyt salille niin pidin sille pistehanskoja meidän takapihalla kunnes parani. (Mies ei tehnyt kataa eikä potkaissut koivua, ehkä koiven takia.) Miinuksina ehkä jonkun mielestä ankara piereskely ja pakko myöntää että helvetin huonot kokkaustaidot.
N28
Mahdollistan miehen harrastukset sekä rahallisesti että ajallisesti. Annan panna aina kun mies haluaa. Minulta löytyy säästötililtä aina hiukan ylimääräistä, kun autoon tarvitaan varaosaa tai uusi virveli.
Olen hauska. Silleen niinku.
Ja sitten jos ilmenee akuutti tarve rallikartturille tai kolmimiehistöisen purkkarin keskigastille - niin HEI: tässä sulla on just sopiva nainen!!
(*miettii kuumeisesti löytyykö mitään muuta*)
En tiedä. Ei mussa varmaan ole mitään ihmeellistä? N23