Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako miehelle feikata neitsyttä?

Vierailija
15.08.2016 |

Muutin opiskelemaan nykyiseen asuntoon kuunvaihteessa, ja törmäsin heti muuttopäivänä samassa rapussa asuvaan mieheen. Ollaan nyt sitten tapailtu ja hän on esitellyt minulle paikkoja ja kaupunkia.
Lukiossa kävin panemassa useimpia niin oman kun rinnakkaisluokkien poikien kanssa. Opiskelupaikka ja uudet kuviot on minulle vähän kun uusi aloitus joten tuli mieleen jos tämän kanssa voisi feikata neitsyttä ihan jo sen tähden.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei

Vierailija
2/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kannata. Kaunistele mieluummin miesten määrää, jos feikata pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata feikata, koska mies huomaa sinun valheesi läpi ja ei luota sitten ikinä suhun.

Vierailija
4/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin opiskelemaan nykyiseen asuntoon kuunvaihteessa, ja törmäsin heti muuttopäivänä samassa rapussa asuvaan mieheen. Ollaan nyt sitten tapailtu ja hän on esitellyt minulle paikkoja ja kaupunkia.

Lukiossa kävin panemassa useimpia niin oman kun rinnakkaisluokkien poikien kanssa. Opiskelupaikka ja uudet kuviot on minulle vähän kun uusi aloitus joten tuli mieleen jos tämän kanssa voisi feikata neitsyttä ihan jo sen tähden.

Kannattaa. Muista sälleistä taas ei kannata mainita mitään.

Vierailija
5/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä jokin uskonnollinen vakaumus tms. jonka takia neitsyys olisi hänelle tärkeää? En oikein usko, että kukaan normaali täyspäinen ihminen enää 2010-luvulla edellyttäisi seurustelukumppanilta seksuaalista kokemattomuutta jonain "laadun takeena". 

Vierailija
6/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä jokin uskonnollinen vakaumus tms. jonka takia neitsyys olisi hänelle tärkeää? En oikein usko, että kukaan normaali täyspäinen ihminen enää 2010-luvulla edellyttäisi seurustelukumppanilta seksuaalista kokemattomuutta jonain "laadun takeena". 

Jos luet ap:n viestin ajatuksella niin huomaat että hän ajattelee lähinnä itseään.

Vierailija
7/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinku kananverta pimppiin vai?

Vierailija
8/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, koska joku panoistasi on todennäköisesti miehen paras kaveri tai veli.

Vierailija
9/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin feikkaan aina miehille olevani neitsyt.

Täydestä menee.

T: yh

Vierailija
10/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinku kananverta pimppiin vai?

Tai sitten sanoo että immenkalvo lähti jossain harrastuksissa tai oman käden kautta ja vaan teeskentelee epävarmaa.

Vierailija
11/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan vuoden ajan kandee esittää neitsyttä, vaikka poikkis olisikin jo jympsytellyt mielin määrin ja usein.

Vierailija
12/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Mutta älä puhu mitään vanhoista.

Vierailija
13/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miltä itsestä tuntuu. Itse en ole feikannut mitään, muutamalle olen vielä ensi tapaamisella oikein liioitellen retostellut entisistä seksiseikkailuistani. Herran jestas, ettei ainakaan kuvittele, että olen neitsyt.

Vierailija
14/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi stressaava panna neitsyttä. Lähettäisin kaisaniemenpuistoon yö kävelylle sellaisen.

Vierailija
15/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydestä menee.

Se sun kersasi kun aamulla tuli herättämään niin pilasi hieman sitä illuusiota. Ja naulakossa lastenvaatteet sekä olohuoneessa isokasa lastenelokuvia. No ne lapsen valokuvat hieman mietytti... Mut oot sä neitsyt kun niin sanot. Ja kyllähän Mariakin sikisi pyhästä hengestä.

Vierailija
16/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydestä menee.

Se sun kersasi kun aamulla tuli herättämään niin pilasi hieman sitä illuusiota. Ja naulakossa lastenvaatteet sekä olohuoneessa isokasa lastenelokuvia. No ne lapsen valokuvat hieman mietytti... Mut oot sä neitsyt kun niin sanot. Ja kyllähän Mariakin sikisi pyhästä hengestä.

Etkö sä muista, että olin lapsenvahtina ja lainakämppä?

Vierailija
17/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sitten kun miehesi kanssa vierailet vanhemmillasi ja törmäätte näihin entisiin panokumppaneihisi? Joku saattaa baarissa vaikka sanoa, että on pannut sinua. Aika ikävä tilanne, kun tällainen paljastuu. Vielä ikävämpi jos mies sanoo entiselle panokumppanillesi, että sinä olit neitsyt, kun aloititte suhteenne.

Aloittaja trollaa, mutta tällaisia naisia on oikeasti olemassa, joten aiheesta voi keskustella.

Vierailija
18/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydestä menee.

Ei voi olla neitsyt jos on lapsia. Se valehteli.

Vierailija
19/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei kannata. Kaunistele mieluummin miesten määrää, jos feikata pitää.

Miksi pitäisi entisten miesten määristä kertoa yhtään mitään?

Vierailija
20/20 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi stressaava panna neitsyttä. Lähettäisin kaisaniemenpuistoon yö kävelylle sellaisen.

Ei ollut yhtään stressaavaa