Mies, arkaluontoinen (ei härski) kysymys
Olen aina miettinyt, että miten te miehet pissattuanne saatte pelkällä ravistelulla itsenne kuivaksi. Eikö ikinä tule tippoja housuun?
Olisin vielä kysynyt, kuinka moni pissaa istualtaan, ja miksi, ja monellako on ujo rakko. Tarkkailetteko vaivihkaa muiden miesten meloja pisuaareilla? Onko se ahdistavaa vai kivaa?
Tämä ei ole pervo postaus vaan silkkaa mielenkiintoa. En tullut exiltä ikinä kysyneeksi ja nyt deittailen enkä tässä vaiheessa ala pissajuttuja puhumaan. Kyse ei siis ole fetissistä.
Mies on outo eläin.
Kommentit (80)
Voin kertoa salaisuutena, että pelkkä ravistelu ei riitä enää vanhemmiten. Vaihtoehdot ovat joko antaa tulla viimeinen tippa housuun tai sitten houkutella se vessapaperiin. Mutta muistakaa, että tämä on salaisuus ja ette tiedä siitä mitään. Ja että ainakaan minä en ole sitä teille kertonut :)
t: miäs
Kyllä sitä pari tippaa usein valitettavasti menee boksereihin. 😕
Nuorempana kärsin ujosta rakosta niin että vaikka se oli täynnä ja pakko oli kusta niin mitään ei tullut jos muita paikalla. Nykyään uskallan kyllä lorottaa.
En katsele muitten miesten m*lkkuja, hyi saatana. Omani on tarpeeksi iso.
Yleensä ravistelu riittää, joskus ei.
En kuse istualtaan. Tuntuu, että rakko ei tyhjene kunnolla ja muutenkin epämiellyttävämpi tehdä se istualtaan.
Ei ole tarvetta kyttäillä toisten kulleja. Kai se on vähän kuin kirjoittamaton sääntö, että katsellaan eteenpäin tai sitten omaa kalua.
Tippa sinne kalsareihin aina jää ravistelunkin jälkeen.
M37
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa salaisuutena, että pelkkä ravistelu ei riitä enää vanhemmiten. Vaihtoehdot ovat joko antaa tulla viimeinen tippa housuun tai sitten houkutella se vessapaperiin. Mutta muistakaa, että tämä on salaisuus ja ette tiedä siitä mitään. Ja että ainakaan minä en ole sitä teille kertonut :)
t: miäs
Näin olen ajatellutkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi!
Hyi niitä naisia, joilla lorahtelee housuun trampoliinilla hyppiessä. Ja kun pyykkiä pestessä törmää vaimon käytettyihin alushousinhin, niin eipä tuo naistenkaan hygienia enää oikein vakuuta.
Mun mies ainakin pyyhkii kalun pään. Pyyhitäänhän me naisetkin se tavara. Ainakin järkevä tekee niin...
Kuivaan monesti paperilla, jos vaan mahdollista. Tosin jos vaikka metsässä käy kusella, niin silloinhan sellaista luksusta ei ole ja pakko pärjätä ravistamalla.
.. ja sitten haluatte että otetaan suihin kun on kusinen kalu? Oman kokemuksen mukaan ei miehet mene pesulle ennen suihinottoa. Seisottaa ja pakko olis saada.
Niin ja kyllä minä ainakin vertailen muiden vehkeitä omiini. Se ei homoksi tee, vaikka tässäkin ketjussa näkyy olevan seksuaalisuudestaan epävarmoja homofoobikoita.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi!
Hyi niitä naisia, joilla lorahtelee housuun trampoliinilla hyppiessä. Ja kun pyykkiä pestessä törmää vaimon käytettyihin alushousinhin, niin eipä tuo naistenkaan hygienia enää oikein vakuuta.
Kuka aikuinen nainen hyppii trampoliinilla? 😂 Eikö se ole lapsia varten?
1) Peniksen pää kuivataan vessapaperilla - tietenkin.
2) Istualtaan pissaan aina samalla kun lykkään paskat ja joskus muutoinkin, jos on esimerkiksi tullut ilmaisjakelulehti tms, jota selailla samalla.
3) Rakkoni ei ole varsinaisesti ujo, mutta penikseni on niin pieni etten siksi kehtaa kusta muiden nähden.
Vierailija kirjoitti:
Kuivaan monesti paperilla, jos vaan mahdollista. Tosin jos vaikka metsässä käy kusella, niin silloinhan sellaista luksusta ei ole ja pakko pärjätä ravistamalla.
On niitä lehtiä, kunhan et nokkosella pyyhi
Vierailija kirjoitti:
.. ja sitten haluatte että otetaan suihin kun on kusinen kalu? Oman kokemuksen mukaan ei miehet mene pesulle ennen suihinottoa. Seisottaa ja pakko olis saada.
Kuka haluaa ja kuka ei. Itse en tykkää suihinotoista ja paras on aina jos käy molemmat pesulla ennen seksiä.
Käytän paperia aina. Ja istualtani virtsaan jos olen esim väsynyt enkä jaksa seistä (punnitsen aina tilanteen, kumpi on vaivalloisempaa: asettaa kansa alas ja istua vai seistä väsyneillä jaloilla). Yöllä jos tarvii käydä, niin mieluummin istun, jottei tarvitse laittaa valoja päälle sihtaamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä lehtiä, kunhan et nokkosella pyyhi
No en ala mitään lehtiä kaivelemaan. Kyllä se silloin pitää uhrautua vaikka se tippa tai pari valuiskin alkkareille.
Vierailija kirjoitti:
Hyi!
Onko ylläri että miehetkin kusee? 😀Ei pitäis olla, kun sitä näkee julkisillakin paikoilla niin usein.
Ap
Minuakin kiinnostaa.
Joskus olen teininä kirjoittanut poikakaverin kalulla lumeen 😂 Tai siis sillä urealla, mikä siitä tuli.