Lue keskustelun säännöt.
Oon 39v ja ajattelin alkaa polttamaan tupakkaa. En ole koskaan kokeillut mitä merkkiä ostaisin??
15.08.2016 |
Ajatus itsestini tupakoimassa ja riski, että joku tuttu näkee ja ihmettelee kiihottaa minua suunnattomasti
Kommentit (43)
50 körssin aski lucky strikeä. Ei ujostella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aloitin aikoinaan punaisella mallulla, ehdottomasti pehmyt aski, silloin sai jo 16 vuotias ostaa, toki aiemmin piti jo haetuttaa
camel tietenki