Oon 39v ja ajattelin alkaa polttamaan tupakkaa. En ole koskaan kokeillut mitä merkkiä ostaisin??
Ajatus itsestini tupakoimassa ja riski, että joku tuttu näkee ja ihmettelee kiihottaa minua suunnattomasti
Kommentit (43)
Nykyään on kyllä vaikeaa, kun ei näe valikoimaa tiskillä. LM yleensä paras.
Ei kannata. Menee terveys ja rahat.
Punainen LM. Harjaannuta itsesi polttamaan mahdollisimman monta savuketta päivässä heti alusta, mieluiten koko aski. Näin ehdit saamaan keuhkoahtauman ja lisähappilaitteen iloksesi.
Kultainen Marlboro on se klassikko mitä kannattaa polttaa.
Mikä savukemerkki nykyään on paras, kun vihreää ei enää saa? Oitäisi osata myyjältä kysyä jotain, mitä nykyään myydään.
Camel tietysti. On kallis ja tyylikäs rööki.
Vierailija kirjoitti:
Camel tietysti. On kallis ja tyylikäs rööki.
No onko vai oliko vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Punainen nortti on parasta
🚬👴🏼👍🏼
L&M punainen on raika ja hyvän makuinen
Tupakoinnista tähdätään juuri siihen että se aloitetaan nykyisin juuri nuorena ja siksi nykyiset tuotteet.Vain hyvin harva enään aikuisena enään aloittaa
LM sininen, Malboro cold olivat suosittuja ainaski
Ehkä kokeilisin niitä siis
Ne punaset on vissiin väkevimpiä mut voi alkaa huimata jos ei ole tottunut
Vierailija kirjoitti:
LM sininen, Malboro cold olivat suosittuja ainaski
Ehkä kokeilisin niitä siis
Ne punaset on vissiin väkevimpiä mut voi alkaa huimata jos ei ole tottunut
Juuri ne haluaisin välttää.
Vierailija kirjoitti:
Punainen LM. Harjaannuta itsesi polttamaan mahdollisimman monta savuketta päivässä heti alusta, mieluiten koko aski. Näin ehdit saamaan keuhkoahtauman ja lisähappilaitteen iloksesi.
Sarkasmisi taso ei edes naurata.
Seuraa pirkka-niksi: Polta löytämiäsi ilmaistököjä, niitä jää paljon yli tupakoitsijoilta Et kai sentään tahdo ostaa kaupasta ja maksaa omakotitalon verran siinttä että saat keuhkosyövän. Säästämälläsi rahamäärällä saat sitten tököjen tupruittelusta saamasi sairaudetkin hoidetuiksi
Vierailija kirjoitti:
Seuraa pirkka-niksi: Polta löytämiäsi ilmaistököjä, niitä jää paljon yli tupakoitsijoilta Et kai sentään tahdo ostaa kaupasta ja maksaa omakotitalon verran siinttä että saat keuhkosyövän. Säästämälläsi rahamäärällä saat sitten tököjen tupruittelusta saamasi sairaudetkin hoidetuiksi
Tämäkään sarkasmi ei naurata.
Vape tai nikotiinipussit
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Tuskin ap alkaa tupakoimaan heti askia päivässä.. itse olen tupakoinut satunnaisesti 10 vuotta enkä koskaan ole päässyt edes yli 5 tupakkaa päivässä- tasolle