Täysin turhat ja tylsät olympialaiset
Oikeasti, en tajunnut kisoja odotellessa että KAIKKI kiinnostavat lajit käydään Suomen aikaa yöllä ja kaikki jää näkemättä. Työssä käyvä ihminen ja nyt koulutkin kun alkaa, ei kyllä voi valvoa. Päivällä golfia koko päivä ja ammuntaa, koripalloa. No jee. En oikeasti ymmärrä, kuka näitä kisoja katsoo. Lisäksi eivät ollenkaan näytä suomalaisia ruudussa, koska pieni Suomi ei merkitse mitään muualla maailmassa.
Jos suomalaista yleisurheilua pitäisi markkinoida nuorille, niin ei kyllä näiden kisojen jälkeen kannata. Ketään ei kiinnosta katsoa edes televisiosta.
Kommentit (20)
Siis et tajunnut että aikaeroa on ihan jonkun verran...? Ok.
Jotenkin puolivillaiset kisat ovat. Ei vaan jaksa kiinnostaa, järjestelytkin ontuvat monessa kohtaa pahasti.
No minäkin ihmettelin että näytetäänhän näitä kisoja päivälläkin! Sitten tajusin että jaa niin, ovatkin uusintoja.
Harmi kun öitä ei voi valvoa. No enää on jäljellä vissiin tylsiä lajeja muutenkin
Jokainen ammattiurheilukisa on täysin turha. Nekin rahat voitaisiin laittaa vanhuksille.
Minä olen kyllä yökyöpelinä katsellut, mutta ärsyttää se sillisalaatti ja jatkuvat lähetysten vaihdot kesken kisan toiseen lajiin, mitä ruutu tööttää. Keskeytetään lähetys juuri kun se on jännimmillään, ja vaihdetaan ratsastukseen. Voi hevon v....ylellä on monta kanavaa, miksi lähetyksiä ei olisi voinut jakaa siten, että Teema lähettää ne sillisalaatit, eli ratsastukset, melonnat ynnä muut pienten piirien lajit, ja femma vaikka nyrkkeilyn, soudun, kamppailulajit ja painonnoston eli kunnon hikilajit -- ja kakkonen yleisurheilun? Minä en ainakaan sieltä perhanan Areenasta löytänyt sitä heidän painonnoston yhteydessä mainostamaansa mahdollisuutta "jatkaa katselua Yle Areenassa", ja tietokonetta omistamattomat jäävät ihan paitsioon sen mahdollisuuden kanssa.
ja toisekseen, golf ei mielestäni ole urheilua.....
Joo, vähän samat fiilikset. Pelkkää golfia, painia ja taas golfia tai jotain veneilyä. Voisiko tylsempää olla? Telinevoimistelu on piristänyt vähän. Missä kaikki mielenkiintoiset lajit? No ne tulee silloin klo 4 yöllä ja uusintoina ei voi näyttää. Onneksi Areenasta näkee joitakin lajeja ilman suomenkielistä selostusta edes.
Ei hemmetti, miksihän ne ei ole siellä Riossa älynneet, että Suomessa on silloin yö, kun siellä kilpaillaan! Kyllä nyt MEITÄ pitäisi sen verran ajatella!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä yökyöpelinä katsellut, mutta ärsyttää se sillisalaatti ja jatkuvat lähetysten vaihdot kesken kisan toiseen lajiin, mitä ruutu tööttää. Keskeytetään lähetys juuri kun se on jännimmillään, ja vaihdetaan ratsastukseen. Voi hevon v....ylellä on monta kanavaa, miksi lähetyksiä ei olisi voinut jakaa siten, että Teema lähettää ne sillisalaatit, eli ratsastukset, melonnat ynnä muut pienten piirien lajit, ja femma vaikka nyrkkeilyn, soudun, kamppailulajit ja painonnoston eli kunnon hikilajit -- ja kakkonen yleisurheilun? Minä en ainakaan sieltä perhanan Areenasta löytänyt sitä heidän painonnoston yhteydessä mainostamaansa mahdollisuutta "jatkaa katselua Yle Areenassa", ja tietokonetta omistamattomat jäävät ihan paitsioon sen mahdollisuuden kanssa.
Kellä ei ole nykypäivänä tietokonetta? :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti, miksihän ne ei ole siellä Riossa älynneet, että Suomessa on silloin yö, kun siellä kilpaillaan! Kyllä nyt MEITÄ pitäisi sen verran ajatella!
Ja pointtisi oli...? Kuka on sanonut, että niiden siellä päässä pitäisi muuttaa mitään. Aivan se ja sama mulle, kunhan nyt vaan totesin, että omalta kohdaltani kisat ovat olleet pettymys koska kaikki lajit tulevat yöllä. Käsittääkseni kukaan ei ole lähettämässä palautetta Rioon, koska eivät toimi Suomen kellojen mukaan?
Olympialaisia on hehkutettu Suomessa jo vuosia ja kesällä alkoi tosirummutus. Nyt sitten kun alkavat, ketään ei tunnu kiinnostavan. Omassa tuttavapiirissä ketään ei kiinnosta katsoa, koska lähetyksen seuraaminen on tuskaisaa. Jotenkin maku mennyt olympialaisista, ei tunnu enää samalta kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellä ei ole nykypäivänä tietokonetta? :DDDD
ja ps. Areena toimii myös puhelimessa. Ei tosin siinä lankapuhelimessa, joka sulla varmaan on...
Eipä toimi Lumiassa.
Tietokonetta ei ole mm. anopillani, appiukollani, 50- enollani......Maailma on muutakin, kuin alle neljäkymppisten tietokonevirtuoosien.
Vierailija kirjoitti:
Eipä toimi Lumiassa.
Tietokonetta ei ole mm. anopillani, appiukollani, 50- enollani......Maailma on muutakin, kuin alle neljäkymppisten tietokonevirtuoosien.
Miten niin ei toimi lumiassa? Outoa tuo tietokoneettomuus, itse en tunne ketään, kenellä ei tietokonetta olisi. Asutteko jossain jumalan selän takana?
Kisat ovat todella tylsat, jos katsoo vain tv-lahetyksia. Tunteja kestavia hitaita lajeja kuten kouluratsastus, golf ja purjehdus jatkuvasti ja yleensa molemmilta kanavilta samaan aikaan. Voisi edes enemman ohjata kesken lahetyksen muualle, jos huomaa etta jannittava tilanne toisessa lajissa kaynnissa.
Onneksi yleisurheilu on nyt alkanut, niin hieman vauhtia tv-lahetyksiin. Palloilulajeja on hyvin vahan naytetty, esim koripalloilussa, rugbyssa aivan loistavia, viihdyttavia peleja. Nama pelit on tullut uusintoina aamulla tai myohaan illalla, vaikka klo 20 netissa suorana.
Tennista myos naytetty uusintana, studiossa kylla kerrottu etta meneillaan janna peli, menkaa nettiin katsomaan ja sitten palattu takaisin ratsastukseen. Ajatellaan etta Rio Areena (joka toiminut hyvin puutteellisesti kisojen ajan) korvaa puutteelliset tv-lahetykset.
Aikaerolle ei voi tietenkaan mitaan, itse katson yleisurheilun aamulla katsomatta uutisia edeltavasti. Mutta suosittelen menemaan nettiin katsomaan kisoja, paljon eri lajeja, kaikille jotain.
Jotenkin tuntuu, että ihmiset ajattelevat että kesäolympialaiset=yleisurheilukilpailu
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että ihmiset ajattelevat että kesäolympialaiset=yleisurheilukilpailu
No sieltä yleisurheilusta ne suomalaismenestyksef ovat yleensä tulleet. Yleisurheilu on myös siitä mukava, että kentällä ja radalla tapahtuu yhtä aikaa monenlaista.
Tykkäisin seurata erikoisempiakin lajeja, ja esim. Lontoon kisoista seurasin kaikenlaista. Onkohan etukäteen ajateltu, että golfissa ja purjehduksessa on suomalaisilla menestymismahdollisuuksia ja siksi niille uhrataan järkyttävästi ruutuaikaa. En voi tylsempiä lajeja kuvitellakaan.
Aikaero on kisojen pienin ongelma.
Itse käänsin unirytmin sellaiseksi, että pystyy katsomaan kisoja yöllä. Viiden jälkeen aamulla nukkumaan ja heräilee, kun iltapäivälähetys alkaa. Ei paha
Hyviä kommentteja! Itsekin olen tuskastunut siihen, ettei esim. kiinnostavaa lajia näe kuin 15 minuuttia luvatun tunnin sijaan, kun joku -piip- golf tai purjehdus on menossa ja vie lähetysajan.
Olen seurannut telinevoimistelua, ratsastusta, uintia, uimahyppyjä, tennistä ja yleisurheilua.
Tenniksessä olisi ollut kiva, jos Jarkko Nieminen olisi selostanut ottelut. Ketutti sen selostajan jauhaminen pelaajan "syömähampaasta" ja muusta roskasta.
Se on urheilua. Urheilu on turhaa ja tylsää. Hyvä, että silmäsi aukesivat näkemään karun totuuden sirkuskulissien takana.