Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä itkin äsken (lue miksi)

Vierailija
15.08.2016 |

Ollut todella erikoinen taival erään henkilön kanssa... olen yrittänyt lopettaa, mutta ei siitä ole mitään tullut. Tunteet sinkoilevat pitkin aivojani. Välillä vituttaa, välillä tunnen myötätuntoa ja katumusta jne. Nyt tilanne on, että olemme sopineet tapaamisen ja aiomme viettää rennon illan tehden jotain, sen näkee sitten että mitä ja milloin.

Mutta se mikä hämmensi minua, oli äskeinen itkukohtaus. Minulle tuli niin paha olo aiheuttamastani surusta ja epävarmuudesta, erilaisista peloista, siitä miten hukassa olen koko homman kanssa. Aiemmin en ole itkenyt tämän takia, eikä menkkojenkaan pitäisi olla tuloillaan. Voi kuinka toivoisinkaan, että se ilta muuttaisi suhtautumiseni lopullisesti... että yhtäkkiä silmäni aukeaisivat ja ymmärtäisin enemmän. Enkä enää epäröisi. Mutta kun en tiedä, ei kukaan tiedä mitä tuleva tuo tullessaan ;( Pahoillani olen ja katumus on syvä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/3 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että olen ollut aika kamala toista kohtaan, tahtomattani :( AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan nyt, kuinka vakava sitoutumiskammoni voi pahimmillaan olla :( Jokainen väärä sana tai vihjaus voi olla liikaa ja aiheuttaa totaalisen takapakin. Ehkä otan aivan liikaa paineita siitä, mitä toinen odottaa minun ajattelevan, tuntevan ja tekevän. Ikinä en halua satuttaa, mutta valitettavasti olen jo satuttanut ;( Odotan mukavaa iltaa innolla, tosin jännittäen. Mutta haluan vain hyvittää kaiken :( ap