Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pulassa ei paikkoja päiväkotiin

Xx
14.08.2016 |

Tilanne se että mieheni haki koulutukseen ja heinäkuussa tuli tieto että sinne pääsee. Nyt minun tuuraaja ilmoitti että palaa vasta tammikuussa töihin
Joten joudun laittamaan 3 nuorinta lastamme päiväkotiin. Ja työt alkaa 1.9. Hoitopaikkoja ei ole kunnalliseen ja yksityiseen pk olisi paikat mutta maksut olisi 310, 315, 315= 945euroa? Minulla pien yritys ja en paljoa pysty palkkaa nostamaan ja sitten on yksi osaaikanen tuuraaja. Laskin että kunnallisella olisi maksut olleet pienemmät kun tulisi sisaralennus? Kunnalliselta vaan todettiin että marraskuun lopussa voisi olla tilaa? Tai sitten pitäisi ajaa ihan kunnan toiseen päähän ja siellä mahdollisesti voisi olla paikat perhepäivähoidon tai eri päiväkodeissa? Aika haastava yhtälö ja minun työt alkaa 6.30 ja mieheni oltava ennen 8.00 koulussa?Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kunnalla on velvollisuus järjestää hoitopaikka 2 viikon kuluessa, jos vanhemmille tulee yllättäen työ-/kouluvelvollisuus. Se voi sit toki olla mistä päin kuntaa vaan. Ja lapset eri päiväkodeissa. Kovistelkaa varhaiskasvatusyksikköä vielä.

Voitteko koitta selvittää myös jonkun hoitoringin perustamista jonkun toisen perheen kanssa?

Vierailija
2/7 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkatkaa hoitaja kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Pula?

Vierailija
4/7 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palkkaisin hoitajan kotiin, se säästäisi kaikkien hermoja ja olisi mukavampaa sekä helpompaa koko perheelle.

Vierailija
5/7 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin olisi helpointa palkata hoitaja kotiin. Kelan sivuilta löydät infoa asiasta.

Vierailija
6/7 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on Pula?

Kroatiassa.

Vierailija
7/7 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on Pula?

No etkö nyt tiedä??? Kroatiassa tietenkin. Tämän nyt jokainen Katti Matikaista katsonut tietää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi