Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pepulle läpsiminen.

Vierailija
14.08.2016 |

Hei. Mitä mieltä rouvat on täällä pepulle läpsimisestä? Aina himon huipulla tekee mieli omaa naista läpsäyttää pepulle(kovaakin), kun paukutan kunnolla takaapäin. Kertokaa pidättekö. Mies 38

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hassua kun ketjussa puhutaan kärjistetysti alistamisesta ja kivusta. Minun mies ainakin ihan siis todella vain läpsäisee välillä pepulle kun ratsastan, ei todellakaan satu tai tuota mitään kivun kaltaistakaan :D

Ihan minua varten tekee koska se kiihottaa mua, tunnen itseni siitä heti ihan seksipommiksi ja seksi tuntuu kovin intohimoiselta. Eikä ole mulla mitään alistumishaaveitakaan eikä mitään SM-leikkejä ole meillä muutenkaan. Me ollaan tämmösii ihan tavallisii peppuläpsijöitä :)

Vierailija
22/43 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hassua kun ketjussa puhutaan kärjistetysti alistamisesta ja kivusta. Minun mies ainakin ihan siis todella vain läpsäisee välillä pepulle kun ratsastan, ei todellakaan satu tai tuota mitään kivun kaltaistakaan :D

Ihan minua varten tekee koska se kiihottaa mua, tunnen itseni siitä heti ihan seksipommiksi ja seksi tuntuu kovin intohimoiselta. Eikä ole mulla mitään alistumishaaveitakaan eikä mitään SM-leikkejä ole meillä muutenkaan. Me ollaan tämmösii ihan tavallisii peppuläpsijöitä :)

Samaa mieltä tästä. Tunnen naisena, että läpsiminen vauhdittaa kumpaakin hurjempaan menoon, eikä kyse ole mistään alistamisesta tai kivusta. Seksistä tulee sillä tavalla entistä kiihkeämpää. Usein läimäisen itse miestä rintaan, selkään, reiteen, pepulle - mikä ruumiinosa nyt sattuu olemaan tarjolla. Ensimmäisellä kerralla hän hieman hämmästyi, mutta on jo tottunut siihen ja ottaa ranteista kiinni, jos haluaa minun lopettavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin eilen. Se oli ihanaa.

Vierailija
24/43 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti rouvasi tekee mieli potkia munille aina himon huipulla, kun tekee niin kovasti mieli.

Toivottavasti sinun miehesi tekee mieli potkia sinua jalkoväliin, aina himon huipulla, kun tekee niin kovasti mieli..

Perse EI OLE sukuelin eikä sitä voi edes verrata siihen, idiootti!

Vierailija
25/43 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kivusta tai bdsm- seksistä kiinnostunut, mutta pyllyposkia pitää ehdottomasti sopivasti läpsiä ja puristella. Nahkavyökin tuntuu ihanalle. Sopivasti kun läpsäyttää, ihanasti valuu pillusta mehua... Aijai. Olen läpsutellyt miestänikin ja hän on samaa mieltä, että ihanaa on. Pieni, sopiva läpsiminen tai piiskaaminen on juurikin nautinnollista, ei kivuliasta tai alistavaa. Ehkä enempi paineen tunteeseen liittyvä juttu. Just harrastettiin pikaseksiä. Aamu kun on, olen vähän kuivahko. No muutama läpsäisy pyllylle, niin johan kastui lisää. Olis ollut ihanaa kunnolla rakastella ja saada ihanasti puristelujakin, ei nyt ehtinyt.

Vierailija
26/43 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni läpsiminen ok, mutta ei sellainen että sattuu. Piti lopettaa hyvä fwb suhde tämän takia. Mies tykkäsi myös purra =(

Vierailija
27/43 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihko laskee hetkellisesti jos mies läpsäyttää. Ikinä ei ole kunnolla läsäyttänyt eikä satuttanut niin ei minua haittaa jos joskus tekee niin, itse kumminkin pääsen taas nopeasti hyvään vireeseen. Vähän Samantyyppinen juttu kuin se, että mies joskus runkkaa minun katsellessa koska se kiihottaa minua. Itse hän ei siitä kiihotu, mutta tykkää tehdä sitä minun takia.

Vierailija
28/43 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Mulla vaimo just haluaa, että läpsin häntä perseelle, kun panen takaapäin.

Vierailija
29/43 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelun aikana vaimo vie käteni jalkoväliinsä ja pyytää läpsimään pimpulan kohdalle,

Se kiihottaa häntä valtavasti.

Mutta vain silloin kun hän pyytää

Vierailija
30/43 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä eikä ole onneksi läpsinytkään.

Vierailija
31/43 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikkuisen piiskannut vaimoa kevyellä vitsalla jo kauan esileikin aikana ja se kiihottaa häntä kovasti. Ei mitään ruoskimista, vaan sopivaa kiihottavaa jalkojen väliinkin asti osuvaa takaa päin. Sitten on ihanaa mennä sisään kun hän on sopivan kuuma jo jos en anna vielä kielihoitoa ensin, jos pyydetään. Vaimokin pikkuisen piiskaa minua pepulle joskus kun nain päältä häntä ja se kiihottaa minuakin. Onko kukaan kokeillut tällaisia?

Vierailija
32/43 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsiminen, puristelu ja kouriminen on ihanaa.

Tai et puristelee ja välillä lasauttaa kunnolla avarilla pepulle.

Vierailija
33/43 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa ja kiihottaa

Vierailija
34/43 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään läpsimisestä, mies tekee sen sopivasti, läpsähdys kuuluu mutta ei tee kipeää. N26

Vierailija
35/43 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Mulla vaimo just haluaa, että läpsin häntä perseelle, kun panen takaapäin.

Itse en suuremmalti edes välitä doggy stylesta jossa se läpsiminen olisi luonnollisinta. Siinä on niin erillään, kuin vain reikä mihin tökitään. Lisäksi miehelläni pitkähkö kulli, 19cm ja siinä asennossa kulma on sellainen, että kulli osuu ikävän tuntuisesti pohjaan ja seksin jälkeen saattaa olla alavatsakipua.

Takaapäin tykkään kyllä harrastaa seksiä niin, että olen vatsallani ja mies päälläni puristaen minut alleen ja käsivarsillaan tiukasti pidellen painuessaan sisääni. Siinä tunnen olevani kokonaan hänen ja hänen kiihkeä hengityksensä tuntuu poskellani saaden minutkin kiihottumaan entisestään.

T: Se joka ei innostu läpsimisestä vaan kiihko laskee hetkellisesti.

Vierailija
36/43 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kevyehköstä pepun ja pil lun piiskauksesta. Joko ruoskalla tai kädellä. Mieheni taas tykkää itselleen ihan kunnon läimimisestä ruoskalla tai lätkällä niin että peppu punoittaa.

N40+

Vierailija
37/43 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja kuuluu seksiin.

Vierailija
38/43 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei niin rajua, että tekisi kipeää. Meillä läpsyjä esileikissä ja kun ratsastan, mikä on suosikkiasentoni seksissä. 2m1n:ssa otin mieheltäni suihin ja samaan aikaan kaverini läpsi minua pyllylle ja nuoli. Superhyvä kombo.

Vierailija
39/43 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen eläköitymistä läpsin työpaikallani naisia lautasille. Van muutama kielsi. Oli ne aikoja ne.

Vierailija
40/43 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä sopivaa kysäistä etukäteen, sopiiko pepulle läpsimiset, nänneistä vääntämiset ja luunapit klitorikseen. Mulle ei käy, ja seksi jää kyllä viimeiseksi kerraksi jos näihin sortuu. En mäkään satuta kumppania, ei tulisi mieleenkään!