Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen orgasmin kesto?

Vierailija
14.08.2016 |

Kertokaas kauanko se kestää? Miehenä erittäin hankalaa aina olla vastussa seksissä, siitä että molemmat saavat samaan aikaan. Jos laukean liian aikaisin niin naiseni orgasmi on vasta aluillaan. On luonnotonta, että miehellä orgasmi kestää pari sekuntia kuin taas naisella se saattaa jatkua 20 sekuntia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 sekuntia? Mun orgasmi saattaa kestää 20x20 sekuntia! Suosittelen antamaan naisellesi useita orgasmeja ennen omaa laukeamistasi. (Tietysti vain jos naisesi sitä haluaa) N42, hyvää seksiä jo 25v.

Vierailija
2/6 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 sekuntia. En laukea yhdynnässä, ainoastaan oraaliseksissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille oo mitään tiettyä kestoa. Riippuu siitäki kuinka kiihottunut on..naiset nyt voi saada välillä useammanki orkun peräkkäin.

Vierailija
4/6 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau. Aikamoista jos joka ikinen kerta huolehdit siitä että saatte kumppanisi kanssa samaan aikaan. Kai sä tiesit että on ihan tavallista ja itse asiassa erittäin ok myös että saadaan ihan eri aikaan?

Vierailija
5/6 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se voi kestää sen puoli minuuttia, mutta itse saan aina useita orgasmeja seksin aikana. Ensimmäisen esileikissä käsin ja sitten kun on "hanat auki" niin sitten hyppään ratsastamaan ja saan lisää. Miehen vuoro on aina mun jälkeen. ;)

Vierailija
6/6 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sinä yksin siitä ole vastuussa. Naisenkin kuuluu huolehtia siitä, olla aktiivinen ja ilmaista mitä haluaa.

Minulla orgasmi kestää melko lyhyen ajan, mutta saan niitä joka kerta useita. Ja ihan itse koen ne "ottavani" en ajattele miehen olevan vastuussa.