Mun painonpudotuskeino
Oon kokeillut vaikka mitä, mutta en oo laihtunut. Nyt on yksinkertainen tapa laihtua. Syön kolme ruispalaa päivässä. En mitään muuta. Päällä on oivariinia, kinkkusiivu, 2 juustosiivua ja tomaattia. Syön aamulla, päivällä ja iltapäivällä. Ei ole tullut nälkä. Kannattaa kokeilla.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Aijaa, mä syön terveellisesti ja normaalisti. Paino on pudonnut.
Mulla ei pudonnut, kun söin terveellisesti ja normaalisti.
Vähän samanlainen vinkki kuin että "tiputa ikkunasta". Tokihan se paino silläkin tavoin putoaa.
Saa ainakin kuituja eli vatsa toimii, proteiinia ja rasvaa. Onhan siinä vihannestakin mukana.
Ymmärrän ap sinua täysin, koska en itsekään saa painoa millään alas. Syön reilusti alle 2000 kcal päivässä ja silti olen lihonut 10 kg viimeisen vuoden aikana, aineenvaihdunta jostain syystä ihan jumissa ja todennäköisesti nestettä on kertynyt runsaasti. En myöskään koe näläntunnetta oikeastaan koskaan. Syön yleensä jotain noin puolen päivän aikaan ja toisen kerran iltapäivästä/ illasta. Aamulla on yhä ihan kylläinen olo, vaikka söisin viimeisen kerran neljältä, tänään esimerkiksi söin puoli yhdeltä viherpirtelön, johon lisäsin muutaman saksanpähkinän ja reilun desin rasvatonta rahkaa eli voisi myös sanoa, että noudatan pätkäpaastoa. Ne, joiden elimistö toimii normaalisti, eivät ymmärrä, että kaikilla ei ole samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei pudonnut, kun söin terveellisesti ja normaalisti.
Söit väärin. Esim. liian isoja annoksia.