Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko narsisti piilottaa suuttumuksen ja kostaa muuta kautta?

Vierailija
14.08.2016 |

Eli voiko narsisti toimia niin, että ei varsinaisesti kiellä olemasta ystävien kanssa, mutta jos toinen on viihteellä tai muuten narsistia "uhkaavissa" tilanteissa, niin tekee jotain muuta, mikä pahoittaa toisen mielen. Esim. alkaa flirttailla muiden kanssa, kieltäytyy seksistä ym. Olen ihmetellyt miehen käytöstä. Olen alkanut luopua ystävieni kanssa olemisesta ja ulkona käymisestä, koska hän tekee sen jälkeen aina jotain vähän pahempaa tai sellaista, josta tietää minun loukkaantuvan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Vaihda miestä tai sopeudu. T. Narsisti

Vierailija
2/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensähän sanotaan että narsisti kontrolloi ja on mustasukkainen. Minun mieheni ei tee tuota suoraan, vaan niin että jotenkin vaistomaisesti alan varoa tekemisiäni, ettei hän tekisi jotain vielä pahempaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä äykkäämpi, sitä enemmän manipuloi epäsuorasti. Minun eksäni kontrolloi minua herättämällä minussa syyllisyydentunteen.

Vierailija
4/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi kertoo ainoastaan siitä, että kokee olevansa toista parempi kyvykkäämpi jne. Kontrolloida voi myös manipuloinnin kautta. Antaa toiselle illuusion siitä, että on säännöt mitä seurata, vaikka ne todellisuudeessa muuttuvat sulavasti vastapuolen (eli narsistin ukkosi oikkuja myötäillen) tarpeiden mukaan.

Vierailija
5/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat suhteessa? Miksi?

Vierailija
6/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki älykkyydellä on merkitystä, mutta mitä syvemmin tunnette sitä paremmin olet häneen ikeessään. Kaikkea voi harjoitella ja kehittyä oikeaksi raastavaksi hirviöksi, joka sekoittaa toisen pään oikein kunnolla.

Vierailija
7/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin vain vaihtoehtoja. Toki voi vaihtaa myös naisiin tai alkaa a-seksuaaliksi selibaattiin. Fiksuinta varmaan erota ja olla kk tai pari yksikseen ja katella josko toista sopivampaa löytyisi.

Vierailija
8/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kaikki parisuhdemarkkinoilla, eivät ole niitä valioyksilöita, jokaisessa voi asua pieni psykologi, masokisti jne. tällä miehellä voi olla varallisuutta tai saa tuntemaan olonsa yhdessä ollessa paremmaksi kuin kukaan muu. jne.

Vierailija
9/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko ap apua kysymyksiisi?

Vierailija
10/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähtenyt suhteesta, koska en ole ollut varma, kuvittelenko kaiken. Jostain syystä tunnen itseni nykyään täysin näkymättömäksi enkä uskalla olla niin viehättävä kuin voisin. Tuntuu että olen vain varjo entisestä. Mies vaatii itselleen oikeuksia ja vapauksia ja rikkoo sopimuksiamme, mutta jos minä teen samoin, hän tekee jotain vielä pahempaa. Ei kosta siis suuttumalla (yleensä) vaan teoillaan.

Ap

Vierailija
11/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaisin olet itsekin.

Miksi haluat diagnosioida miehen? Mitä väliä onko narstisti tai ei?

Normaali ihminen ei jää suhteeseen, missä hän ei tunne oloaan hyväksi. Ihan sama onko toinen narsisti tai ei.

Vierailija
12/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä mitä vain. Keksii kyllä keinot. Kun minuun ei tepsinyt eristysyritykset ystävistä, alkoi ex tuppautua mukaan ystävieni seuraan, ja sai kaaoksen aikaiseksi.

En tiedä miten hän sen teki, mutta hän onnistui luomaan paljon negatiivisia tunteita minun ja ystävieni välille. Hän eristi ystäväni minusta, kun ei onnistunut eristämään minua ystävistäni. Hän myös petti minua erään ystäväni kanssa käyttäen hyväksi ystäväni vahvaa humalatilaa. En siitä huolimatta pystynyt suhtautumaan tuohon ainoaan jäljellä olevaan ystävään niin kuin ennen, vaikka hän oli pahoillaan tapahtuneesta.

Erosin tuon jälkeen. Heti kun tajusin että olen suhteessa sairaan ihmisen kanssa.

Vierailija
13/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla omistushaluinen ja mustasukkainen, ehkä saa voimaa sinun alistamisesta. Hän on tyypillinen narsisti, joka kuvittelee, että teillä on kummallakin eri säännöt.

Vierailija
14/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekaisin olet itsekin.

Miksi haluat diagnosioida miehen? Mitä väliä onko narstisti tai ei?

Normaali ihminen ei jää suhteeseen, missä hän ei tunne oloaan hyväksi. Ihan sama onko toinen narsisti tai ei.

Ööh ehkä siksi että diagnoosi auttaa ymmärtämään kaikkea paskaa, sillä asia pitää käsitellä? Tässä esimerkki kirjoittajasta joka ei selvästi tiedä mitään narsismista.

Vierailija
15/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus vaan saada ap heräämään ja siihen vaaditaan se, että asioista puhutaan ikäviäkin pohtien.

Vierailija
16/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi sanoa olevansa pahoillaan vain sen takia, että pääsee taas hämmentämään tilanteita ja kokeilemaan uusia keinoja ajaa omia agendojaan.

Vierailija
17/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti murentaa toisen ihmisen pikkuhiljaa, ovelasti, salakavalasti. Kerroit, ettet mm. "uskalla olla niin viehettävä kuin voisit". Siinä yksi merkki siitä, että olet hyvää vauhtia kadottamassa itsestäsi. Toisen nujertaminen ei ole rakkautta - lähde ennenkuin sinut nujerretaan totaalisesti. Se, että sinulla olisi "oma elämä", on narsistille uhka. Nujerrettua olisi paljon helpompi kontrolloida; omaa tahtoa ei enää ole. 

Jos olet parisuhteessa, sinulla pitää saada säilyä omat ystävät ja menot, harrastukset jne. Älä luovu niistä. Luovu mieluummin puolisosta, joka vaatii sinua hylkäämään kaiken "oman". 

Vierailija
18/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Toista haukutaan ja tehdään kurjia temppuja, valehdellaan, jätetään kertomatta ja aivopesu etenee kunnes haavoittuu murtuu sekoaa ja alistuu. tai tajuaa irtautua.

Vierailija
19/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun narsisti on tilanteen herra, hän ei suutu, ei ole mustasukkainen eikä uhkaava. Mutta hän on inhottava-ihana, vittumainen-viihdyttävä, hullu-hauska jne. Äärest-laitaan.

Tiedät olevasi narsistin kanssa, jos olet kokoajan hieman varpaillasi, jos et koskaan voi olla täysin varma miten hän asiaan suhtautuu. Mikä on hänen mielipiteensä. Se nimittäin vaihtuu silmänräpäyksessä. 

Minun narsisti-ex meuhkasi että paneminen on tyhmemmän kansanosan älyvapaata touhua, johon hän on täysin kyllästynyt. Sitten hän mankui seksiä muutaman tunnin kuluttua. Kun en suostunut, hän kehitteli ihan ihme teorioita kieltäytymiselleni. 

Narsisti "ulkoistaa" kaikki vastuun tekemisistään. Jos hän tuntee jäävänsä alakynteen, hän ignooraa asian ja siirtyy seuraavaan. Jos haluat saada asian päätökseen, hän syyllistää sinua jankkaamisesta ja turhien asioiden kanssa vellomisesta.

Narsisti pelaa täysin omilla säännöillään, jotka muuttuu tilanteen mukaan narsistille edullisimpaan muotoon.

Ja otteet kovenee pikkuhiljaa.

Vierailija
20/27 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehessäni on vahvasti narsistisia piirteitä. En ala niitä luettelemaan, koska kyllä te tiedätte.

Miehellä oli taipumusta aggressiivisuuteen, etenkin humalassa. Pelkäsin häntä etenkin tuolloin. Hän tiesi sen. Aina jos minulla oli joku meno, ihan vaikka jumppatunti tai joku työpaikkakoulutus jossain kauempana, niin mies lähti viihteelle. Ei ollut väliä viikonpäivällä, vaikka hän itse oli hyvässä työpaikassa.

Jouduin näinä öinä jännittämään, millä tuulella mies tulee kotiin. Hän syyllisti minua, että eihän hänellä ollut muutakaan tekemistä, kun minä hänet sillä tavalla hylkäsin? ! Siis jos kävin vaikka jumpassa. Uskomatonta.

Niin vaan aloin tinkimään näistä omista menoista, koska ajattelin, että saan siten edes yhden rauhallisen yön. Eihän se näin lopulta mennyt edes siinä vaiheessa, kun kökötin ainoastaan kotona.

Lähde, hyvä ihminen, ennenkuin jotain sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi