Haittaako naiset teitä, jos miehellä on hiukan vatsaa?
Olen lihaksikas 100 kiloinen 180 senttinen jössikkä, jolla on rasvaa 20 kg.
Nuorena painoin 80kg ja kavereiden mielestä olin vain pelkkää luuta ja lihasta.
Itseä ottaa pattiin myös se, että alakerrasta osa on piilossa (n.4-5 cm) löysässä rasvahötössä ja loput 15 näkyvillä.
Ei tunnu kovin hyvältä. Siksi kysynkin, että onko tällä merkitystä naisille vai pitääkö tästä lähteä kuntosalille polttamaan rasvaa?
Kommentit (28)
Sixpackiä ei tarvitse olla, mutta seksin pitäisi onnistua. Jos maha on vehkeiden edessä, niin taitaa haitata touhuja. Kovin mahakkaan miehen maha on tiellä ja joissain asennoissa myös painaa ikävästi seksin aikana.
Ei haittaa :) Mun mies on joku 110-kiloinen ja ite vajaa 80-kiloinen. Ei kai suakaan sitten haittaa pömppömaha naisella?
Riippuu kokonaisuudesta.
Mun exällä oli vähän mahaa, mutta hän kävi kanssani aina juoksulenkillä. Ei siis haitannut, kun kuitenkin oli liikunnallinen. Mutta haittaisi kyllä yhdistelmä ylipaino+huono kunto. Ja oma kroppakaan ei ole täydellinen niin miksipä sitä olisi odottanut viimeisen päälle treenattua vartaloa.
Ei haittaa yhtään, juuri tuollaista miestä etsin. Haluaisin parisuhteen missä ei olla yhdessä täydellisen ulkonäön takia vaan timanttisen luonteen ja yhteisten arvojen takia. Olen itse ihan nätti ja naisellinen mutta pari ylimääräistä kiloa tuppaa kertymään. Olisi kiva jos tulisi hyväksytyksi omana itsenään. Suotko siis myös naiselle sen ettei ole missin mitoissa?
Ei kuulosta, etta vatsaa olisi hiukan. Varmaankin ihan kunnolla ylimaaraista kuitenkin? Oikeasti hiukan ylimaaraista mahaa ei haittaa. Paitsi jos se on pinkea kaljamaha.
Jos olen rehellinen, niin kuvauksesi perusteella maha olisi seksissä tiellä, joten kyllä se vähän haittaisi. Painoindeksin mukaan olet jo vähän enemmän kuin hieman ylipainoinen. Salille ei välttämättä tarvitse mennä, mutta ruokailutottumuksia (ja juoma-) olisi hyvä tarkistaa.