Danny toivoo, että Stubb on Suomen seuraava presidentti. Perustelut:
https://www.seiska.fi/kotimaa/helmi-loukasmaki-intoilee-bikineissa-dann…
"Itse toivoisin, että Haavisto jatkaisi tulevissa hallituksista osaavaa toimintaansa ulkoministerinä ja Alexander Stubb saisi käyttää kaiken kokemuksensa, koulutuksensa ja kansainväliset suhteensa Suomen luotsaamisessa uudessa Nato-ympäristössä.
Show-mies perustelee kantansa muun muassa sillä, että nykyään poliitikon pitää hallita myös showbusiness.
- Alex on paitsi äärimmäisen osaava ja kielitaitoinen, myös luonteva esiintyjä. Hän kuuntelee ja on hyvinkin erilaisten yleisöjen edessä oma, valloittava itsensä, vetämättä minkäänlaista roolia, Danny arvioi."
Kommentit (10)
Onkohan Pirkko Mannola saanut näitä vanhemman polven artisteja Stubbin tukijoiksi?
Mä en halua presidentiksi showmiestä, vaan järkevän ja rauhallisen miehen, joka ei päästelee sammakoita suustaan.
Pekka Haavisto on fiksumpi ja sopivampi presidentiksi!
En halua presidentiksi henkilöä, joka on rahdannut muslimiteroja Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua presidentiksi showmiestä, vaan järkevän ja rauhallisen miehen, joka ei päästelee sammakoita suustaan.
Minä näen Stubbin jossain huippukokouksessa jakamassa nyrkkitervehdyksiä ja sanomassa valtionpäämiehille "sori siitä".
Kylläpä sammakoita pääsee Haavistonkin suusta. Soutaa ja huopaa myös lahjakkaasti tarpeen eli oman edun mukaan jopa peräkkäisissä lauseissa.
Stubb on käyny armeijan ja ansaitsee pelkästään siltä pohjalta presidenttiyden.
Se on opiksi nuorille pojille et kannattaa mennä armeijaan.
Stubb on jämerämpi ja kuuntelee asiantuntijoita. Hyvä esiintyjä, loistava kielitaito ja koulutus sekä huumorintajuinen persoona ja kova kuntokin. Vaatii itsehillintää ja -hallintaa sekin.
Onhan se Alex show-miehenä parempi mitä Pekka. Että tältä pohjalta ajatellen Danny on oikeassa.