Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen työkaveri käyttää hyväksi

Vierailija
14.08.2016 |

En vain pääse tästä tilanteesta pois. En kehtaa sanoa pomolle. Tämä mies tulee aina ihan liian lähelle, kerran jopa hengitti niskaani. Aloin ihan täristä. Onneksi ei ole koskenut kunnolla. Vähän on saattanut hipaista, mutta ei ole koskenut rintoihin tai takapuoleen. Olen opetettu hyville käytöstavoille, en tiedä kuinka ottaa asia puheeksi. Huominen työpäivä ahdistaa. Omalle miehellekään en ole sanonut mitään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna raiskaa sut

Vierailija
2/10 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, ettet halua häntä lähellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua kanssa panee yksi työkaveri, vituttaa kun se ei todellakaan ole edes pomo vaan pari pykälää minun alapuolella, mutta pomomiehet on on tässä firmassa ihan surkeita.

Vierailija
4/10 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada hänen päälleen 10 litraa hernekeittoa

Vierailija
5/10 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille et älä huohota mun niskaan/ lääpi /tms

Vierailija
6/10 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan kuumissas kun himoitset sitä.

Muuten ei tollasta voi ymmärtää.

Vierailija
7/10 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toteat topakasti äijälle, että painuu helvettiin! Ja jäät saikulle -> vaihdat työpaikkaa.

Vierailija
8/10 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole koskenut kunnolla vaan ohi mennen hipaissut, ootko varma ettei ole vahinko? Kyseessä ei ole muutenkaan hyväksikäyttö vaan seksuaalinen ahdistelu, mutta en oo vakuuttunut, että on siitä kyse. Oletko sanonut asiasta työkaverille?

Vierailija
9/10 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tavalla ne tilanteet on olleet sellaisia, että miehellä on tavallaan ollut syytä tulla lähelle. Hän on ihan mukava ja komea ikäisekseen muuten. Ei koskaan puhu pervoja tms. Mutta tulee liian lähelle. Mitä sanon pomolle, kun mitään ei ole tapahtunut? Ulkonäöltäkin olen sellainen, että naispomo pissisi naurusta housuun, jos väittäisin, että mies lähentelee ja saa siitä tyydytystä.

Vierailija
10/10 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko avata se suu ja puhua työkaverin kanssa, että tunnet olisi epämukavaksi ja koet, että hän tulee liian lähelle. Mieshän ei varsinaisesti ole tehnyt sulle mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan