Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dubai, Go or not to go?

Vierailija
14.08.2016 |

Dubaissa käyneet, suosittelisitko paikkaa? Onko minkälaiset retkimahdollisuudet..? Plussat ja miinukset kehiin! Money for blow.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri siellä asui pitkään ja muutama tuttu on käynyt.

Kovasti ovat kehuneet paikkaa ja itsekin ollaan lähivuosina menossa.

Lämpöä riittää ja shoppailumahdollisuuksia siis ON.

Tuon yhden dubaijankkaajan valituksista ei kannata välittää -se tulee jokaiseen ketjuun itkemään.

Sä olet todella inhottava ihminen. Niin ja ap, mikäli sulla ei oikeasti ole lainkaan moraalia niin anna palaa vaan. Ei koske sen paikan ongelmat sinua niin niillä ei ole väliä!

Vierailija
22/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

t

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon yhden dubaijankkaajan valituksista ei kannata välittää -se tulee jokaiseen ketjuun itkemään.

Toisilla painaa vaakakupissa shoppailumahdollisuudet, toisilla ihmisoikeudet.

Meitä dubaijankkaajia lienee aika paljon.

Sinä et sitten juurikaan matkaile. Edes Espanjaan ei voi mennä jos ihmisoikeusasiat on tärkeitä (mm. laittomat siirtolaiset orjapalkalla appelsiineja poimimassa, Espanjan valtio ei tee asialle yhtään mitään)

Matkailen n. kolme kuukautta vuodessa. Lisäksi olen asunut ulkomailla 13 vuotta kolmessa, pian neljännessä, maassa. Mielestäni nuo rikkaat öljymaat ovat kasa kamalinta paskaa tässä maailmassa.

Mielipiteet, mikä ihana asia alistaa toista. Oman elämän pönkitystä. Ja noin. Olet parempi ihminen. Jekkupeukku!

Vierailija
24/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ymmärrät sen että elät matkasi ajan sharia lain alaisuudessa. Miksi juuri Dubai, jossa naisen oikeuksia ei ole? En käsitä. Järkyttävä ihmisen rakentama horna jossa palatsien takana ruoskat heiluvat.

Sinä et nyt tiedä tästä mitään. Dubaissa naisetkin käyvät töissä. 60% valtion viroista on naisten. Erittäin moderni kaupunki, turvallinen liikkua. Eivät arabit todellakaan katsele länsimaalaisia naisia, joten saa olla rauhassa sen suhteen.

Paljon ostosmahdollisuuksia ja aika huikeaa luksusta monin paikoin. Kivoja rantoja, hyvää ruokaa, lämmin ilmasto. Suosittelen. Olen itse käynyt 4 kertaa.

Vierailija
25/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet todella inhottava ihminen. Niin ja ap, mikäli sulla ei oikeasti ole lainkaan moraalia niin anna palaa vaan. Ei koske sen paikan ongelmat sinua niin niillä ei ole väliä!

no nyt! Huutista :D

Vierailija
26/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs siellä asunut kaverini? Hänhän lienee Hitleristä seuraava sinun logiikallasi...

Olen matkaillut maissa joissa onk erjäläisiä, olematon lehdistönvapaus, kuolemantuomio voimassa jne.

Varmaan olen syyllinen noihin kaikkiin. :D

Kaikkeen ei voi vaikuttaa eikä tarvitsekaan. Matkalle vaan ja hihhulit pitäkööt turpansa kiinni!

Vierailija
27/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen koska:

-mun mielestä klitoriksen amputaatio on tosi jees, miksi naisen täytyisi nauttia seksistä, seksihän on miehen nautintoa varten

-nainen on omaisuuserä eli myytävissä ja ostettavissa siinä missä taulu-tv tai tehosekoitin, sopii mulle!

-naiset ei aja autoa, upeaa!

-naiset eivät käy koulua tai äänestä, erinomaista!

-raskaus on naisen syy! (Itsestäänselvää)

Jos menet dubaihin olet kanssani samaa mieltä!

Sovinisti-sami 38v

Vierailija
28/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dubai on rakennettu todella polkuhintaisella työvoimalla. Siirtotyöläisten työolot ja palkkaus ovat surkeita, ja graavit tapaturmat (joka kuolemaan johtavat) yleisiä. Eihän maailmassa kovin montaa maata ole, jossa ei joitakin ihmisoikeusongelmia olisi, mutta Dubaissa erot ihmisten perusoikeuksissa ovat sen verran silmiinpistäviä, että voi vähän lomalaisen matkatunnelmaakin latistaa.  En siis sano, etteikö pitäisi matkustaa, vaan että kannattaa etukäteen miettiä oma suhtautuminen ja punnita lähtö siltä pohjalta.

No sinähän sen sanoit "eihän maailmassa kovin montaa maata ole, jossa ei joitakin ihmisoikeusongelmia olisi."

Matkustan silti.

Ap.

Miksi sitten tulit alunperin edes kyselemään jos tiesit jo matkustavasi you dumbass? 

Vierailija
29/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy mielipdettä, mutta noteeraa vain positiiviset. Miksi kysyt jos meinaat hieman jopa provosoitua huonoista kokemuksista?

Vierailija
30/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obi-Wan Kenobia lainaten: "You will never find a more wretched hive of scum and villainy."

Vierailija
31/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päättänyt boikotoida muslimimaita. Suosittelen samaa muillekin.

Vierailija
32/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyy mielipdettä, mutta noteeraa vain positiiviset. Miksi kysyt jos meinaat hieman jopa provosoitua huonoista kokemuksista?

No mitähän mun pitäisi vastata noihin negoihin? Kyllä, tiedostan sen että on arabimaa ja eri kulttuuri. Aijon tasan pukeutua sen mukaan.

Ap 😊

Vierailija
33/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et sitten juurikaan matkaile. Edes Espanjaan ei voi mennä jos ihmisoikeusasiat on tärkeitä (mm. laittomat siirtolaiset orjapalkalla appelsiineja poimimassa, Espanjan valtio ei tee asialle yhtään mitään)

Matkailen n. kolme kuukautta vuodessa. Lisäksi olen asunut ulkomailla 13 vuotta kolmessa, pian neljännessä, maassa. Mielestäni nuo rikkaat öljymaat ovat kasa kamalinta paskaa tässä maailmassa.

Juuri näin. Ihmisoikeusrikkomukset köyhissä maissa ovat jotenkin järjellä käsitettäviä. Se, että rahaa on kuin roskaa, ja silti käytetään orjatyövoimaa tekee tilanteesta todella kuvottavan. En menis vaikka maksettais.

Vierailija
34/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen koska:

-mun mielestä klitoriksen amputaatio on tosi jees, miksi naisen täytyisi nauttia seksistä, seksihän on miehen nautintoa varten

-nainen on omaisuuserä eli myytävissä ja ostettavissa siinä missä taulu-tv tai tehosekoitin, sopii mulle!

-naiset ei aja autoa, upeaa!

-naiset eivät käy koulua tai äänestä, erinomaista!

-raskaus on naisen syy! (Itsestäänselvää)

Jos menet dubaihin olet kanssani samaa mieltä!

Sovinisti-sami 38v

Olen eri mieltä, menen silti. Koita nyt vaan kulta pieni elää sen kanssa.

Ja mitä Dubain turismiin tulee -niin tekee aika helvetin moni muukin.

Vierailija
35/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä erikoinen palsta tämä av. :D

Vierailija
36/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ihmisoikeusrikkomukset köyhissä maissa ovat jotenkin järjellä käsitettäviä. Se, että rahaa on kuin roskaa, ja silti käytetään orjatyövoimaa tekee tilanteesta todella kuvottavan. En menis vaikka maksettais.

Ja se, että ne jotka orjuuttamalla muita, ovat saaneet ihan törkeästi liikaa rahaa, käyttävät ne niin törkeällä tavalla ja vielä elvistelevät sillä!

Se on jotenkin niin oksettavaa, että en pystyisi katsoa sitä paikan päällä, saati että maksaisin siitä että pääsen sitä katsomaan. 

Täysin läpimätä paikka, missä paska on kuorrutettu kullalla.

Vierailija
37/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

t

Vierailija
38/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se, että ne jotka orjuuttamalla muita, ovat saaneet ihan törkeästi liikaa rahaa, käyttävät ne niin törkeällä tavalla ja vielä elvistelevät sillä!

Se on jotenkin niin oksettavaa, että en pystyisi katsoa sitä paikan päällä, saati että maksaisin siitä että pääsen sitä katsomaan. 

Täysin läpimätä paikka, missä paska on kuorrutettu kullalla.

No niin, nyt on maailmaa parannettu taas oikein urakalla -jiihaaa!

Minä nautin matkustamisesta -myös Dubaista ja suosittelen paikkaa lämpimästi.

Dubaissa on upeat hotellit ja hyvä palvelu.

Vierailija
39/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai on kyllä niin juntti ja kaksinaismoralistinen paikka, että en toista kertaa menis. Hyi hitto muslimimiehet juo viinaa länsimaisisss hotelleissa huorien kans.

Vierailija
40/67 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dubai on kyllä niin juntti ja kaksinaismoralistinen paikka, että en toista kertaa menis. Hyi hitto muslimimiehet juo viinaa länsimaisisss hotelleissa huorien kans.

Ja missään muussa kohteessa miehet eivät näin tee?