Miksi salilla treenaavilla naisilla on aina hapan tai vittumainen ilme?
Treenatessa voi olla kireäkin ilme, jos tiukkaa tekee, mutta missä liikunnan ilo ja positiivinen asenne? Suurin osa salilla olevista naisista näyttää siltä kuin olisi missä tahansa mieluummin kuin siellä salilla ja vitutuskäyrä on ilmeisesti korkealla.
Itse treenaan kovaa, mutta kavereiden kanssa läppä lentää ja tsempataan toisiamme ja huumori on mukana. t. M28
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen keskittynyt treeniini enkä ajattele mitä muut ilmeestäni miettivät. Olen siellä vain itseäni varten enkä halua kontaktia muiden kanssa. Tutuille moikkailen, muihin en kiinnitä mitään huomiota. Ehkä sinunkin kannattaisi keskittyä vain omaasi ja kavereidesi treeneihin eikä miettiä miltä muut näyttävät salilla tai kokevatko he liikunnan iloa.
N24
Tässä varsin oiva esimerkki 2000-luvun nenä pystyssä kulkevasta nuoresta naisesta. Tiesitkös, että jos joku vieras ihminen hymyilee sinulle ja tervehtii, on kohteliasta hymyillä ja tervehtiä takaisin?
-mryouth75
Arvaan mitä tapahtuu jos joku parikymmpinen erehtyy hymyilemään sulle. Just sun kaltaisten takia naamalla on "älä edes harkitse tulevasi tänne" -ilme.
Tää on provo mutta vastaan silti:
Monilla se ihan neutraali perusilme näyttää vihaselta ja happamalta. Jos suupielet menee luonnostaan vähän alas nii näyttää siltä et v*tuttais vaikka näin ei ole. Tota ei saa korjattua muuten kun keskittymällä siihen hymyilemiseen, ja salilla suurin osa (ainakin toivottavasti...) keskittyy treeniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen keskittynyt treeniini enkä ajattele mitä muut ilmeestäni miettivät. Olen siellä vain itseäni varten enkä halua kontaktia muiden kanssa. Tutuille moikkailen, muihin en kiinnitä mitään huomiota. Ehkä sinunkin kannattaisi keskittyä vain omaasi ja kavereidesi treeneihin eikä miettiä miltä muut näyttävät salilla tai kokevatko he liikunnan iloa.
N24
Tässä varsin oiva esimerkki 2000-luvun nenä pystyssä kulkevasta nuoresta naisesta. Tiesitkös, että jos joku vieras ihminen hymyilee sinulle ja tervehtii, on kohteliasta hymyillä ja tervehtiä takaisin?
-mryouth75
Arvaan mitä tapahtuu jos joku parikymmpinen erehtyy hymyilemään sulle. Just sun kaltaisten takia naamalla on "älä edes harkitse tulevasi tänne" -ilme.
Taas joku luulee vähän liikoja itsestään. :D
Meidän porukka ainakin treenaa niin kovaa ettei iphonen kanssa pelaavat vittuuntuneet bimbot ja niiden perse kauan kiinnosta, kun pitää keskittyä suoritukseen. Kovien jätkien kunnioitus on paljon arvokkaampaa kuin naisten katseet.
Sulle ei tarvi kenenkään hymyillä. Et muuten vastannut kysymykseen yhdessä ketjussa, eli mikä sussa on parempaa kuin ikäisissäni nuorissa miehissä.