Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensikertaa äitinä

02.03.2006 |

Hei! Etsin ystävää meilailuun, joka on ensikertaa äitinä. Sinulla on vielä aika pieni vauva. Minulla on avomies ja marraskuussa 05 syntynyt poika. Eli hän täyttää kohta 4 kk. Olen vuonna 81 syntynyt äiti ja asun Helsingissä. Pää meinaa hajota asioihin, jotka mietityttää ja kaipaan juuri samassa elämäntilanteessa olevia äitejä ajatusten vaihtoon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei! olen kahden lapsen äiti. tytär on 4 ja poika 7 viikkoa... eli kokemusta on jonkin verran.

olen 84 syntynyt avoliitossa oleva " neiti"

jos haluat jutella mieltä painavista asioista niin olisi kiva.

olen myös aikalailla kokenut kaikkea joten toivottavasti olisi edes jotain apua.

Yst.terv Jenni ja lapset

Vierailija
2/7 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3kk vanha poika. ja saapi kirjotella osotteeseen nellah@suomi24.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 20vuotias äiti lappeenrannasta ja esikoinen on nyt n.5,5kk.kaipailisin myös ajatusten vaihtoon kaveria jonka kanssa jutella niitä näitä..

ntinokkonen@suomi24.fi

kirjottele!!!1

Vierailija
4/7 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ensikertaa äitinä ;)

Viestisi pisti silmään, kun kävin tällä sivulla. Oon itse saanut esikoiseni pikkuisen reilut 6vkoa sitten. Eli poikamme on pieni vielä. Jep, mun ja mieheni. Avioliitossa elellään, ja ollaan kumpikun -80 syntyneitä Hämeenlinnasta. Paljon on tää 6vkoa tuonut ja opettanut, mutta paljon on asiaa mitkä tuntuu mieltä askarruttavan. Vaikka mullakin on paljon " samassa tilanteessa" olevia ystäviä kenen kanssa voi puhua.

Uusia ystäviä on mukava saada, ja varsinkin että saa puhua samasta elämän tilanteesta! Ensin puhuin mielelläni raskauden eri vaiheista ja nyt lapsen kasvusta, kehityksestä, ongelmista jne. Niin myös parisuhteesta ja siitä kuinka se muuttuu.

Mikäli kiinnostaa, ota yhteyttä maililla. Kertoillaan niin lisää! Mut tavotat osotteesta christina.eloranta@luukku.com

Vierailija
5/7 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kaivataan ajatustenvaihtoa myös.. Meillä avomiehen kans on 5kk ikäinen poika, eikä oikein lähipiirirssä ole pienten vauvojen vanhempia joiden kanssa näitä vauva-arkeen liittyviä vois jakaa..

Asutaan kylläkin Lapissa, haittaako, vai haetko äitejä lähempää?

Mulle voi kirjotella: eleria82@hotmail.com

Vierailija
6/7 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä avomiehen kanssa 6kk ikäinen poika ja päivät tuntuvat välillä tosi pitkiltä, kun ei ole oikein muita lapsiperheitä lähipiirissä. Länsirannikolla asustellaan.

Jos haluat, voit meilailla jousimies21@suomi24.fi

Vierailija
7/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Äiti 24 ja tyttö 4kk ja eka lapsonen hänkin. Jos haluat selvittää aivokoppasi ajatuksia kanssani laitas tulemaan viestiä hevoshullu82@luukku.com Myös muutkin saavavat kirjoitella ajatuksiaan meikäläiselle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme