Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Laita MOL:in työpaikkahakuun ammattinimikkeesi, kuinka monta työpaikkaa löydät?

Vierailija
14.08.2016 |

Minä löydän 10, joista 3:n pätevyyttä en täytä (täydellinen ruotsin kirjallinen taito) ja 1 on keikkatyö joten 6 voisivat olla ihan varteenotettavia. Positiivista on se, että ovat vakituisia toimia kaikki, ikävä vaan että ovat Helsingissä (5) ja Jyväskylässä (1) ja itse asun Turussa.

Toki itselläni siis on vakituinen toimi jo, mutta joskus aina kiinnostaa missä muuten mennään. Tai jos vaikka joskus innostuisi muuttamaan muualle Suomeen :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ja sekin Sveitsissä eikä minua siihen postiin valittaisi. No olen jo työelämästä vetäytynyt.

Vierailija
22/25 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 paikkaa. Neljään täytän vaatimukset. Pari oli sellaista, että perehdyttämisellä pystyisin tehtävät hoitamaan. Kolme olisi vaatinut lisäkoulutusta. Ainoastaan yksi paikka oli niin lähellä, että olisin pystynyt sitä hakemaan. Muut pääkaupunkiseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö: 3kpl, 2 Kajaani ja 1 Porvoo. Loput olivat pääasiassa sairaanhoitajan toimia. 

Inhottaa nuo puhelinmyyntifirmat, kun iskevät sinne varmaan kaikki mahdolliset alat että he tulevat myös muiden alojen hauissa... 

Vierailija
24/25 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

967 työpaikkaa, joista noin 300 on sellaisia, joihin olen pätevä. Juu, olen akateeminen eli kyseessä ei ole siivoustyö.

Mäkin olen akateeminen, mutta ei se mitään takaa... terv. 10

Minun tapauksessani se avaa mahdollisuudet noin 300 erilaiseen työpaikkaan. Eihän se mitään takaa, mutta on ihan mukava mahdollisuus. Tällä palstalla yleensä uikutetaan, että akateemisten työttömyys kasvaa, mutta minun ammattinimikkeelläni ei siltä näytä. Sinulla voi olla toisin. Käsittääkseni nyt ei ole tarkoitus etsiä yleispätevää työpaikkamäärää vaan nykyiseen ammattinimikkeeseen verrattavaa.

Vierailija
25/25 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, joista yhteenkään en taatusti pääsisi, sillä niissä edellytetään enemmän kuin minun taitoni ja kokemukseni. Akateeminen minäkin.

Eikä löydy muillakaan ammattinimikkeillä sellaista joka sopisi minulle. On esim. opettajille kymmeniä paikkoja mutta ei minun oppiaineessani yhtään, ja suunnittelijan paikkoja taas on tarjolla vain tekniikan puolella ja vain pari sellaista, joka sopisi minulle.