Miksi annatte elukoille ihmisten nimiä?
Typerää, kun koiran nimi on jokin Nikolas. Lastako halusitte mutta saitte vain koiran?
Kommentit (32)
Käsken koirani usein sisälle huutelemalla "Lapset, syömään!" koska tämä aiheuttaa niin huvittavaa tuhinaa ja puhinaa naapurin pienisieluisessa nipottajaeukossa. :D Aiemmin lehmät kutsuin laitumelta lypsylle pikku murusina.
Yritä nyt vaan sinäkin kestää, että maailmassa on erilaisia ihmisiä. Monia ahdistaisi vähemmän, kun hyväksyisi, ettei kaikki elä kuten MINÄ tahdon.
Vierailija kirjoitti:
Maa kutsuu ap:tä - tervetuloa 2000-luvulle! News flash: eläimet on ihmisiä.
Nykyään eläin on "hän" ja ihminen "se."
*ullataalasmaisesti* : SEEEPPPPPPPOOOOO!!!! TUUU KOTIAAAAA! SEPPOOO! KISKIS!
Ei kyllä oo mitä tyhmempää ku koira nimeltä Oona :D On niitä muitakin nimiä kuin Musti ja Laikku mut eiku Oona, ei jumalauta
Koirani nimet ovat Jeesus ja Pyhä Henki. Jumala lähti jo autuaammille ojanpenkoille.
Mummot meinaa välillä tukehtua kieleensä kun kuulevat minun puhuttelevan koiriani.
Vierailija kirjoitti:
Koirani nimet ovat Jeesus ja Pyhä Henki. Jumala lähti jo autuaammille ojanpenkoille.
Mummot meinaa välillä tukehtua kieleensä kun kuulevat minun puhuttelevan koiriani.
Sul on hienoi tatskoi.
Naapurin mäyräkoiran nimi on Pekka :D
Ei hele mitkä naurut sain numeroiduista koirista 😂 Oliko ekan nimi Ykkönen? Ja se jolla on numeroidut lapsenlapset 😂😂 "Kakkonen, tule tänne"
Mun kaverilla oli gerbiili nimeltä Marja-Liisa. 😂
Terveisiä Sami-koiralta :D Nimesin sen 9-vuotiaana enkä tiedä mistä ajatus lähti, mutta hyvin sopii nimi!
Ja miksi ihmeessä joillain sarjakuva hahmoilla on ihmisen nimi, kuten Aku, Roope, Iines? Eikös niidenkin pitäisi olla sitten jotain muuta, kun ovat piirrettyjä eläimiä. Nimi on nimi, sama se sitten on onko se ihmisellä vai eläimellä. Ei niitä pysty erottelemaan eikä tarvitsekaan.