Voi ei, mua alko jouluttaa!
Aina sama juttu kun pimenee ja syksy alkaa. Nyt sitten siemailen jouluteetä (pirun hyvää, juon koko vuoden) ja ujosti fiilistelen. :D Onneksi en ihan övereitä yleensä vielä tässä vaiheessa vedä tän homman kanssa, mutta hieman ujosti haen sitä onnea ja hyvää fiilistä mitä saan joulusta. :) Aloin miettimään vähän jo joululahjojakin! Niihin hyvä jo alkaa valmistautumaan, kun haluan ostaa mahdollisimman kivat lahjat.
Kommentit (42)
Kerää risut ja männynkävyt nyt ja sulla on koristeita jouluasetelmiin
Sama täällä, paitsi että minä juon glögiä. 🎄🎁
Kohtalotoveri! :-D
Itselläkin joulutus alkaa jo ennen lehtien varisemista. On ollut pakko asettaa itselle rajoituksia. Joulutavaroita ei saa ottaa esille ennen kuin marraskuussa.
Heti uudenvuoden puolelle siirryttyä mulla alkaa pääsiäisen odottaminen. Se on mulle ihana kevään juhla, joka on vuosi vuodelta alkanut tulla yhtä merkittäväksi kuin joulu.
No ei siihen jouluun kyllä pitkä aika ole. Kohtahan se elokuukin on jo johonkin kadonnut. Eikä syyskuu sen enempää viivyttele ja pian siitä alkaakin olla jo talvi.
Minä alan aina tässä kohtaa hankkia lapsille lahjoja, pienituloisia kun ollaan niin ei pysty jättää yhdelle kuukaudelle. Eipä tartte itkeä, miten joulu taas yllätti ;)
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, paitsi että minä juon glögiä. 🎄🎁
Jes! :D Hyvä etten oo yksin tän kanssa. Tää fiilistely piristää ihan sikana ja mä muutenkin kyllä rakastan aikaa elokuu-joulukuu. Voisi laittaa kynttilöitäkin palamaan ja kuunnella sateen ropinaa... :)
ap
Haha söpöä! Ite en oo yhtään jouluihmisiä mutta syksyä tykkään fiilistellä kynttilöiden ja teen kanssa.
Syksy alkaa? Eikös elokuu ole vielä ihan kesää?
Mäkin tässä juuri katselin joululahjoja, inhoan sitä kun ne jäävät ihan viimetinkaan.
Joulukorttikuvakin pitää ottaa pian, että ehdin tilaamaan kortit siitä.
Lisäksi mä tykkään jouluruoasta tosi paljon ja olen alkanut jo miettimään mitä aion tehdä.
Paras tapa välttyä joulustressiltä on alkaa tekemään kaikkea pikkuhiljaa niin sitten joulupyhät voi oikeasti käyttää rentoutumiseen kun kaikki on laitettu ja suunniteltu.
Plus tämä on mun ensimmäinen jouluni yksin, joten senkin takia merkitsee mulle paljon.
Neulon jo joululahjoja. Ja oon miettinyt jo muutenkin lahjoja valmiiksi. Olen opiskelija ja tulot on pienet. Ajoissa kun aloittaa saa kivan,omannäköisen joulun. Tykkään muutenkin fiilistellä vuodenaikoja ja eri juhlia;pääsiäinen,vappu,koulun päättäjäiset...
Itse lauleskelin toissailtana yksin kotona sitä Merry Xmas (War is over)-biisiä. Eli joo, vähän liian vahvastikin jouluttaa täälläkin! :D Pimenevät illat ja etenkin sateiset sellaiset tuovat heti syysfiiliksen, joka johtaa samantien joulufiilikseen. Tykkään syksystä ja joulun odotuksesta muutenkin, ihanan tunnelmallista aikaa :)
Ja pitipä muuten laittaa tuo War is over äsken youtubesta soimaan.. :D T. 13
Vierailija kirjoitti:
Syksy alkaa? Eikös elokuu ole vielä ihan kesää?
Ei mulle! :D Monet sitä väittää, että muka olisi kesää. Mutta sillonhan koulutkin alkaa jo kaikilla ja katseet on syksyä kohti. Ite en ainakaan fiilistele kesää ollenkaan. :D
ap
Aaaah kyllä ❤️ Aika iso osa lahjoista on jo valmiina. Olen työtön enkä halua lasten tästä kärsivän joten teen mahd. paljon itse ja hankin hiljalleen.
Jos muut jouluhullut ette ole vielä löytäneet Facebookista Sydämeeni joulun teen-ryhmää niin liittykää ihmeessä 😊
Minä haikailen vielä, että oispa kesää edes jonkin verran. En osaa vielä joulua fiilistellä, vaikka se tulossa onkin.
Okei tää on kyllä ihan mahtavaa. :D Ihana kuulla etten oo ainut <3 Joululahjoja on kiva alkaa hankkia ajoissa. Mäkin oon opiskelija eikä rahaa ihan hirveesti oo vaikka töissä käynkin. :) On aikaa hankkia just ne lahjat mitä mä haluan antaa!
Kiitos muistutuksesta, laitoin puhelimeen muistutuksen loka/marraskuulle, että muistaa hakea puolukanvarpuja ym. metsästä jouluasetelmia varten.
No, eihän siihen ole enää kuin muutama kuukausi. Nyt jo hyvä aika alkaa katsella joulukuusia sillä silmällä.
M
Luojan kiitos siihen vielä aikaa ja onneksi se on nopeasti ohitse.