Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuisä ja ihan järkyttävä asunto - voinko tarjota

Vierailija
14.08.2016 |

auttavaa kättä?

Tapasin 6kk sitten baarissa miehen, joka jäi voimakkaasti mieleen. Annoin numeroni - ei soittanut -. Yhden päivän käytin siihen, että selvitin kuka hän on ja laitoin viestin.

Noh, kesällä piti nähdä mutta tais tehdä noin kymmenet oharit. Päätin jättää siihen, vaikka vähän jäi harmittamaan kun en koskaan saanut selvitettyä, että oisko jotain voinut tulla.

Keskiviikkona sain viestin, kännipäissään of course kyseli kuulumisia. Päätin heittää kaiken sille ja kerroin rehellisesti mitä tunsin ja haluan nähdä.

Vihdoin siis nähtiin (ruksi seinään!!). Kävin sen kotona kun siellä oli muitakin kavereita kylässä. Varoitteli, että on sotkuista - arvelin ettei se nyt niin paha voi olla. Mutta oli se.....kauheesti roinaa ilman paikkaa...jne...

Lähdin pois aiemmin, koska hänellä oli työpäivä tänään. Mutta mietin, että en nyt sen takia heitä hanskoja tiskiin kun on sotkusta - loukkaantusko jos tarjoon apua?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomattakin on selvää miksi on sinkkumies, eli miksi exä on heittänyt pihalle: viina.

Vierailija
22/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaisin koko miehen. Missään tapauksessa en siivoaisi.

Miksi aikuinen mies ei siivoa itse? Ei siivonnut edes, vaikka tiesi sinun tulevan? Työ ei selitä sotkuista kämppää.

Mies ei ole edes kiinnostunut sinusta. Turhaan itseäsi tyrkytät. Minua jo hävettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohdat jo sellaiset että en hetkeäkään harkitsisi seurustelua. Ryyppävä mies jolla elämänhallinta täysin hukassa

Kyllä siellä pohjalla on mies joka haluaa muuttua ja parantaa tapansa :) ap

Tähän asti meni vielä mulle läpi. 4/5

Vierailija
24/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtaisin koko miehen. Missään tapauksessa en siivoaisi.

Miksi aikuinen mies ei siivoa itse? Ei siivonnut edes, vaikka tiesi sinun tulevan? Työ ei selitä sotkuista kämppää.

Mies ei ole edes kiinnostunut sinusta. Turhaan itseäsi tyrkytät. Minua jo hävettäisi.

Ei se kuule sitä sotkua ois puolessa tunnissa selvittänyt :D. En mä mitään tyrkytä - ja kyllä se on kiinnostunut. Mä luulen, että se häpeää sitä sotkua (sietääkin) - ja yrittää etsiä punaista lankaa elämälleen....ap

Vierailija
25/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaako tämä sinkkuisä lapsiaan tuossa läävässä?

Vierailija
26/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti :/

Vierailija
27/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopas oot kiinnostunut hänestä ihan tosissaan. Mies ei ottanut yhteyttä ja on tehnyt ohareita ja nyt vielä tuo sotkuinen asunto, joka kyllä kertoo yleensä elämänhallinnan puutteesta. Mikä miehestä tekee noin kiinnostavan, että haluaisit silti yrittää?

Niin, eikö ole jännä että yksi tapaaminen yössä voi vaikuttaa näin voimakkaasti. En osaa selittää tarkemmin, mutta näyttää kolahtaneen kunnolla. Ehkä eniten teki vaikutuksen se miten se oli läsnä - vaikka mitään peitonheilumista ei oo tapahtunut. Ap

"Ehkä eniten teki vaikutuksen se miten se oli läsnä" - anteeksi mitä?

Kertomasi perusteella tuo ihminen ei ole muuta tehnytkään kuin ollut olematta läsnä sinulle.

Tee kuten parhaaksi näät, nyt on sille toiselle osapuolelle tullut selväksi ettet säikähdä mitään eikä mikään ole liian huonoa sinulle, petaat uraa lattiamattona. Jos se on mitä tahdot, jatka samaa rataa.

Sitkeä yrityskin joskus palkitaan.

Mutta muista, itse olet valintasi tehnyt.

Vierailija
28/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi helvetti mikä tyyppi. Lastensuojeluilmoitus sun pitäisi tehdä, ei mitään muuta.

Ap vaikuttaa niin epätoivoiselta, että kuulostaa lähinnä vakavasti mielenterveysongelmaiselta tai joltain ÄO 85 tyypiltä. Oletko myös läheisriippuvainen? Noloa tyrkyttää itseään jollekin, jota ei selvästi edes kiinnosta. Oletko fantasioissasi joku pelastava enkeli, itseäsi kun väkisin tyrkytät ja siivoat, niin mies huomaa kuinka mahtava tyyppi olet ja voitte sitten elää elämänne loppuun asti yhdessä? Tai ainakin siihen asti, että sinä saat myös lapsen tämän sankarin kanssa ja voit lähettää sen aina viikonloppuisin tuonne läävään olemaan? :D

Vierailija
29/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopas oot kiinnostunut hänestä ihan tosissaan. Mies ei ottanut yhteyttä ja on tehnyt ohareita ja nyt vielä tuo sotkuinen asunto, joka kyllä kertoo yleensä elämänhallinnan puutteesta. Mikä miehestä tekee noin kiinnostavan, että haluaisit silti yrittää?

Niin, eikö ole jännä että yksi tapaaminen yössä voi vaikuttaa näin voimakkaasti. En osaa selittää tarkemmin, mutta näyttää kolahtaneen kunnolla. Ehkä eniten teki vaikutuksen se miten se oli läsnä - vaikka mitään peitonheilumista ei oo tapahtunut. Ap

"Ehkä eniten teki vaikutuksen se miten se oli läsnä" - anteeksi mitä?

Kertomasi perusteella tuo ihminen ei ole muuta tehnytkään kuin ollut olematta läsnä sinulle.

Tee kuten parhaaksi näät, nyt on sille toiselle osapuolelle tullut selväksi ettet säikähdä mitään eikä mikään ole liian huonoa sinulle, petaat uraa lattiamattona. Jos se on mitä tahdot, jatka samaa rataa.

Sitkeä yrityskin joskus palkitaan.

Mutta muista, itse olet valintasi tehnyt.

Onneks mä avauduin, niin saan tätä näkökulmaa kun itsellä on nyt näköjään laput silmillä.....ap

Vierailija
30/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi helvetti mikä tyyppi. Lastensuojeluilmoitus sun pitäisi tehdä, ei mitään muuta.

Ap vaikuttaa niin epätoivoiselta, että kuulostaa lähinnä vakavasti mielenterveysongelmaiselta tai joltain ÄO 85 tyypiltä. Oletko myös läheisriippuvainen? Noloa tyrkyttää itseään jollekin, jota ei selvästi edes kiinnosta. Oletko fantasioissasi joku pelastava enkeli, itseäsi kun väkisin tyrkytät ja siivoat, niin mies huomaa kuinka mahtava tyyppi olet ja voitte sitten elää elämänne loppuun asti yhdessä? Tai ainakin siihen asti, että sinä saat myös lapsen tämän sankarin kanssa ja voit lähettää sen aina viikonloppuisin tuonne läävään olemaan? :D

No en tiedä mikä mua vaivaa. Mutta en todellakaan haluaisi asua siinä ja mielessä kävi tehdä ls-ilmo. Ap

Vierailija
31/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit nyt jotenkin koittaa auttaa, vähän vaikka käyttää imuria yms. Yleensä yh:t on kiireisiä ja sillä miehellä on kaksi työtä.

Vierailija
32/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on itse vastuussa asunnostaan. Kuulostaa siltä että haluaisit kontrolloida tätä miestä, ts. pitää siivota koska sinä haluat.

33/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta Ap, tuo mieshän on ihan kultakimpale! Ihana luonnekin ja mitä nyt pienistä sotkuista!

Tottakai tartut nyt tähän tilaisuuteen, täähän voi olla elämäsi mies, elä kulje onnesi ohi!

Ihana parisuhde on mahdollinen teille, älä välitä vaikka mies on torjuva, se on vaan ujo eikä ole tottunut ilmaisemaan tunteitaan. Pikkuhiljaa miehen tunnelukot aukeaa ja älä välitä siitä alkoholin käytöstä, se on ymmärrettävää että mies vähän juo, kun taustat on kuitenkin rankat ja varmasti haavoittunut ihminen. Onneksi sinä hänet rakkaudellasi parannat! Onnea teille tulevaan!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
34/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on epätoivoisin nainen, jonka olen kohdannut. Että ihan väkisin tunget itsesi piiaksi miehelle, joka ei sua osoita haluavansa.

Tuo pakkomielteesi kertoo nyt jotakin todella hälyttävää itsestäsi. Käytä aika ja tilanne itsetutkiskeluun. Mikä (lapsuudessa syntynyt?) trauma sinussa on, mikä altistaa sinut moiseen suhteeseen ja joka sai sinut noin syttymään aivan tuntemattomasta jopa vastentahtoisesta ihmisestä? Veikkaan lonkalta heittäen pohjatonta hyväksytyksi tulemisen kaipuuta.

Ota tuo herätyksenä itsetutkiskeluun ja ala työstää sitä ongelmaasi tarvitaessa ammattiavun turvin. Muuten joudut aina tuhoisiin ihmissuhteisiin. Sinun pitää ensinrakastaa ja hyväksyä itseäsi ennen kuin voit astua tasaveroiseen parisuhteeseen, joka on sinulle hyväksi eikä pahaksi.

T. Puhun kokemuksesta

N47

Vierailija
35/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies on itse vastuussa asunnostaan. Kuulostaa siltä että haluaisit kontrolloida tätä miestä, ts. pitää siivota koska sinä haluat.

Niinhän se on. Mutta sitä ei voi viihtyisäksi sanoa :) kyllä mä tiedän, mul on itsellä ollu melkein yhtä paha sotku...olin silloin masentunut.. sillä on teini-ikäinen tyttö...se nyt vähän käy sääliksi...:/ ap

Vierailija
36/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on epätoivoisin nainen, jonka olen kohdannut. Että ihan väkisin tunget itsesi piiaksi miehelle, joka ei sua osoita haluavansa.

Tuo pakkomielteesi kertoo nyt jotakin todella hälyttävää itsestäsi. Käytä aika ja tilanne itsetutkiskeluun. Mikä (lapsuudessa syntynyt?) trauma sinussa on, mikä altistaa sinut moiseen suhteeseen ja joka sai sinut noin syttymään aivan tuntemattomasta jopa vastentahtoisesta ihmisestä? Veikkaan lonkalta heittäen pohjatonta hyväksytyksi tulemisen kaipuuta.

Ota tuo herätyksenä itsetutkiskeluun ja ala työstää sitä ongelmaasi tarvitaessa ammattiavun turvin. Muuten joudut aina tuhoisiin ihmissuhteisiin. Sinun pitää ensinrakastaa ja hyväksyä itseäsi ennen kuin voit astua tasaveroiseen parisuhteeseen, joka on sinulle hyväksi eikä pahaksi.

T. Puhun kokemuksesta

N47

Lapsuudessa on paljon pahaa. :( Seksuaalinen hyväksikäyttö niistä painavin..ap

Vierailija
37/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremminkin pitää siivota, koska lasten ei kuulu asua sikolätissä.

Vierailija
38/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat siis tulla myös tämän miehen hyväksikäyttämäksi? Oikein hakeudut tilanteisiin, jossa sinua voi kohdella huonosti?

Hanki itsellesi ammattiapua, terapia voisi olla paikallaan jos et vielä ole käynyt.

Vierailija
39/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja teini asuu läävässä eikä saa siivottua vaikka ei taida olla kädet poikki?

Mies ei todellakaan ole kovin kiinnostunut mutta jos nyt oikein vielä tyrkytät itseäsi ja kuuraat sen kämpän lattiasta kattoon, ostat viinaa ja maksat parit laskut niin ehkä kelpaat hetken huviksi.

Vierailija
40/50 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat siis tulla myös tämän miehen hyväksikäyttämäksi? Oikein hakeudut tilanteisiin, jossa sinua voi kohdella huonosti?

Hanki itsellesi ammattiapua, terapia voisi olla paikallaan jos et vielä ole käynyt.

Tämä pitää paikkansa, haluaisin selvitä ilman terapiaa. Mutta huomaan, että ajaudun helposti kusipäiden seuraan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi