Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva-palsta on saanut aikaan sen etten IKINÄ halua lapsia!

Vierailija
14.08.2016 |

Siis joka päivä täällä on aloituksia siitä kuinka mies ei huomioi, mies pettää, mies ei pane, mies ei vietä aikaa perheen kanssa, miehellä on vain omia harrastuksia, lapset vievät kaiken ajan, mitä tekisi lapsille aamu/iltapalaksi että kerkeäisi edes yhden tunnin lukemaan vaikka kirjaa tms.. Apua! Eikö täällä ole KETÄÄN joka on saanut kaiken; rakastavan ja huolehtivan aviomiehen sekä isän lapsille, omaa aikaa ja mukavaa aikaa koko perheen kanssa??
Olen tällä hetkellä niin onnellinen mieheni kanssa! Meillä on aidosti hauskaa yhdessä ja seksi sujuu. Yhdessä olemme olleet 6 vuotta. Mitä tapahtuu jos teemme lapsia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en itse mieti, mitä elämältäni haluan ja annan toisten ihmisten vaikuttaa päätöksiini.

Vierailija
22/24 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Itsellä yksi lapsi edellisestä parisuhteesta. Ei kiitos yhtään enempää ja tämä palsta on vain vahvistanut ajatustani siitä, että haluan lopettaa lisääntymiseni tähän ja nauttia elämästä näin. Olen vasta 28 ja menossa ensikuussa sterilisaatioon, mikä on suuri helpotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut hyvä suhde 22 vuotta. Hyvä, rakastava mies ja isänä kullannuppu. Ei suurempia kriisejä. Olen asiasta joskus kirjoittanutkin, mutta eihän tämmöiset tarinat saa nostetta. Suomessa ei saa omaa onneaan kuuluttaa.

Pitää muistaa, että palstalla on myös runsaasti provoja. En antaisi toisten parisuhdekriisien vaikuttaa omaan suhteeseeni. Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia.

Vierailija
24/24 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tai kaksi lasta hyvä. Itse kahden yh. Ompa perhettä en valita. Mies petti ja jätti. En kadu liittoa. Rakastan lapsiani yli kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi