Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö teidän muiden kommentit julkaisematta?

Vierailija
13.08.2016 |

Nyt on lähiaikoina (en ole pitkään aikaan kommentoinut) tullut muutos, että kommentti ei tulekaan automaattisesti näkyviin vaan tulee ilmoitus, että kommentti tarkistetaan ensin. Olen tänään kommentoinut yhteen ketjuun pitkän kommentin, jota ei ole vieläkään julkaistu. Tästä on nyt 2-3 tuntia aikaa. Samaan ketjuun on julkaistu muita kommentteja. Minun kommenttini oli siis käyttöehtojen yms yms mukainen ja täysin asiallinen, eikä sivunnut mitään "arkoja" aiheitakaan. Kestääkö moderoinnissa pitkäänkin vai olenko jollain "estolistalla"? Muiden kokemuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
22/31 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väliä jää julkaisematta.  En osaa välttää automaattisen tarkistuksen sanoja 848

Vierailija
24/31 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan ja unohdan. 

Jos tulee viesti että tarkistetaan niin palaan takaisin, muutan sanoja ja lähetän uudelleen.

Vierailija
25/31 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
26/31 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on hävinnyt kommentteja joista ei edes tule tuota viestiä. 

Vierailija
27/31 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ollut joku kielletty, yksittäinen sana.

Tämä! Olen huomannut että viesti ei mene läpi jos on jokin kielletyksi luokiteltu sana. Ne oppii kyllä kiertämään kun hoksaa.

Vierailija
28/31 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin pitää paikkansa. Olen huomannut saman ja onhan se turhauttavaa kun on kirjoittanut ihan asiallisen ja hyväksikin luokitellun kommentin joka ei menekään läpi. Eikä ole mukana edes kiellettyjä sanoja.

Vierailija
29/31 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten olleen uudistuksen jälkeen edes kirosanat eivät yleisesti ottaen ole kiellettyjä. Sen sijaan kiellettyjä ovat esim

maahan muuttaja ja

l e s t a.

First things first! Suojelkaamme kansaa ma ahanmuuttoon liittyvältä keskustelulta ja estäkäämmr les ta diolaisia koskeva keskustelu. Muistaakseni myös sos ia listi ja ehkä -mi on edelleen kielletty. 

Vierailija
30/31 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin pitää paikkansa. Olen huomannut saman ja onhan se turhauttavaa kun on kirjoittanut ihan asiallisen ja hyväksikin luokitellun kommentin joka ei menekään läpi. Eikä ole mukana edes kiellettyjä sanoja.

Todennäköisesti mukana on kuitenkin joku väärä sana jota normaali ihminen ei voi käsittää kielletyksi.

Vierailija
31/31 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, melko kauan oet odotellut, aina v. 2016 lähtien. Veikkaanpa notta toiset saman joudut ainakin venailemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi