Minulla on lapsia kolmen eri miehen kanssa - haluatko kysyä jotain?
Kommentit (62)
Geneettisestihän se on hieno homma, kun geenipooli on jälkeläisissä laaja. Naapurissani taitaa asua kanssa nainen jolla on ainakin kolme lasta ja paikalla käyvien miesten määrästä päättelisin, että kaikki eivät ole ainakaan yhden ja saman kanssa hankittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö sinua kertoa asiasta? Otatko itse asiaa koskaan puheeksi kenenkään kanssa, vai vältteletkö asiasta puhumista?
Aika harvoin tämä tulee ilmi. En välttele mutta en myöskään itse ota asiaa esiin.
Eli siis häpeät?
Vierailija kirjoitti:
Oletko eronnut viimeisimmän lapsen isän kanssa? Tuleeko koskaan fiilis, että oho hups, kuinkas tässä näin kävikään? Tapaavatko kaikki isät lapsiaan? Monta lasta sulla on? Jokaisen kanssa yksi vai jonkun kanssa enemmän? Mikä on pienin ikäero eri isän lasten kanssa? (olikohan tää viimeinen selkeästi kysytty...Toivottavasti ymmärsit.)
En ole eronnut viimeisimmän kanssa. Lapsia 5. Yksi ei tapaa isäänsä. Tulee tuo fiilis aina välillä, näin se vaan nyt on minulla elämä mennyt. Pienin ikäero 4 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö sinua kertoa asiasta? Otatko itse asiaa koskaan puheeksi kenenkään kanssa, vai vältteletkö asiasta puhumista?
Aika harvoin tämä tulee ilmi. En välttele mutta en myöskään itse ota asiaa esiin.
Eli siis häpeät?
En häpeä. Harvoin tulee tämä puheeksi. Minulle tämä on vain fakta. Eipä usein kukaan kysy asiasta tarkemmin. Missä yhteyksissä ajattelet että tästä keskusteltaisiin ja kenen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lapset puoliverisia vai kantasuomlaisia? Onko isukit mamuja?
Kantasuomalaisia koko porukka.
Hienoa! Suomalaisia lapsia tarvitaan! Onneksi olkoon pesueestasi ja hoida lapsia hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Perinnönjako. Onko jonkun isä rikas ja toisen köyhä? EIKÖ sureta jos näin on perinnönjaon kannalta ?
Näin ei ole, kaikilla miehillä suht sama tulotaso, kaikki hyvätuloisia. Kuten itsekin.
Mulla on neljä lasta kahden miehen kanssa (2 ja 2). Postilaatikossa ja ovessa on kolme nimeä. Mitä siitä? Näin on elämä mennyt eikä siinä ole sen kummempaa. Kummankaan miehen kanssa en ole enää yhdessä, vaan mulla on uusi miesystävä (apua, kamalaa!!! ;) ) Lisää lapsia en hanki, kiitos sterilisaation. Kaikki tulemme toimeen keskenämme ja hommat hoituu. Tyhmää taivastella toisten elämää jos se sattuu oleen hieman erilaisempaa kuin oma.
Kuinka kauan suhde kunkin isän kanssa on kestänyt?
Nuorimman ja vanhimman lapsen ikäero? Kun kuitenkin viisi lasta ja pienin ikäero 4 v!
Miksi sinulla on mennyt poikki kyseisten miesten kanssa? Olisiko yhdestäkään (näin jälkeenpäin ajaltetuna) osannut arvata, ettei juttu tule kestämään? Onko miehissä jokin tietty ominaisuus, joka yhdistää heitä kaikkia? Kuinka pitkän seurusteluajan jälkeen teit lapset?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan suhde kunkin isän kanssa on kestänyt?
7v, 10v ja 4v (tämä suhde edelleen voimissaan)
ahaaa! kirjoitti:
Nuorimman ja vanhimman lapsen ikäero? Kun kuitenkin viisi lasta ja pienin ikäero 4 v!
Ymmärsin tuon edellisen ktsymyksen niin että pienin ikäero lapsilla joilka eri isät. Nuorimman ja vanhimman ikäero 15v.
ahaaa! kirjoitti:
Niin, ap vastasi että eri isien lasten pienin ikäero. Siinähän voi olla vaikka 2+2+1 ja näillä kakkosilla vaikka vuosi ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on mennyt poikki kyseisten miesten kanssa? Olisiko yhdestäkään (näin jälkeenpäin ajaltetuna) osannut arvata, ettei juttu tule kestämään? Onko miehissä jokin tietty ominaisuus, joka yhdistää heitä kaikkia? Kuinka pitkän seurusteluajan jälkeen teit lapset?
Lapset tehty yli 5v seurustelun jälkeen, paitsi nykyisessä. En olisi ennalta voinut arvata. Poikki mennyt kahden muun kanssa ihan eri syistä, ei ole mitään kaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten vietätte isänpäivää?
Lapset menevät isälleen paitsi tämä yksi joka ei isäänsä tapaa. Hän viettää isänpäivää kotona meidän muiden kanssa.
Minkä ikäisiä lapsesi ovat ja minkä ikäinen olet itse?
Mulla on 7 lasta viiden eri miehen kanssa. Kolmen suomalaisen ja muut ulkomaalaisia. Tällä hetkellä olen raskaana. Mies lähti takaisin kotimaahansa heinäkuussa ja suoraan sanottuna yhdelläkään lapsista ei ole läsnä olevaa isää...
Mä voin kuvitella, että saat paskaa niskaan tällä palstalla. Mä vuosia sitten kauhistelin miehelleni kaveria, jolla on neljä lasta kolmen miehen kanssa. Meni muutama sekunti kunnes tajusin, että niinpä on mullakin. Mikä helvetti mä oon muita arvostelee kun itse olen samanlainen.
Ja ymmärrän joitain naisia. Esim.ensimmäinen puoliso kuollut, jolle oli pari lasta. Löytää uuden miehen vaikka viiden vuoden päästä. Tulee raskaaksi, mutta mies paljastuu naisten hakkaajaksi, mutta abortti myöhäistä. Nainen pitää lapsen.Nainen siinä vaiheessa voi olla vasta kolmekymppinen. Löytää unelmien miehen muutaman vuoden päästä ja on alle nelikymppinen neljännen lapsen saadessaan. Kolmannen miehen kanssa.
Tämä oli ihan mahdollinen kuvitteellinen tarina miten voi olla lapsia eri miesten kanssa. Mua se ei koske. Mä olin vaan wt. Ja idiootti.
Kantasuomalaisia koko porukka.