Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIRDALUD-kokemuksia?

Vierailija
13.08.2016 |

Luin haittavaikutukset ja jäi lääke ottamatta...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut illalla koska se väsyttää.

Vierailija
22/28 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei vaikuttanut oikein mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan keran kun otin, tuli vähän tokkurainen olo. Toisella kertaa ei tapahtunut enää yhtikäs mitään, vaikka tuplasin annoksen.

Jätin sikseen moiset pillerit.

Vierailija
24/28 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ap pelkäät että meet toimintakyvyttömäksi tai veteläksi, miksi et ota vain iltaisin? Mä ymmärrän, että haluut pitää pään kirkkaana, niin mäkin halusin ja siksi käytin tuota nii että otin illaksi ja menin nukkumaan. näin sai kivut pois ja nukuttua, lihakset rentoutui kerrankin kunnolla, mikä auttoi seuraavan päivänkin kiputilaan. Lääkärikin neuvoi että kantsii aloittaa näin että ottaa iltaisin. Auttoi kyllä selkäkipuun. Huomasin että virtsankarkailua lisäsi, mikä kiusallista. Ikinä ei ollut aiemmin ollut virtsankarkailua. Ei jäänyt onneksi pysyväksi vaivaksi ja sirdalud auttoi pääsemään pitkästä, jopa lähes kroonistuneesta selkäkipuputkesta eroon. 

Vierailija
25/28 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin peräänajokolarissa ja seuraavana aamuna herätessä oli paikat kipeenä. Otin yön nukuttuani aamu 7:ltä 2 mg Sirdaludia ja nukuin ilta kuuteen.

Vierailija
26/28 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiva lääke minulla. Tunti ennen nukkumaanmenoa niin lähtee taju mukavasti ja aamulla on jumi poissa.

Vierailija
27/28 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut miehelläni pahemmin sirdaludit,vaan enemmän auttoi kinesioteipit jotka aluksi lääkäri laittoi hänelle.

Vierailija
28/28 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menen ihan veteläksi ja toimintakyvyttömäksi. Kerran otin, en ota toista kertaa.

Tätä juuri pelkään.Ap

No mulle sanoi lekuri et otetaan yötä vasten. Helpottaa nukahtamista kivuilta. Nappi naamaan ja katsot telkkaria, kun kuola alkaa valua suupielestä olet valmis sänkyyn. ☺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan