Purkakaa sauna pois kerrostaloasunnosta
Tilalle kodinhoitotilaa ja vaatesäilytystä. Sitten voisin ostaakin. Saunallinen vanha asunto kerrostalossa on ehdoton ei. Ei ole tätä päivää. Talosaunat takaisin ja kosteat pesäkkeet pois asunnoista.
Kommentit (112)
En ikinä ostaisi asuntoa jossei ei ole saunaa
Kodinhoitotila ja vaatesäilytyksen lisätila sinänsä ihan tarpeellista, mutta ei kyllä mahdu saunailta vapautuviin neliöihin.
Miksi et osta ja remppaa ihan itse?
Eiku joo, mullehetikaikkinytvalmiinaaa!!!!!!
Me ei osteta asuntoa ilman saunaa, saunotaan useampi kerta viikossa.
Taloyhtiöllä ja asunnon omistajalla saattaa olla jotain sanottavaa, jos edes alan purkamaan saunaa.
T: vuokralainen
Mitä jos on jo kodinhoitohuone ja reilusti vaatesäilytystilaa. Mitä siitä saunan tilasta silloin pitää tehdä? Kylppärissäkin on jo kaksi suihkua ja poreamme eli ei tarvitse lisää spa-tilaakaan.
Turha sähkönsyöjä. Menkää uimahalliin.
Minulla on lauteilla kissalla peti ja lattialla hänen huussi.
Sauna on itselleni ehdoton kriteeri kun valitsen kerrostaloasuntoa. Rakastan saunomista, tänään taas löylyt tulille.
Yhteissaunaan en menisi mistään hinnasta, kun tiedän ihmisten hygienian tason noin keskimääräisesti.
Mulla ei ole saunaa mutta onpa kaksi vaatehuonetta, joissa Elfan korihyllyjärjestelmät. Ostatko?
Vierailija kirjoitti:
Kukin mieltymystensä mukaan.
Saunaahan voi jo sellaisenaan käyttää varastona, jos ei sitä saunomiseen käytä. Kannattaa kuitenkin katkaista kiukaan sähköt sulaketaulusta.
Minä haluaisin saunan.
Saunan saa mihin tahansa kämppään jos neliöt riittää. Infrapunasauna pannaan tavalliseen pistorasiaan kiinni. Tuosta lähtee puolellatoista tonnilla.
https://www.netrauta.fi/infrapunasauna-kahdelle-120x105cm?utm_source=go…
Vierailija kirjoitti:
Mene itse. Me ei saunasta luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä kirjastoon spämmäämään, turhaan kotonas vingut nettiin :D
Loistava ajatus. Menen heti purkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kodinhoitotila ja vaatesäilytyksen lisätila sinänsä ihan tarpeellista, mutta ei kyllä mahdu saunailta vapautuviin neliöihin.
Eikä niitä etenkään kannata rakentaa kylpyhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallit on harvemmin auki lauantai-iltaisin. Ja vaikea ottaa saunakaljaa kun pitää ajaa omalla autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunaahan voi jo sellaisenaan käyttää varastona, jos ei sitä saunomiseen käytä. Kannattaa kuitenkin katkaista kiukaan sähköt sulaketaulusta.
Minä haluaisin saunan.
Saunan saa mihin tahansa kämppään jos neliöt riittää. Infrapunasauna pannaan tavalliseen pistorasiaan kiinni. Tuosta lähtee puolellatoista tonnilla.
https://www.netrauta.fi/infrapunasauna-kahdelle-120x105cm?utm_source=go…
Tuo mahtuu vaikka makuuhuoneen nurkkaan. Verho eteen jos häiritsee visuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sauna on itselleni ehdoton kriteeri kun valitsen kerrostaloasuntoa. Rakastan saunomista, tänään taas löylyt tulille.
Yhteissaunaan en menisi mistään hinnasta, kun tiedän ihmisten hygienian tason noin keskimääräisesti.
Et sinä tiedä mitään muiden kuin omasta hygieniastasi. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se turhaan sähköä syö? Vain silloin kun sitä tarvitaan saunomiseen.
Minä haluaisin saunan.