Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko jutun sen oikean kanssa pilata olemalla liian outo?

Vierailija
13.08.2016 |

Vai eikö se sitten oikea ollutkaan? Tutustuin mukavaan mieheen ja ollaan soiteltu ja lähetelty sähköpostia. Asuu toisessa kaupungissa joten ei ole ehditty nähdä vielä. Paljastin itsestäni outouksia, epävarmuuksia ym. koska se tuntui luontevalta. Miehen vastaus oli jotenkin ihan erilainen kuin odotin, ja tunnen oloni nolatuksi. Harmittaa että kerroin. Voiko tuttavuuden alussa olla liian avoin tms. vai ymmärtääkö toinen aina kaiken mahdollisen jos on ns. Se oikea?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet liian outo hänelle niin silloin hän ei ole se oikea. Sille oikealle kelpaat sellaisena kuin olet.

Vierailija
2/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nainen voi, paitsi jos oikeasi on sellainen harvinainen mies jolla on oikeasti valinnanvaraa kauniistakin naisista.

Mies ei tule outona edes huomatuksi, paitsi creepynä pelottavana tapauksena...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti voi tietää onko Se oikea jos ei ole vielä tavannut. Ei, vaikka viesteissä kuinka tuntuisi luontevalta ja hyvältä.

Vierailija
4/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pilata. Mitään ns. sitä oikeaa ei ole olemassakaan.

Vierailija
5/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kyllästyin naisen suorastaan hysteeriseen epäluuloisuuteen kirjoitteluvaiheessa. Tunsin, että muhun suhtauduttiin kuin sarjamurhaajaan vaikka olen ihan hyväntahtoinen tyyppi.

Vierailija
6/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeasti voi tietää onko Se oikea jos ei ole vielä tavannut. Ei, vaikka viesteissä kuinka tuntuisi luontevalta ja hyvältä.

En tarkoittanutkaan olevani varma että hän olisi se oikea. Olisin halunnut tietää että pilasinko jotain mistä olisi voinut tulla jotain vai kertooko tämä että hän ei missään nimessä olisi voinut olla se oikea. Tajuaako kukaan?

Ap

Vierailija
7/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin tajua.. :/

Ap

Vierailija
8/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kyllästyin naisen suorastaan hysteeriseen epäluuloisuuteen kirjoitteluvaiheessa. Tunsin, että muhun suhtauduttiin kuin sarjamurhaajaan vaikka olen ihan hyväntahtoinen tyyppi.

Netissä tavatut ihmiset voivat olla ihan mitä vain.

Vierailija
9/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanutkaan olevani varma että hän olisi se oikea. Olisin halunnut tietää että pilasinko jotain mistä olisi voinut tulla jotain vai kertooko tämä että hän ei missään nimessä olisi voinut olla se oikea. Tajuaako kukaan?

Ap

Jos tuntee itsensä oudoksi jonkun seurassa, niin yleensä kyseessä ei ole se oikea.

Vierailija
10/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pohdin. Olen alkanut olla erilainen kuin olen että mies huomaisi minut. Toisaalta en ole tehnyt oikein mitään että hän olisi huomannut minut. Olisi kiva tietää edes yksi outous mitä AP tarkoittaa?

Aikuisena on liian kriittinen mitä sanoo tai tekee,  toisaalta esim netissä pyörii kaikkea väkeä. Itse tiedän, että mies jonka huomion haluaisin, on aito, ollaan ihan nähtykkin, vaikkei siinä mielessä.

Vierailija
11/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on HC n tempauksesi?

Vierailija
12/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on yhdelle outo on toiselle tylsä. On aika vaikea päätellä mitä joku toinen ihminen ajattelee asioista, etenkin kun mielipiteet tuppaavat muuttumaan ajan mittaan.

Vierailija
13/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se liittyi hänen ammattiinsa. Kävi ilmi että hän on opettaja ja minä olen entinen koulukiusattu ja kaikki kouluun liittyvä aiheuttaa minulle yhä paniikkia. Ja olen siis yli nelikymppinen. Kerroin avoimesti että tunnen itseni jotenkin "alempiarvoiseksi" kuin normaalit ihmiset. Ehkä se oli liikaa ennen ensimmäistäkään tapaamista.

Ap

Vierailija
14/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se liittyi hänen ammattiinsa. Kävi ilmi että hän on opettaja ja minä olen entinen koulukiusattu ja kaikki kouluun liittyvä aiheuttaa minulle yhä paniikkia. Ja olen siis yli nelikymppinen. Kerroin avoimesti että tunnen itseni jotenkin "alempiarvoiseksi" kuin normaalit ihmiset. Ehkä se oli liikaa ennen ensimmäistäkään tapaamista.

Ap

Minusta "se oikea" olisi tullut tuosta vain myötätuntoiseksi.

Vierailija
15/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaikenlainen epävarmuus ja huonoon itsetuntoon viittaava on kyllä melkoinen turn-off tutustumisvaiheessa. Sinänsä olen sitä mieltä, että Sen Oikean kanssa ei pysty pilaamaan suhdetta oikein millään. Ehkäpä tämä mies ei siis ollut sinulle oikea. Yritä kuitenkin jatkossa muistaa jättää noin henkilökohtaiset asiat myöhemmin kerrottaviksi.

Vierailija
16/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap[/quote

Ehkä hän aatteli että sulla on vakavia itsetunto ongelmia. Ja voi pelätä jouvansa jonkinlaiseksi terapeutiksi asiassa, koska on opettaja. Mitäs jos laittasit viestin, että tulipa avauduttua noista ongelmista, mutta sinun kanssasi haluan tehdä kaikenlaisia kivoja asioita. Siis yrhität osoittaa hänelle, ettet puhunut asioista vain sen takia että hän on opettaja. Ehkä sun kannattas ettii  joku ammattiauttaja jolle puhutkoulukisaus ongelmasta.

Itsellänikin on miehen kans sellanen menneisyyteen liittyvä ongelma, joka ehkä tekee ystävyytemme ajan mittaan mahdottomaksi

Vierailija
17/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako joku palstatytsyistä (miel. alle 20 vuotias) imeä ja nuolla peräsilmääni. Voin maksaa jos se siitä on kiinni.

Kiltti ja herkkä mies 33, pks.

Vierailija
18/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tuollainen kommentti deitiltä omaan ammattiini liittyen minullekin aika turn-off. Muutenkaan en turhaan hankaisi niitä negatiivisia puoliani naamalle, joskaan en hirveästi peittelisikään. Ole oma itsesi, tuo hyviä puoliasi esille ja ala arvostaa itseäsi enemmän. Jos koulu ahdistaa, sinun ei ehkä kannata tapailla siellä työskenteleviä ihmisiä tai opiskelijoita. Iske vaikka joku perusduunari, yrittäjä tai miksei eri alan työtönkin? Opettajan seuraan hakeutuminen kuulostaa jotenkin siltä, että koittaisit hoitaa hänellä traumaasi.

Vierailija
19/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakeutunut nimenomaan opettajan seuraan vaan hänen ammattinsa kävi ilmi vasta kirjoiteltuamme jonkin aikaa. Ikävä kyllä itsetunto-ongelmat vaikuttavat elämääni voimakkaasti edelleen joten ajattelin rohkeasti olla avoin. Olimme kirjoittaneet ja puhuneet muitakin hlökohtaisia asioita joten se tuntui normaalilta. Ja yritin kertoa sen vähän itseironiseen tyyliin - kaikillahan meillä omat outoutemme on, hänelläkin. Mutta en tiedä. Surettaa.

Ap

Vierailija
20/20 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi