Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilttimiehet saivat minut haluamaan jännämiestä

Vierailija
13.08.2016 |

Olen ollut elämäni aikana kolmessa vakavassa suhteessa ja kaikki seurystelukumppanini ovat olleet samaa tyyppiä: naisille katkeroituneita nertivonkaajia. Kyllä te tiedätt, se tyyppi treffipalstoilta joista näkee jo kauas katkeruuden omaa sinkkuuttaan kohtaan. Olen kuitenkin halunnut nähdä kaikissa jotain hyvää ja uskonut, että ihminen voi parantua, niinpä olen kerta toisensa jälkeen ottanut miehen, joka on omasta mielestään liian kiltti muille naisille. No, tavallaan ja tavallaan ei. Kaikilla näillä miehillä on ollut jokin suurempi mielenterveyden ongelma jonka he ovat vain kohdistaneet naisiin koska eivät ole halunneet hoitaa oikeita syitä. Kaikissa näissä suhteissa olen kohdannut henkistä väkivaltaa sekä sairaita oletuksia millainen minun tulisi olla. Olen hyvin väsynyt näihin ongelmiin, ja vaikka ennen niin kovin arvostin herkkää ja kilttiä miestä, niin olen huomannut nyt sinkkuna etsiväni tietoisesti itsevarmempaa miestä, sillä väsyin kiltteihin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpöhöpö. :) Uskon vasta sitten kun omin silmin nään.

Vierailija
2/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko tulla istumaan stondikseni päälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovasti siltä että koska alunperinkin halusit jännämiehen niin nyt haluat luoda itsellesi tekosyyn miksi juuri sinun kannattaa ottaa jännämies.

Tule sitten kertomaan kun jännämiehesi kohtelee sinua huonosti.

Vierailija
4/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkeleet Skotit, aina kiltteineen sotkemassa muiden asiat!

Vierailija
5/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on suojeluvaisto. Nainen ja lapsi saavat miehen tstosteronin laskuun.

Vierailija
6/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Kilttimiehistä tulee jännämiehiä kusipää-ämmiä tarpeeksi katseltuaan.

Eikö ole jännää?

Vierailija
7/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä vaiheessa olet sitten niiden kilttien miesten kanssa seurustellut noiden luettelemasi kolmen katkeran ihmisen lisäksi?

Vierailija
8/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia johtuu vain siitä että et arvosta itseäsi paskan vertaa naisena. Siksi "haluat" jänniä miehiä koska he kohtelevat sinua arvosi mukaisesti. Tavallaan ihan helvetin surullista.

Vierailija
9/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikin.

Meillä soi ovikello yöllä (kerrostalo). Mies ei uskaltanut mennä avaamaan... Minä menin, mies jäi sänkyyn pelkäämään.

Vierailija
10/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat, lukiko kukaan horon vuodatusta? Minä en.

Vierailija
11/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käsi syrämmelle poijaat.

Vierailija
12/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin.

Meillä soi ovikello yöllä (kerrostalo). Mies ei uskaltanut mennä avaamaan... Minä menin, mies jäi sänkyyn pelkäämään.

Yöllä nukutaan. Ovia mene yöllä availemaan.

Vierailija
13/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Ja missä vaiheessa olet sitten niiden kilttien miesten kanssa seurustellut noiden luettelemasi kolmen katkeran ihmisen lisäksi?

Olisi pitänyt laittaa lainausmerkkeihin. Yhä tahdon miehen joka on kiltti ja ymmärtäväinen, mutta jolla ei ole älytöntä katkeruutta kaikkia naisia kohtaan ja joka ei odota tyttöystävän olevan äiti tai muuta. Nämä siis palstatermeillä, "kilttimies" ei ole kiltti mies, vaan mies joka karkottaa katkeruudellaan naiset, mutta päättää sen johtuvan siitä, että on liian kiltti eikä hakkaa naisia tai jotain muuta yhtä naurettavaa. "Jännämies" on heille mies joka ei pidä itseään kilttinä vaan itsevarmana. Minulla ei ole mitään tarvetta hankkia väkivaltaista tai ongelmallista kumppania, mutta aidosti kiltti mies on vaikea löytää.

Vierailija
14/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä klaanin kiltit?

Vierailija
15/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä hämärämpää keskustelua en ole nähnyt. Sanat tajuan mutta en ymmärrä mistä on kyse jos mistään?

Vierailija
16/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin.

Rohkeamies meni ovaamaan oven yöllä. Puukko sydämeen ja vainaja.

Olen mieluummin pelkurimies. Mutta ei avaa yöllä ovea vaimokultakaan. Se on varmaa.

Vierailija
17/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla tekosyyllä perustelet itsellesi miksi haluat ja olet aina halunnut jännämiestä, niin mikäs siinä. Itse yritän olla rehellinen edes itselleni, mutta kaikilta se ei näytä onnistuvan.

Vierailija
18/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun siirryit meihin.

Vierailija
19/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka yönä: Nenääsi vai hanuriin?

Vierailija
20/31 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin.

Kilttimies-jännämis-tunne-harkintakyky  Kielttimies-harkintakyky-järki-tunne  jännämies-tunne -järjen ohjaus ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän