Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monilla Tinder-/nettitreffeillä kävit ennen kuin kolahti?

epätoivoinen32v
13.08.2016 |

Ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla, kuinka monta eri tyyppiä ehditte tavata ennen kuin se "oikea" löytyi? Itse tavannut nyt noin 10 ihmistä Tinderin/netin kautta ja tuntuu jotenkin loputtomalta suolta tämä treffailu... Jotain tsemppausta kai kaipaisin, että vielä kannattaa jatkaa... :) Kokemuksia kehiin! Oon 32-vuotias, ja tuntuu et kaikki hyvät on jo menneet (ja varmaan onkin)...

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin tinderin muutettuani uuteen kaupunkiin, kahden kanssa viestittelen, yhden kanssa menin treffeille ja tällä tiellä ollaan :) nykyisin oltu pari vuotta yhdessä, avoliitossa. On tunne että tässä on nyt se oikea.

Kerrankin käynyt tuuri, että näin mielettömän ihana ihminen sattui kohdalle! Eli ei kannata luovuttaa, on siellä niitä helmiäkin seassa :)

Vierailija
2/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Olen tavannut 27 eri deittiä, joiden kanssa käynyt yhteensä 52 treffeillä kesän aikana.

Useita 2 - 3 treffejä, ja pari tuotakin enemmän yhden saman henkilön kanssa.

Olen itse kunnolla ihastunut kolmeen, mutta jokainen juttu syystä tai toisesta jäänyt kesken. Joskus mies on ollut minusta kiinnostuneempi kuin minä hänestä. Yhtä tapailen tavallaan kai vieläkin, mutta tiedän että hän tapailee samalla muita ja itse teen samaa... itse olisin hänestä enemmän kiinnostunut, mutta tyydyn satunnaiseen tapailuunkin kunnes vastaan tulee jotain erityistä.

Ajattelin, että sitä tapaisi jotain vakavampaa nopeammin, mutta olen oppinut tämän nykyisen deittailun tavoille ja koitan suhtautua rennosti ja pitää hauskaa kunnes jotain tapahtuu. Toivon vakituista suhdetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksillä. Se kolahti kerrasta. Kolmannen kerran ku tavattiin niin molemmille oli jo selvää et se loppuelämän kumppani on nyt tässä.

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä, kyllä sieltä tinderistä välillä helmiäkin löytyy :)

Vierailija
4/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 25-30. Eli paaaljon hulluja tyyppejä ja paskoja treffejä kunnes löytyi se oikea :)

N28

Vierailija
5/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin aikoinaan match.com:n kautta noin 6-8 miehen kanssa, useimpien kanssa vain kerran. Tämä tosin tapahtui pitemmän ajanjakson aikana, koska treffailu oli mielestäni henkisesti uuvuttavaa puuhaa juuri sen takia, että koko ajan toivoo tapaavansa jonkun joka kolahtaa, mutta sellaista ei löydy. Introverttina jatkuva uusien ihmisten tapaaminen tuntui myös rasittavalta. Sitten löysin mieheni, jonka kanssa juttu oli puolin ja toisin alusta saakka selvä, että tässä on "Se Oikea". Nyt oltu 8 vuotta yhdessä, naimisissa ja yhteinen lapsi ;)

Vierailija
6/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7eri naisen kanssa ollu treffit ja kettu käynyt kolossa joka kerta.

Vierailija
7/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksillä. Se kolahti kerrasta. Kolmannen kerran ku tavattiin niin molemmille oli jo selvää et se loppuelämän kumppani on nyt tässä.

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä, kyllä sieltä tinderistä välillä helmiäkin löytyy :)

Ihana kuulla! 💖Monta viikkoa olette nyt olleet yhdessä;D

Vierailija
8/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen monta eikä ole vielä ketään löytynyt, vaan kusipäitä :D

Vierailija
9/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

panomees kirjoitti:

7eri naisen kanssa ollu treffit ja kettu käynyt kolossa joka kerta.

Voi olla että ap ei kysymyksellään hakennu tätä takaa?

Vierailija
10/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kuukauden aikana ehkä 20 eri miehen kanssa treffit. Kiinnostuin itse kolmesta, joista kahta tapailin 2-8 viikkoa. Kolmannen kanssa olen nyt yhdessä ja yritämme vauvaa.

Tsemppiä "sammakoiden suuteluun". Oon itsekin päälle kolmekymppinen, kyllä sieltä ihan hyviä (ja lapsettomia) saman ikäisiä löytyy.

Vierailija
11/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavannut 22 miestä tinderistä eikä vieläkään ole kolahtanut 😭 En enää usko löytäväni sieltä mitään vakavaa.

Vierailija
12/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kanssa olen Tinderin kautta käynyt treffeillä, ja heistä ensimmäisen kanssa styylattiin vuosi (parasta seksiä ikinä), toisen kanssa nähtiin vain kerran eikä edes pantu ja kolmannen kanssa nyt säätö kesken, jotain tunteita taitaa olla ilmassa molemmilla.

N25

Vierailija
13/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja en pääse edes treffeille tinderin kautta, naiset ei vastaa viesteihin, varsinkaan jos viesti koskee tapaamisen järjestämistä.

Vierailija
14/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 kuukauden aikana ehkä 20 eri miehen kanssa treffit. Kiinnostuin itse kolmesta, joista kahta tapailin 2-8 viikkoa. Kolmannen kanssa olen nyt yhdessä ja yritämme vauvaa.

Tsemppiä "sammakoiden suuteluun". Oon itsekin päälle kolmekymppinen, kyllä sieltä ihan hyviä (ja lapsettomia) saman ikäisiä löytyy.

Ymmärsinkö oikein: 8 kk yhdessäolon jälkeen yritätte vauvaa?????

Vierailija
15/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen tapaamiskerran jälkeen löytyi loppuelämän kumppani. Aha. Av-mamma se jaksaa yllättää.

Vierailija
16/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo käyttänyt tinderiä koskaan, löysin miehen niinkin hirveästä paikasta kuin suomi24. Mun mies on eri paikkakunnalta eli en ois häntä tinderissä voinut edes tavata.

Vierailija
17/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin nyt tinderin uudestaan. Ja muistin samalla miksi sen poistin. Kävin yksillä treffeillä ja päätin samantien että enää en lähde kahville, lasilliselle, syömään. Yksikään näistä ei ole johtanut mihinkään. Ja otanta on noin 20-30. Sen sijaan kävelyt, retket ja muut ovat vieneet pidemmälle.

Vierailija
18/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksilla treffeillä ehdin käydä ja toiset kolahti. Pian vuosi yhdessä. Miesystäväni ehti käydä useammilla treffeillä.

Tsemppiä ap:lle! :)

Vierailija
19/65 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein: 8 kk yhdessäolon jälkeen yritätte vauvaa?????

8 kuukautta olin sinkkuna.

Vierailija
20/65 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen kolahti ja se olikin sitten pettäjä ja sarja monogamisti. Olen mies. Nykyään ei vaan kiinnosta, koska keskusteleminen naisten kanssa tinderissä on täysin yksipuolista. Harmi,kun naiskroppa on nii hyvännäkönen, kun keskustella naiset ei osaa. Olis vaa helpompi olla homo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän