kuinka ihmettä voi rakastua näin hullusti, enkä ikinä ole tuntenut vetoa naisiin ennen
vaikeaa tajuta että minä, 44vuotias 4 lasten äiti, on ihan umpirakastunut toiseen naiseen. En ole IKINÄ edes ajatellut että olisin naisen kanssa ennen ja nyt näin...meidän suhde kestänyt noin 6kk. Molemmat sinkkuja. Hän on nyt ulkomailla lomailemassa ja tekstaillaan jatkuvasti, olen aivan kipeä koska kaipaan niin paljon häntä lähelleni. Voiko näin vaan suuntautuminen muuttua parissa viikossa, äääh....ilmeisesti. Päässä pyörii kaikenlaista. En haluaisi ikinä että kukaan saisi tästä tietää, voiko elää vuosia salasuhteessa? siis että ulospäin ollaan vain hyviä ystäviä, mitä luulette? kellään kokenut vastaavaa? se lämpö, läheisyys, huolenpito naisten välillä on aivan uskomaton, eikä seksikään niin hullua ole, haha...
Kommentit (9)
Minä olin vain miesten kanssa kunnes täytin 41, sitten löysin nykyisen naisystäväni ja ollaan eletty jo 7v onnellisesti. On aivan erilaista olla naisen kanssa eikä niin hankalaa kun miesten kanssa vääntäminen, puhuminenkin helpompaa. Tottakai joskus on tehnyt mieli taas vähän jotain muuta mutta meidän suhde on niin tukeva ja syvä enkä haluisi ikinä riskeerata sitä. Hän on vain ollut naisten kanssa ennen ja on 2v mua nuuorempi.
Enpä tiennytkään että naiset ovat tuollaisia tuuliviirejä.
Minä myös aloin olla naisten kanssa kun tajusin että miehille en enää kelpaa.
Tiedättekö te - miehille siis tämä: joskus luin artikkelin tästä - että kun suhteessa menee huonosti (varsinkin seksipuoli) niin moni kun jopa 25% naisista ajattelee toista naista. En olisi ikinä uskonut.
Taas tää aloitus.