Käyttääkö kukaan sinkku näitä sanontoja??
"Kyllä meressä kaloja riittää" tai "eikun uutta matoa koukkuun". 30+ -vuotiaana sinkkuna täytyy todeta, että ne todelliset vonkaleet ovat TODELLA harvinaisia. 99% miehistä on tasolla "ihan kiva, mutta"...siksi nuo sanonnat ärsyttävät ihan älyttömästi tällaista ihmistä, joka ei mihinkään ihan kivaan tyydy.
Kommentit (6)
No etpä sitten ole minuun törmännyt, tai ehkä oletkin, ja nyt sitten tänne avaudut.
Vierailija kirjoitti:
En käytä, mutta "kyllä meressä kaloja riittää" olen todennut kyllä ihan päteväksi kun pitää vaan silmät auki, eihän niitä kaloja muuten näe. Tosin olen vasta 22v, että ehkä naivikin vielä olen
Nuorena niitä riittikin. Toista se on näin "kakkoskierroksella".. Ap
Minulle on sama n. 40-vuotias nainen kirjoittanut nettitreffeillä neljä vuotta sitten olevansa "vähän käytetty sinkku" ja saman lauseen toisti tänä keväänä tinder-treffeillämme. Hmm...
Eräs tuttuni sanoi mulle tuolla tavalla kännissä vuosia sitten, kun hän haukkui kumppaniani, muttei tajunnut ironiaa siinä, että oli itse henkisesti roikkunut vuosia yhdessä exässä ja stalkannut tätä somessa. Muutenkin sellaiset tyypit, joiden kanssa oikeasti voisi natsata, on aika harvassa ja sitten jos parisuhdetta lähtee etsimällä etsimään, siinäkin paistaa helposti itsestään epätoivoisen vaikutelman. Toisin sanoen sanonta "meressä on paljon kalaa" on tosi yksioikoinen enkä itse menisi koskaan sanomaan kaverille niin ainakaan jos haluaisin olla hienotunteinen.
En käytä. Ne on menneen talven lumia.
En käytä, mutta "kyllä meressä kaloja riittää" olen todennut kyllä ihan päteväksi kun pitää vaan silmät auki, eihän niitä kaloja muuten näe. Tosin olen vasta 22v, että ehkä naivikin vielä olen