Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Sijaisvanhemmat ei anna 13v poikani

Vierailija
13.08.2016 |

Puhelinnumeroa 😕 Luulevat, ettĂ€ humalassa soittelen, vaikka EN ole juonut 2 vuoteen pisaraakaan 😕 Voivatko he tosiaan sen estÀÀ? Vaikea tavoittaa poikaa sijaisĂ€idin kautta, kun vapaa-ajalla poika on paljon kavereiden kanssa. SosiaalityöntekijĂ€ ei oikein aina ota asiaan mitÀÀn kantaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀs olit kÀnniapinahuumehörhö.

Se maksaa.

Vierailija
2/13 |
13.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oletko aiemmin soitellut hÀnelle humalassa, vÀhÀn ohis, mutta oletko? Sellainen on kamalan ahdistavaa aikuisestakin, saati lapsesta.

Hienoa, jos et enÀÀ juo, pidÀ siitÀ kiinni ihan joka tapauksessa ettet juo jatkossakaan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kysy sosiaalityöntekijÀltÀ. Millaiset sopimukset teillÀ tÀllÀ hetkellÀ on yhteydenpidosta lapsen kanssa?

Vierailija
4/13 |
13.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun tapaat poikaa voit varmasti kysyÀ, haluaako hÀn antaa numeronsa. MikÀli sinulla ei ole tapaamisoikeutta lapsesi kanssa et varmaan voi saada hÀnen numeroaan, luulisin nÀin.

Vierailija
5/13 |
13.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nyt vaan opit olemaan syyttÀmÀttÀ muita kaikesta. Pojalla on oma elÀmÀ, eikÀ varmaan ole aina juttutuulella. Jospa itse annat numerosi ja kÀsket soittaa, kun on asiaa.

Vierailija
6/13 |
13.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos poika on 13, ja olet ollut nyt juomatta 2 vuotta niin, pojan luottamus tuskin on palautunut noin lyhyessÀ ajassa. Kuitenkin kaksi vuotta on alkoholistille erittÀin hyvÀ uuden elÀmÀn alku, onnea siitÀ!

Vierailija
7/13 |
13.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀÀ on muuten jÀnnÀ miten sijaisvanhemmat saa tehdÀ kaikkea, mistÀ oikeita vanhempia rangaistaisiin huostalla tai huoltajuuden poisottamisella tai vÀhintÀÀn uhkailulla...

Toisaalta oikeinhan tuo on, ettei lapsen tarvitse mitÀÀn kĂ€nniÀÀliöpuheluita kuunnella. VielĂ€ kun tĂ€mĂ€ mahdollisuus suotaisiin biologiselle Ă€iti+lapsi -perheellekin!

Vierailija
8/13 |
13.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Poika itse ei varmaan sitÀ halua antaa ja ihan oikein niin.

Vierailija
9/13 |
13.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juopot!

HÀvetkÀÀ! Itse olette suhteenne lapsiinne pilanneet. Jos se viina on perhettÀ tÀrkeÀmpÀÀ, niin mikÀÀn taho ei voi myöskÀÀn pakottaa perhettÀ vÀlittÀmÀÀn alkoholistista. EnÀÀ ikinÀ. Olette itsekkÀitÀ paskiaisia. EnkÀ voi edes kirjoittaa mitÀ mieltÀ oikeasti olen teistÀ, koska se poistettaisiin tÀÀltÀ.

Vierailija
10/13 |
13.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei varmaan ois tarvetta olla kitisemÀssÀ tuollaisesta asiasta, jos olisit itse pystynyt lapsesi hoitamaan. Paljon lapsi on jo joutunut vuoksesi kÀrsimÀÀn. Mutkun minÀ-minÀ-minÀ... Lapsi ei edes vÀlttÀmÀttÀ halua olla tekemisissÀ kanssasi, kun koskaan ei tiedÀ milloin viina taas vie. Viina on jo mennyt aiemmin lapsen edelle, kÀvikö mielessÀ ettÀ sijaisperhe ja sossut yrittÀvÀt suojella poikaa uusilta pettymyksiltÀ. Odota rauhassa, ÀlÀkÀ kuormita sijaisperhettÀ tai sossuja, jotka ajattelevat nyt poikasi parasta, eivÀt sinun.

Vierailija
11/13 |
13.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juu ei riitÀ ymmÀrrystÀ alkkiksille, joilla lapsia.

PysyviÀ psyykkisiÀ lukkoja muistona siitÀ ihanasta nuoruusajasta.

T: Antti

Vierailija
12/13 |
13.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voithan antaa oman numerosi pojalle ja sanoa ettÀ voi soittaa milloin vain. Poika soittaa jos haluaa.

Vierailija
13/13 |
13.08.2016 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos poika on kavereiden kanssa niin moni vanhempi ymmÀrtÀÀ olla silloin rimputtamatta. Se aika jolloin ollaan kavereiden kanssa keskitytÀÀn siihen yhteiseen hengaamiseen. Toiseksi jos poika haluaisi sun tietÀvÀn numeronsa niin osaisi sen jo antaa itse. IhmeellistÀ syyttÀÀ tuollaisestakin sijaisvanhempia.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme kaksi kaksi