miehenne kalun koko todelĺisuudessa
Eli siinä se tuli. Vastatkaas naiset rehellisesti senteissä tai vaikka sormimitalla, mutta jättäkää pois tylsät vastaukset kuten "mulle sopiva" jne pois. Katsotaan miten rehellisiä vastauksia saadaan. Muistutuksena keskimitta on n. 14cm +/- 2cm.
Kommentit (38)
Täh eiks tänne pitänyt olla joku rekisteröimispakko kympin jälkeen?? Mähän voin kirjoitella tänne! Vai tuleeks se vasta klo 23?
Nykyisellä on varmaankin n. 10-11 cm. Eksällä (ex-aviomiehellä) oli noin 7-senttinen. Ja 40 kg ylipainoa, mikä sai kalun vaikuttamaan vieläkin lyhyemmältä :(
Seisokissa 18,5cm, itse mittasin. Ja paksuus vastaa mun rannetta, eli ympärysmitta 14cm. En voisi olla tyytyväisempi (tai tyydyttyneempi).
T: N16 (& M17)
N 16 cm. Ei mitattu, arvio perustuu siihen, että tarvitsen 2 kättä pitelemään sitä, eivätkä ne riitä. Kädet mitattu.
20cm ja nelisen senttiä paksu. Komea peli,mutta varovainen sen kanssa saa olla. Rva32
miekkonen itsekin kirjoitti:
Eli siinä se tuli. Vastatkaas naiset rehellisesti senteissä tai vaikka sormimitalla, mutta jättäkää pois tylsät vastaukset kuten "mulle sopiva" jne pois. Katsotaan miten rehellisiä vastauksia saadaan. Muistutuksena keskimitta on n. 14cm +/- 2cm.
Ja suomalaisten miesten keskipituus on 179,6cm. Et silti väitä minua valehtelijaksi jos kerron mieheni olevan 195cm pitkä? Mikset sitten usko kun kerron hänellä olevan 19cm muna?
Vierailija kirjoitti:
Nykyisellä on varmaankin n. 10-11 cm. Eksällä (ex-aviomiehellä) oli noin 7-senttinen. Ja 40 kg ylipainoa, mikä sai kalun vaikuttamaan vieläkin lyhyemmältä :(
Oliko exän nimi sattumoisin Mika?
Täytyy myöntää, etten edes tiedä mieheni mittaa. En ole koskaan mitannut sitä, enkä ole kysynyt häneltäkään, josko hän olisi mittanut sen. Näyttää ainakin ihan normaalikokoiselta, mutta tarkkaa mittaa en osaa antaa. Onko tuolla mitalla edes väliä, jos seksi sujuu kuitenkin ihan hyvin.
Keskiarvo ei rajaa pois isoja. A merikkalaisilla valkoihoisilla noin 18 prosentilla on yli 17,8 cm. Vatmaan näin on Suomessakin. Yli 20 cm pn vain kahdella tuhannesta. Eli Helsingistä löytyy 4000 miestä, jolla on 20 cm tai pidempi. Minä olen sattumalta yksi heistä.
M43
Juuri sopiva on 15cm, isommasta olisin todella hellänä. Kerran sain 25 senttistä ja en pystynyt kävelemään kunnolla viikkoon. 10cm kanssa olen kyllä myös saanut. Lantionpohjan lihaksia treenaamalla saa kyrvän kuin kyrvän tuntumaan :) Ohut kyrpä pitkänä on huonompi kuin lyhyt paksuna.
Ei tietoo, mutt kunnon seisokissa ei voi työntää ihan perille tai sattuu.
Jippii. Onneks olen vapaa mies, eikä kukaan pääse omistamaan isoa meisseliäni.
En ole kyllä koskaan mitannut, mitä te teette sillä tiedolla? :D leveilette vauvapalstalla kun miehellä on 24cm muna? :D ja ei kai sillä pituudella ole hirveästi merkitystä, sattuuhan semmonen pitkä mörssäri kun tökkii koko ajan. Eikö se paksuus oo ennemmin se merkittävä mitta? 😉
Miehelläni ei ole kalua todellisuudessa-se on hänellä vain periaatteessa ja koska se nyt miehellä kerran olla kuuluu..
No ei varmasti enempää ainakaan. En ole mitannut eikä paljon kiinnostakaan :(