miehenne kalun koko todelĺisuudessa
Eli siinä se tuli. Vastatkaas naiset rehellisesti senteissä tai vaikka sormimitalla, mutta jättäkää pois tylsät vastaukset kuten "mulle sopiva" jne pois. Katsotaan miten rehellisiä vastauksia saadaan. Muistutuksena keskimitta on n. 14cm +/- 2cm.
Kommentit (38)
Meillä on pieni muna noin 3cm. Nyrkkinainnilla mennään usein.
En ole mitannut, mutta jonkin verran keskivertoa suurempi, ehkä 18 senttiä ja paksumpi kuin useimmat (suussa huomaa selkeimmin eron).
Minulla on ollut paljon seksikumppaneita, koska 34-vuotiaaksi elin lähes koko ajan sinkkuna. Orgasmin saan helposti, ennen lasteni synnytystä (kaksoset) välillä liiankin helposti (kun se oli aina se pari työntöä ja heti hirveät tärinät, ei välttämättä jaksanut kovin pitkään).
Suurimmalla osalla kumppaneista on ollut "tavallinen" penis. Ihan jättimäisiä on osunut kohdalle kolme - no, kyllähän ne ihanilta tuntuivat, mutta ehkä pitkässä suhteessa voisi tulla sellaisen kanssa hankaluuksia, kun sattui myös peniksen osuessa kohdunsuuhun. Yhden ihan pikkuruisen muistan. Orgasmit tuli toki, mutta kyllä se sisätuntuma vajaaksi jäi...valitettavasti.
Oman miehen penis on oikeasti minulle anatomisesti hyvin sopiva eli hänen kanssaan saan lähes poikkeuksesta samanaikaisen orgasmin. Kun hän saa, taipuu peniksen kärki siten, että osuu ihan tismalleen g-pisteeseeni. Jos olisi pari senttiä pidempi tai lyhempi, ei osuisi.
Hänen penikseensä littyy sillä tavoin hauska historia, että hän on yksi harvoista miehistä, joiden kanssa olen odottanut seksiin etenemistä vähän pidempään - koska hän vaikutti heti sellaiselta, jonka kanssa voisin vakiintua ja saada toivomani lapsen.
Mies on lyhyt, alle 170cm. Hänellä on pieni kengännumero (39) ja lyhyet sormet. Nenäkin on siro miehen nenäksi.
Joten: olin varma, että hänellä on varmaan aika pieni, jopa pikkuruinen. Kävin ihan tosissani itseni kanssa keskustelua ennen seksiä - lopulta päätin, että mies on niin ihana, etten annan pienen peniksen haitata suhdetta.
Kun sitten lopulta otin hänen kalunsa ensimmäistä kertaa käteeni ja se olikin melkoinen jötikkä, menin melkein sekaisin.
Monia vikoja miehestä on tullut vuosien varrella esiin (kuten meistä kaikista), mutta 15 vuoden jälkeenkin seksi on todella ihanaa. Parempaa miestä tulee aina välillä kaivattua, mutta parempaa penistä en kyllä voisi saada.
Mun miehellä sekä pituus että ympärysmitta 12,5 cm. Ihan hyvä :)
Noin 5 senttimetriä kovana. Meillä odotettiin seksiä avioliittoon ja eroa ei Jumala salli. Näin se on sitten tarkoitettu. Tiedä sitten mitä tuolla voi tehdä, lapsia on jo tehty riittävän monta. Ehkä tuolla saisi lukon tiirikoitua. Vedän rakkaudesta käteen joka toinen päivä, mutta tuntuu kuin kiillottaisi suolasirotinta. Jos vaikka otettaisiin joku rauhallinen uskovainen opiskelijapoika alivuokralaiseksi. Luen paljon Harlekiineja ja lantionseudulla tuntuu pakottavaa kipua.
En saa sormia yhteen kun otan seisovan otteeseen,eli halkaisija on yli keskiarvon. Ja pituus sellainen 14-15 cm, voi olla pitempikin kun täyttää niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Noin 5 senttimetriä kovana. Meillä odotettiin seksiä avioliittoon ja eroa ei Jumala salli. Näin se on sitten tarkoitettu. Tiedä sitten mitä tuolla voi tehdä, lapsia on jo tehty riittävän monta. Ehkä tuolla saisi lukon tiirikoitua. Vedän rakkaudesta käteen joka toinen päivä, mutta tuntuu kuin kiillottaisi suolasirotinta. Jos vaikka otettaisiin joku rauhallinen uskovainen opiskelijapoika alivuokralaiseksi. Luen paljon Harlekiineja ja lantionseudulla tuntuu pakottavaa kipua.
Uskon että Herra ei pahoittaisi mieltään, jos tämä uskovainen nuori alivuokralainen sinunkin tarpeesi sykkivällä ja suonikkaalla pedontorjuntatykillään huomioisi.
heh nuorena mittasin itse ja se on 18,8 senttiä.
Mutta parikin naista on sen mitannut ja molemmat sanovat että se on 20 cm.
Vierailija kirjoitti:
En ole mitannut, mutta jonkin verran keskivertoa suurempi, ehkä 18 senttiä ja paksumpi kuin useimmat (suussa huomaa selkeimmin eron).
Minulla on ollut paljon seksikumppaneita, koska 34-vuotiaaksi elin lähes koko ajan sinkkuna. Orgasmin saan helposti, ennen lasteni synnytystä (kaksoset) välillä liiankin helposti (kun se oli aina se pari työntöä ja heti hirveät tärinät, ei välttämättä jaksanut kovin pitkään).
Suurimmalla osalla kumppaneista on ollut "tavallinen" penis. Ihan jättimäisiä on osunut kohdalle kolme - no, kyllähän ne ihanilta tuntuivat, mutta ehkä pitkässä suhteessa voisi tulla sellaisen kanssa hankaluuksia, kun sattui myös peniksen osuessa kohdunsuuhun. Yhden ihan pikkuruisen muistan. Orgasmit tuli toki, mutta kyllä se sisätuntuma vajaaksi jäi...valitettavasti.Oman miehen penis on oikeasti minulle anatomisesti hyvin sopiva eli hänen kanssaan saan lähes poikkeuksesta samanaikaisen orgasmin. Kun hän saa, taipuu peniksen kärki siten, että osuu ihan tismalleen g-pisteeseeni. Jos olisi pari senttiä pidempi tai lyhempi, ei osuisi.
Hänen penikseensä littyy sillä tavoin hauska historia, että hän on yksi harvoista miehistä, joiden kanssa olen odottanut seksiin etenemistä vähän pidempään - koska hän vaikutti heti sellaiselta, jonka kanssa voisin vakiintua ja saada toivomani lapsen.
Mies on lyhyt, alle 170cm. Hänellä on pieni kengännumero (39) ja lyhyet sormet. Nenäkin on siro miehen nenäksi.
Joten: olin varma, että hänellä on varmaan aika pieni, jopa pikkuruinen. Kävin ihan tosissani itseni kanssa keskustelua ennen seksiä - lopulta päätin, että mies on niin ihana, etten annan pienen peniksen haitata suhdetta.
Kun sitten lopulta otin hänen kalunsa ensimmäistä kertaa käteeni ja se olikin melkoinen jötikkä, menin melkein sekaisin.
Monia vikoja miehestä on tullut vuosien varrella esiin (kuten meistä kaikista), mutta 15 vuoden jälkeenkin seksi on todella ihanaa. Parempaa miestä tulee aina välillä kaivattua, mutta parempaa penistä en kyllä voisi saada.
Miksi ihmeessä alle 170 senttistyä kääpiötä lähdit edes panemaan?
Lepotilassa todella pieni, varmaan 3cm mutta kasvaa n 10 cm lisää...hieno näky kun pikkunen kasvaa todelliseen potentiaaliin :)
Ne, jotka ihmettelee mittaamista, ovat ahdistuneita seksistä. Seksi on parhaimmillaan leikkiä ja siihen voi kuulua mittaamisetkin. Meillä mitatann penis ja vagina säännöllisin väliajoin. Penis kutistuu mutta niin tekee vaginakin, kun käyttää geishakuulia. Ei ole suhde lämmin ja läheinen, jos nainen ei saa pyydettäessä mitata penistä.
19-20cm on ihan oikeastikin, mutta ei sitä kukaan näissä usko kuitenkaan. Tarkkaa mittaa vaikea saada kun on sen verran ylöspäin käyrä. Naureskelen aina itsekseni näitä lukiessa sitä, miten olen naimisissa jonkun myyttien yksisarvisen kanssa kai sitten :D
Hyviä kommentteja paljon. Toivottavasti saadaan vielä lisää, koska naiset ovat useammin realistisempia mittojen kanssa kuin miehet :) Hieman epäilyttää nuo ylämitan tulokset, mutta löytyyhän niitäkin. Monikohan tietää että oikeaoppinen viivotinmittaus tehdään painamalla mitta häpyluuhun, koska esim rasvakerros peniksen päällä ei kerro koko totuutta koosta. Sivusta tai alapuolelta mittaaminen antaa aivan väärän tuloksen.
-AP
n 15cm ja sopii minuun paremmin kuin hyvin :)
Bootyboot kirjoitti:
Minkäs paksunen on suunillee?
Vierailija kirjoitti:
Bootyboot kirjoitti:
Minkäs paksunen on suunillee?
En ole mitannut, mutta ei mahdu paperihylsyyn :)
Exällä oli jotain 17.5 senttinen ja nykyisellä hiukan pienempi, mutta koolla ei ole väliä vaan sillä miten sitä käyttää. Nykyisen kanssa ainakin on enemmän lempeä kuin erotiikkaa toisin kuin exän kanssa.