Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jeesus antaa turvallisen tunteen.

Vierailija
12.08.2016 |

Usko Jeesukseen ja saat elämääsi rauhan. Itse olen työtön, köyhä,syntinen, mutta Jeesus kannattelee ja luo rauhan elämääni. Hän on turvani kaikessa . Hän auttaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Vajaille idiooteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan saman olotilan bentsoilla.

Vierailija
4/11 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Jeesus hanki sulle työtä ja toimeentuloa? Aika saamaton taitaa olla, kun ympärilleen katselee.

Vierailija
5/11 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parituhatta kuollut mies antaa sitä ja tätä. Kuulostaa hieman epäterveiltä uskomuksilta, mutta ei se mitään, ne ovat niin yleisiä täälläpäin että ei sinua pöpilään viedä.

Vierailija
6/11 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaako se syksyllä heijastimia?

Vierailija
7/11 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Jeesus hanki sulle työtä ja toimeentuloa? Aika saamaton taitaa olla, kun ympärilleen katselee.

Niin, se taisi vielä luvata tulleensa, että seuraajillaan olisi yltäkylläinen elämä ja lupaili rukousvastauksia. Ja muutakin mielenkiintoista jotka ei oikein näytä uskovissa toteutuvan kuten että voivat juoda myrkkyä ilman että se tekee heille mitään ja että tekevät vielä suurempia ihmeitä kuin Jeesus itse. Jotain on mätää tanskanmaalla, kuten Shakespeare kirjoitti, taikka kristinuskossa...

Vierailija
8/11 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös amuletti antaa turvallisen tunteen, halvemmalla. Amuletti pysyy turvanasi ilman, että omistat elämääsi sille.

Vierailija
9/11 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateistit kyllä vähän nyt unohtavat sen miten paljon parempi tarina Jeesus on kuin joku evoluutio ja kapitalismi.

Vierailija
10/11 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko Jeesukseen ja saat elämääsi rauhan. Itse olen työtön, köyhä,syntinen, mutta Jeesus kannattelee ja luo rauhan elämääni. Hän on turvani kaikessa . Hän auttaa.

Jeesus, vai oma uskosi? Jos pystyisit samalla tavalla uskomaan vaikka johonkin taikaesineeseen tai vaaleanpunaiseen spagettihirviöön, että se auttaa, turvaa ja kannattelee, niin sekin antaisi saman rauhan. 

Vierailija
11/11 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on myös teitä varten,jotka ette usko, vaan pilkkaatte Jeesusta. Katukaa syntejänne ja ottakaa Jeesus vastaan. Teillä on vapaa tahto; voitte valita hyvän tai pahan. Ikuisuus helvetissä tai taivaassa.Valinta on teidän.