Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roikun kiinni paskassa miehessä

Vierailija
12.08.2016 |

Roikun kiinni paskassa miehessä, joka ei halua edes seurustella mun kanssa. Oon vaan seuraa sille viikolla, kun baariin ei voi enää laittaa rahaa. Olen egon-pönkitys-ämmä. Mun rakkaus saa sen olon tuntumaan hyvältä.
Puhukaa mulle järkeä että saan itsekunnioituksen takaisin. Mä en jaksa tätä juttua taas, olla löysässä hirressä kun kohta löytää uuden nussittavan jälleen. Mun itsetunto on riekaleina.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne AP. Aina kun ollaan yhdessä meillä on hauskaa mutta sitten mies menee menojaan ja jäljelle jää vain tyhjä hyväksikäytetty olo. En kuulu hänen elämäänsä mutta minulle hän on kaikki kaikessa ja ilman häntä olen täysin yksin. Olen kuitenkin päättänyt jättää hänet taakseni lopullisesti, parempi olla turvallisesti yksin kuin tulla satutetuksi ja nöyryytetyksi jatkuvasti.

Vierailija
22/26 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne AP. Aina kun ollaan yhdessä meillä on hauskaa mutta sitten mies menee menojaan ja jäljelle jää vain tyhjä hyväksikäytetty olo. En kuulu hänen elämäänsä mutta minulle hän on kaikki kaikessa ja ilman häntä olen täysin yksin. Olen kuitenkin päättänyt jättää hänet taakseni lopullisesti, parempi olla turvallisesti yksin kuin tulla satutetuksi ja nöyryytetyksi jatkuvasti.

Tsemppiä! Mulle kans mies oli kaikki kaikessa. Ei oo enää. Nyt yritän keskittyä itteeni. Turha roikkua toisessa kun toinen ei mitään vakavaa halua. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastanneille. Laitoin viestin, että nussikoot ketä tahtoo, mun rakkaudella ei enää leiki. Ap

OK. Mutta kerro nyt kuitenkin meille vielä....että oliko kyseessä jännämies, vai onko niin että tavallisempienkin miesten kohdalla voi käydä näin?

En ole ap, mutta kyllä voi. Ja se keltainen neste nousee "kiltin" miehen päähän, kun huomaa valtansa naiseen. Ne on melkein pahempia kuin jännämiehet, koska jännämiehestä tietää mitä se tahtoo ja että se on yhtä peliä. Kilttimies on ihana kunnes sillä nousee kusi päähän ja se luulee, että roikut siinä no matter what.

Näin on. Jännämiehet eivät ole naiselle ollenkaan niin vaarallisia kuin kunnollisilta vaikuttavat mutta kuitenkin pahat miehet. He saavat naiset nalkkiin suhteeseen kanssaan. Keinoina on ystävällinen käytös, rauhallisuus, monesti varakkuus jne. Monet ovat tosi häikäilemättömiä. He ovat usein hyvässä asemassa työssä ja valta on noussut päähän. Naiset ovat heille leikkikaluja. Usein tuollaiset miehet ovat naimisissa, mutta haluavat pitää sivusuhteita. Siinä voi naiselta kulua monta vuotta, ennen kuin saa itsensä riuhtaistua irti tai sitten mies jo haluaa siirtyä seuraavaan saaliiseen ja suhde loppuu sen takia. 

Vierailija
24/26 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on miehekäs lihaksikas mies, niin et saa tippaakaan sympatiaa.

Tyydy tavallisempaan mieheen. Ne ei pyörittele montaa naista.

Tämä.

x2

Vierailija
25/26 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt tästä eteenpäin? Millä saan unohdettua sen juopon jonka kanssa synkkasi harmillisen hyvin? Ap

Vierailija
26/26 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi muuta sisältöä elämään :) Tosi kliseinen, mutta niin totta.

Voi olla kaikesta huolimatta haasteellista irrottautua toisesta ihmisestä. Jollain tapaa kiintyy kuitenkin.

Ajan kanssa helpottaa, kun saat etäisyyttä, huomaat paremmin. Ei kannata olla suhteessa, joka rikkoo enemmän, kuin rakentaa.

Olisiko sinulle apua sellaisesta listasta, johon kirjoitat plussat ja miinukset tuosta suhteesta.

Tsemppiä kovasti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi