Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän Isyyspakkaus-äijä tienaa?

Vierailija
12.08.2016 |

Ostanut vaimonsa kanssa kaksi asuntoa Krunikasta, ostokset tehdään hallissa, torilla ja leipomossa, just ostivat 70-80 000e maksavan siirtolapuutarhamökin, tytön huoneen lampulla hintaa 400e... Useista postauksista tulee esiin rivien välistä, että fyrkkaa on...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirusti

Vierailija
2/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ihan samaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon varmaan. Toisaalta jossain asioissa tuntuvat olevan pihejä, tytön vaatteet esim suurin osa kirppikseltä.

Ravintoloita ja matkoja ym..

Vierailija
5/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krunan asunto on ostettu yli kymmenen vuotta sitten, maksanut varmaan puolet nykyisestä hintatasosta ellei vähemmänkin.

Vierailija
6/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki on varmaankin ennakkoperintöä kun on kerran lähellä appivanhempien taloa. Ja vaimon isään kuoli vähän aikaa sitten. Sieltä tulee varmaan vähän perintöä. Lisäksi Tommi on itse ainut lapsi, vanhemmat ovat varmasti jeesanneet paljon. Ja tietty hyvä palkka molemmilla ja asunto ostettu 10 v sitten.

Mun mielestä ei siis ihme ollenkaan.

Ja kuluttavat mun mielestä tosi järkevästi: ne asiat, joita käyttävät kauan (huonekalut, asunto jne.) ovat laadukkaita ja siksi kalliita. Lasten vaatteita tarvitaan vain vähän aikaa ja niihin ei panosteta. Ruoka on toiselle työ, joten tottakai siihen panostetaan.

Säästävät pitkän pennin kun eivät omista autoa.

Vierailija
7/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Roviolla ole mitenkään överit palkat edes. Se on just sellainen firma, joka ratsastaa (ratsasti?) nimellään ja kaikki kilvan tulivat imagon vuoksi töihin ihan tavallisilla palkoilla.

Kuten blogissaan kertoo, niin lainallahan se mökki on ostettu ja lainan vakuutena se suurilta osaksi maksettu asunto. Ja tuleehan sieltä vuokratuloja siitä toisesta asunnosta lisäksi.

Vierailija
8/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin itse mökillä siis siitä siirtolapuutarhamökkiä. Tosiaan sitten on se kesämökki siellä anoppilan lähellä, luultavasti tosiaan jotain ennakkoperintöjä se. T: 7

Vierailija
9/10 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
10/10 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä