Roikun kiinni paskassa miehessä
Roikun kiinni paskassa miehessä, joka ei halua edes seurustella mun kanssa. Oon vaan seuraa sille viikolla, kun baariin ei voi enää laittaa rahaa. Olen egon-pönkitys-ämmä. Mun rakkaus saa sen olon tuntumaan hyvältä.
Puhukaa mulle järkeä että saan itsekunnioituksen takaisin. Mä en jaksa tätä juttua taas, olla löysässä hirressä kun kohta löytää uuden nussittavan jälleen. Mun itsetunto on riekaleina.
Kommentit (26)
Vain sinä voit muuttaa elämäsi. Olet kyllä muutoksen tarpeessa. Ansaitset oikean kumppanin, etkä hyväksikäyttäjää. Ja tiedät kyllä mitä pitää tehdä, toteuta suunnitelmasi päivä kerrallaan. Voimia eteenpäin, pärjäät kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vain sinä voit muuttaa elämäsi. Olet kyllä muutoksen tarpeessa. Ansaitset oikean kumppanin, etkä hyväksikäyttäjää. Ja tiedät kyllä mitä pitää tehdä, toteuta suunnitelmasi päivä kerrallaan. Voimia eteenpäin, pärjäät kyllä.
Kiitos... Ap
Vierailija kirjoitti:
Et arvosta itseäsi?
En ilmeisesti sitten ollenkaan. Miten tästä noustaan? Olen voimaton. Ap
Just just mikä keskustelu. Hommaappa se itsetunto jostain.. :)
Vierailija kirjoitti:
No miten mä saan sen rakennettua kun se on ihan murskana?:( ap
Lainaa kirjastosta joku selfhelp-kirja. Niitä on hyviä. Käy kävelyllä ja mieti mitä sä tarvitsisit itse. Itsetunto lähtee omasta arvostuksesta. Aloita vaikka joku jumppa.
Jätät miehen sitten kun pystyt. Selviät itse paremmin.
No jos et kerta asu sen mulkun kanssa, niin ÄLÄ VASTAA SEN PUHELUIHIN, ÄLÄ VASTAA SEN TEKSTAREIHIN, ÄLÄ AVAA SILLE OVEA, POISTA SE SOMESTA, ÄLÄ STALKKAA.
Mulla toimi se, että kirjoitin omalleni niin vittumaisen viestin, että osasi olla enää ottamatta yhteyttä. 😊
Laita vaikka: Tiedän, että käytät mua vaan hyväksi, ja se on loppu nyt. Turha enää ottaa yhteyttä.
Jos vastaa, niin: Vedä kuule jätkä hanskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten mä saan sen rakennettua kun se on ihan murskana?:( ap
No se miehessä roikkuminen tuhoaa sen lopullisesti. Unohda se. Älä vastaa sille ja eiköhän heikko lamppu syty sen paremmassa päässä. Etsii toisen panopuun.
Oon ollu samassa tilanteessa ja juuri sain lopetettua tapailun miehen kanssa joka halusi minusta vain viihdykettä niille ajoille kun ei ollut muuta tekemistä. Sanoi sen itsekin, ei kyllä ihan noilla sanoilla ja tuskin edes tajusi ettei tuollainen ihan rakkaudelta ja välittämiseltä vaikuta, läheisriippuvuudelta ennemminkin.
Mutta luulen siis tietäväni missä tilanteessa olet. Itse pääsin miehestä irti vasta kun hän halusi päästää irti. 6 vuotta oli helvetin rankkaa rakastaa. Katkera olen noista vuosista. Älä anna itselläsi mennä niin pitkään "oman" luuserisi kanssa. Sydämessäni tuo mies on aina, mutta nyt osaan siis varoa näitä hyväksikäyttäjiä.
Tsemppiä Ap. Muista mitä haluat omalta elämältäsi.
Jos kyseessä on miehekäs lihaksikas mies, niin et saa tippaakaan sympatiaa.
Tyydy tavallisempaan mieheen. Ne ei pyörittele montaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennetaan sen verran että tarkoitin tuolla kuvauksella siis tietenkin jännämiestä.
Kiitos vastanneille. Laitoin viestin, että nussikoot ketä tahtoo, mun rakkaudella ei enää leiki. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastanneille. Laitoin viestin, että nussikoot ketä tahtoo, mun rakkaudella ei enää leiki. Ap
OK. Mutta kerro nyt kuitenkin meille vielä....että oliko kyseessä jännämies, vai onko niin että tavallisempienkin miesten kohdalla voi käydä näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK. Mutta kerro nyt kuitenkin meille vielä....että oliko kyseessä jännämies, vai onko niin että tavallisempienkin miesten kohdalla voi käydä näin?
En tiedä mikä on jännämies. Tämä oli ruma, alkoholisoitunut musiikkimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kyllä voi. Ja se keltainen neste nousee "kiltin" miehen päähän, kun huomaa valtansa naiseen. Ne on melkein pahempia kuin jännämiehet, koska jännämiehestä tietää mitä se tahtoo ja että se on yhtä peliä. Kilttimies on ihana kunnes sillä nousee kusi päähän ja se luulee, että roikut siinä no matter what.
Kesällä välirikon aikaan oli nussinut vähintään kolmea eri naista. Ap