Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljännet treffit meni sitten näin

Vierailija
12.08.2016 |

Oltiin festareilla sovitusti ja mies oli illalla siinä kunnossa,että piti kaverini kanssa raahata nukkumaan. Sitä ennen itkeskeli kurjuuttaan ja että mitä näen hänessä.Selvin päin asiallinen ja maltillinen kaveri, mutta ilmeisesti alko maistunut enemmänkin,sillä toinen pitkä liitto oli viime vuonna hajonnut ja ei kertonut syytä näihin. Isänsä väkivaltainen alkoholisti. Tuli niin vaikea olo itselleni, etten enää halua olla tekemisissä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Känninen tilittäminen ja itkeminen on melkein reppanamaisuuden ja vastenmielisyyden huippu. Ei jatkoon.

Oletan että tätä ohjetta voi ja tulee käyttää molemmat sukupuolet.

Vierailija
22/36 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän kyllä miehen heikkoutta, kyyneleitä ja ties mitä, mutta en humalaisen suusta säälirypemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Känninen tilittäminen ja itkeminen on melkein reppanamaisuuden ja vastenmielisyyden huippu. Ei jatkoon.

Oletan että tätä ohjetta voi ja tulee käyttää molemmat sukupuolet.

Kyllä vain. Tämä on sukupuolesta riippumatonta. Unohdin kirjoittaa sen aiempaan viestiini.

Vierailija
24/36 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika yllattynyt ap:n saamista vastauksista. Syysta etta: omassa parisuhteessani oli vahan tuon tyyppista vaikeutta puolin ja toisin ihan suhteen alussa. Oli aika kivinen tie... Ei siis vakivaltaa, mutta epavarmuutta omasta itsesta molemmilla (eri syista tosin... mina kasvoin vakivaltaisessa perheessa, mieheni mollaavan ja passiivis-aggressiivisen aidin kanssa). No, hiottu on kulmia ja olen todella onnellinen mieheni kanssa. Suhde parantui muutaman kuukauden sisalla.

Ei kaikki ns. heikkous ole valttamatta alkavaa alkoholismia tai piilevaa vakivaltaisuutta. Tosin, alussa kannattaa kylla katsoa homma lapi ihan rauhassa, eika sitoutua liikaa.

Vierailija
25/36 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan ehdoton stoppi tapailuille, jos mies juo ittensä siihen kuntoon, että jää naisen vastuulle. Mies ei osannut lopettaa juomista ja /tai ei arvostanut naista pätkääkään. Jos ollaan uudessa tapailuvaiheessa , niin yleensä halutaan antaa itsestä parhaat puolet esiin. Tuo mies paljastui siaksi. Naisena olisin soittanut taksin ja mies olisi saanut maksaa itsensä kotiin. Säälistä tai terapeuttina en alkaisi tapailla uudempaa kertaa. Jos vielä ero niinkin uusi kuin viime vuonna, tuskin koko äijä on hakemassa muuta kuin hauskanpitoa ja ei tuo ainakaakn naiselle hauskaa ollut.

Vierailija
26/36 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä miehet ovat niitä, jotka itkevät "miks oot mun kaa"?

t. mies

Itsessäälissä möyrivä reppana.  Selvinpäin voi olla vaikka kuinka kova jätkä ja tunteet tyystin kurissa. Paljastaako humala todellisen luonteen vai tuoko esiin kätketyt tunteet, en osaa sanoa.

Vierailija
27/36 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika yllattynyt ap:n saamista vastauksista. Syysta etta: omassa parisuhteessani oli vahan tuon tyyppista vaikeutta puolin ja toisin ihan suhteen alussa. Oli aika kivinen tie... Ei siis vakivaltaa, mutta epavarmuutta omasta itsesta molemmilla (eri syista tosin... mina kasvoin vakivaltaisessa perheessa, mieheni mollaavan ja passiivis-aggressiivisen aidin kanssa). No, hiottu on kulmia ja olen todella onnellinen mieheni kanssa. Suhde parantui muutaman kuukauden sisalla.

Ei kaikki ns. heikkous ole valttamatta alkavaa alkoholismia tai piilevaa vakivaltaisuutta. Tosin, alussa kannattaa kylla katsoa homma lapi ihan rauhassa, eika sitoutua liikaa.

Jos kaksi liittoa on mennyt nurin muutaman vuoden sisällä ja mies juo itsensä treffeillä tuohon kuntoon, oletusarvo on ainakin alkavasta alkoholismista. Jos miehen isä ollut alkoholisti, niin eipä malli kovin kaukaa tule. Jos ap on kokenut tilanteen kurjaksi, se on sitä. Olen mieluummin itsekin yksin kuin viinaan menevän miehen kanssa. Olen ollut liitossa miehen kanssa, joka selvänä huolehtiva ja ihana, kaikkien kaveri. Kun alkoi ottaa viinaa, joi joka kerran niin paljon, että sammui. Aluksi tätä oli viikonloppuisin, mutta käyttö lisääntyi ajastaan.

Vierailija
28/36 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin särähti pahasti, kun mies oli samana iltana hyvin koppava nuorelle baari-mikolle. Puhui alentavaan tyyliin, että osaatko nyt tehdä tän ja tän juoman. Koin myötähäpeää.  Mikä ihme siinä on ,kun ilman viinaa ihan kiva mies, mutta ihan liikaa tuli negatiivista kokemusta tuon illan aikana.

ap

Vierailija
29/36 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin festareilla sovitusti ja mies oli illalla siinä kunnossa,että piti kaverini kanssa raahata nukkumaan. Sitä ennen itkeskeli kurjuuttaan ja että mitä näen hänessä.Selvin päin asiallinen ja maltillinen kaveri, mutta ilmeisesti alko maistunut enemmänkin,sillä toinen pitkä liitto oli viime vuonna hajonnut ja ei kertonut syytä näihin. Isänsä väkivaltainen alkoholisti. Tuli niin vaikea olo itselleni, etten enää halua olla tekemisissä.

Mies olisi sun roolissa lohduttanut ja ollut ymmärtäväinen. Nainen samassa tilanteessa ahdistuu ja ei osaa tarjota lohdutusta. Miehen ja naisen ero.

Vierailija
30/36 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säikähdin samana iltana pahan kerran,sillä joku tuntematon mies tarjosi apuaan, kun kuljetettiin miestä kotiinsa. Tämä mies, joka aiemmin kertoi,ettei koskaan ole ollut väkivaltainen, huusi tälle auttajalle,että häivy tai niittaan maahan. Miten viina saa noin sekaisin ? Vai oliko tuo mies henkisesti sairas? Selvinpäin enemmän ujo ja jotenkin vetämätön.

-ap

Aika selkeä "rähinägeenin" kantaja ja ei osaa ilmeisesti pitää tätä ominaisuuttaan kurissa, kuten ei kännirähisijäisänsäkään ole osannut. Sama geeni ilmeisesti suojaa myös kakkostyypin diabetekseltä, mutta ehkä löydät jonkun isäainesta olevan, jolla on tuo viinan käyttö vastuullisemmalla tolalla. Tsemppiä, sisko!

Vierailija
31/36 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen nainen, heti kun miehestä paljastuu joku heikkous, niin julmasti katkaistaan välit. Miehestä haetaan jotain tunteetonta supermiestä, joka ei ole koskaan epävarma tai heikko. Sitten valitetaan kun ne tunteettomat supermiehet pettää ja hakkaa.

Tää on juuri se syy miksi luen tätä palstaa, että näen naisten oikean luonteen ja nää jutut tällä palstalla pätee ihan tosielämässäkin. Mä haluaisin nähdä miten vahva joku nainen olisi jos hänen isänsä olisi hakannut ja töninyt lapsuudessa. Haukkunut päivittäin ja sanonut olet luuseri.

Vierailija
32/36 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmia. Laskelmoivia. Ei oirettakaan äidillidestä rakkaudesta ja hellyydestä. Ihan keskitysleirinvartija-ainesta. Juu. Ymmärtetty.

Vierailija
33/36 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä miehet ovat niitä, jotka itkevät "miks oot mun kaa"?

t. mies

Itsessäälissä möyrivä reppana.  Selvinpäin voi olla vaikka kuinka kova jätkä ja tunteet tyystin kurissa. Paljastaako humala todellisen luonteen vai tuoko esiin kätketyt tunteet, en osaa sanoa.

Ei välttämättä. Voi olla aitoa ihmettelyä miksi toinen notkuu mukana vaikka itse on "tällainen paska".

Vierailija
34/36 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi repukkaa. Juuri eronnut mies ja hiukka liikaa viinaa. Kyllähän ne tunteet on pinnassa tuossa tilanteessa.

Vierailija
35/36 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Tosi paska keikka. Mutta nytpähän sitten näit mikä oli kupletin juoni. Hyvä että totuus paljastui nyt, eikä vasta vuoden päästä. Uutta suoleen.

Eihän ap edes sanonut millä festareilla ja mitä keikkaa katsomassa olivat.

Vierailija
36/36 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes mahdollista,että joku on selvinpäin mitä mukavin herrasmies, mutta kännissä paljastuu ääliöksi? Tai voihan selvänä olla laskelmoiva ja hyödyntäjä, mutta viinahuuruissa raja-aidat kaikkoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi