Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että tupakoinnista olisi tullut "trendi"

Vierailija
12.08.2016 |

Olen itse siis 19v ja olen huomannut, että hipsterit ja muut "ernut" (käytetäänkö tota sanaa enää..?) polttavat paljon. Istuvat viinillä puistossa ja polttavat. Omakin insta feed täynnä "taiteellisia" kuvia, joissa viiniä, kahvia ja tupakkaa. 😳 Outoa. Tai sitten poseerataan rööki huulessa apaattisen näköisenä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo niin kannattaa polttaa myös. Ei mene niin pahaan känniin.

En muista mihin tämä perustui, mutta pahimmat kännini join kun en vielä polttanut.

Samaten tupakkaa tulee kokeiltua ja ja polttamista jatkettua kännissä.

Koko ajan tuo on vähenemään päin, mutta vasta täysikäistyneelle saattaa näyttää siltä että "kaikki" juovat ja polttavat, se kun on täysikäiselle helppoa.

Vierailija
22/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä oot sellaista saanut päähäsi? Tutkimusten mukaan suomalaisten nuorten ja alaikäisten tupakointi (ja alkoholin käyttö) on vähentynyt kuluneina vuosina. Omassa nuoruudessani oli "coolia" polttaa ja ryypätä. Nykyinen trendi tuntuu olevan juuri päinvastainen; kaikki haluavat olla jotain fitness-terveys-intoilijoita. Toki sähkötupakka näkyy monen nuoren kädessä.

Mitä nyt joskus vedetään vähän kokaiinia 😊

t. kokoomusnuori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilenkin näin arviolta 80-85 vuotiaan papparaisen, ja kaivoi askistaan kappaleen punaista L&M:ää. Varsin vetreä ja pirtsakka tupakoija siis. Pappa, johon ei mikään syöpä tai keuhkoahtauma pure.

Tupakka vanhentaa ulkonäköä ehkä kyseessä oli 40 v. 😨

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi