Työnantajasi tarjoamat edut
Mitä työnantajasi tarjoaa sinulle palkan lisäksi? Lounasseteleitä, alennuksen tuotteista, lomamatkoja?
Kommentit (86)
Lounareita, kulttuuriseteleitä, km-korvauksen ja ylim. eläkevakuutuksen.
Olen ihan tyytyväinen. Yksityinen sektori, maisterin paperit.
Mainoskynän, avokonttorin, työtuolin ja -päydän + atk-laitteet!
Vessapaperin ja hanasta virtaavan veden. Sähkön ja kahvinkeittimen, johon ostetaan omat kahvit ja suodatinpussit.
- Hyvä työterveyshuolto (sairaudenhoitotasoinen, myös erikoislääkärin palveluita)
- Joustava työaika
- Hyvät ICT-välineet niille jotka haluavat, kuten älypuhelin dataliittymineen ja kannettava
- Ilmaiset uimahallikäynnit
- Ilmaiset kuntosalikäynnit
- Liikunta- ja kulttuurisetelit
- Pienimuotoisia yhdessä tehtäviä kulttuuri- ym. matkoja niille jotka haluavat
Tärkeintä on mielestäni kuitenkin kohtuullisen turvattu työpaikka (tällä tietämällä) ja ihan hyvä työilmapiiri.
Kahvia ja työsuhdematkalipun, eli ilmaiset matkat Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten alueella.
Vierailija kirjoitti:
Lounareita, kulttuuriseteleitä, km-korvauksen ja ylim. eläkevakuutuksen.
Olen ihan tyytyväinen. Yksityinen sektori, maisterin paperit.
Liukuma työajoissa ja erikoislääkäreiden palvelut unohtui.
Toistuvia YT:eitä ja 80% varmuudella potkut seuraavalla kierroksella. Olenhan jo yli 40v.
Eipä paljon:
- kännykkäetu
- lounassetelit (20 kpl à 9 e/kk)
- kulttuuri-/liikuntasetelit (20 kpl à 5 e/v)
- kaksi virkistyspäivää/vuosi
Liukumaa ja yleislääkäritason työterveyshuoltoa en pidä etuina vaan itsestäänselvyyksinä.
Järjestösektori, ylempi toimihenkilö.
Kahdet yt:t joka vuosi ja arkkurahan, jos kuolee työsuhteen aikana. \0/
Vierailija kirjoitti:
Mitä työnantajasi tarjoaa sinulle palkan lisäksi? Lounasseteleitä, alennuksen tuotteista, lomamatkoja?
Ei mitään muuta kuin kahvin ja senkin vain jos itse keitän.
Helsingin sisäinen matkakortti, vuodessa useamman sadan euron arvoinen. Muita etuja valitettavasti ei, mutta tuosta matkakortista kyllä plussaa!
Liukuvan työajan, mikä ei ole itsestään selvyys. Talon sisällä joillakin osastoilla sitä ei ole.
Ei mitään. Ei edes kunnon työterveyshuoltoa. Ja kyseessä HUS 😂
Lounas- ja liikuntasetelit, puhelinetu, laajakaistaliittymä kotiin, kattavat työterveyspalvelut (ml. erikoislääkärit)
Meillä on hyvät lääkäriedut ja saa lounareita. Siinä varmaan ne ns. yleiset edut.
Etuja kyllä on sitten muuten, ne vaan katsotaan tapauskohtaisesti. Jokainen saa siis itse päättää työpuhelimensa, työtuolinsa, näppäimistönsä, näyttönsä, jopa kynänsä, jos siltä tuntuu. Yks työkaveri paleli aina, niin se sai hakea itselleen villatakin firman piikkiin :D
Meillä on pizzaperjantai, aamiaisia, päivällisiä ja mitä herkkuhetkiä milloinkin.
Jos joku haluaa järjestää vaikka jonkun teatteriretken, mennä katsomaan jotain peliä, mennä keikalle, siihen saa rahat, siis toki mukaan pitää ottaa vähintään oma tiimi, mutta toisaalta mukaan saa ottaa tilaisuudesta riippuen myös perheen ja firma maksaa senkin. Kesällä käytiin monta kertaa terassilla istumassa iltaa firman piikkiin.
Niin ja sitten tietenkin se tärkein eli perjantaipullo! Se arvotaan aina niiden kesken, jotka jaksaa olla toimistolla vielä klo 15 jälkeen :D
Tärkeintä mitä työnantaja antaa on mm. työ, työyhteisö, laajemmin paikka yhteisössä, työn luoma turvallisuudentunne, mielihyvä, ja palkka; nämä kaikki ei ainoastaan riitä minulle vaan olen niistä oikeasti hyvin kiitollinen. Harva vaan ymmärtää työn todellisen arvon ja merkityksen, mutta se onkin toinen juttu taas se: nillittäjiähän riittää joka junaan!
Kahvia ja virtaa autopaikoille.