Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päädyin avioeron jälkeen slummiin, ahdistaa

Vierailija
12.08.2016 |

asuimme ennen rivitalossa rauhallisella alueella. olen lapsena asunut kerrostalossa, mutta ei silloin kyllä tälläistä ollut !

joukko syljeskeleviä, kiroilevia kännykkää näprääviä poikia istuu hiekkalaatikon reunalla tai mattotelineellä. yläkerran 90-luvulle jumittunut mieshenkilö huudattaa Dr Albania . j alakerran nainen juoksee tupakalla, puhuu huutamalla kännykkään ja käy pummimassa milloin wc-paperia, milloin kahvia! puhumattakaan viereisen rapun romaneista...

vähän matkan päässä on kioski, jonka pihalla pyörii päivisinkin epämääräistä sakkia ja lähellä oli kuulemma joskus leikkipuisto, muttei ole enää. enkä ihmettele yhtään miksi!!!

ahdistaa olla lasten kanssa pihalla, en uskalla antaa 5v:n ulkoilla yksin ja myös 8v:n takia olen jatkuvasti peloissani .(

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaatia useammankin muuton, kunnes normaaliin elämiseen kelvollinen kerrostalo löytyy (erityisesti jos kyseessä on vuokra-asuntovoittoinen talo). Valitettavasti. Kokemusta on itsellänikin päihdeongelmaisten, raviurheilijoiden, avohoitopotilaiden ja sosiaaliturvaperäisten mamujen kanssa samoissa taloissa asumisesta, ja ei niissä todellakaan voi normaali ihminen asua omaa mielenterveyttään tai jopa turvallisuuttaan vaarantamatta.

Vierailija
42/51 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vaatia useammankin muuton, kunnes normaaliin elämiseen kelvollinen kerrostalo löytyy (erityisesti jos kyseessä on vuokra-asuntovoittoinen talo). Valitettavasti. Kokemusta on itsellänikin päihdeongelmaisten, raviurheilijoiden, avohoitopotilaiden ja sosiaaliturvaperäisten mamujen kanssa samoissa taloissa asumisesta, ja ei niissä todellakaan voi normaali ihminen asua omaa mielenterveyttään tai jopa turvallisuuttaan vaarantamatta.

RAVIURHEILIJOIDEN? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö saanut rahaa sit x:ltä ap että voisit ostaa omaa? minä lähtökuopissa, eroamme ja muutan vuokrakolmioon, just kirjoitettiin vuokrasopimus vuodeksi. Toivon että on hyvä talo. Innoissani olen ja tuntuu hyvältä. Kun etsin vuokrakämppää tiesin mihin alueelle EN halua missään nimessä ja siellä oli kyllä vapaita, ihan hienojakin. Tämä talo mihin muutan on cityssa, lyhyt matka töihin. Odotan että saan n 100 000e mieheltä kun hän on hoitanut pankinasiat valmiiksi ja sitten voin rauhassa etsiä mihin haluan. Tsemppiä. Koska pääset sieltä pois? yritä etsiä uutta. Kauanko ootte asuneet?

Vierailija
44/51 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

halusin mahdollisemman pian oman asunnon ja otin ensimmäisen , jonka kaupunki tarjosi!  alue vaikutti rauhalliselta kun kävin asuntoa katsomassa, totuus paljastui vasta muuton jälkeen :(

Ap

Ite olen aikoinani tehnyt saman virheen, kun paniikissa/masennuksessani menin ottamaan tarjotun

ensimmäisen asunnon näkemättäni sitä. Elin siellä muutaman vuoden ahdistuksissani, onneksi pääsin

vaihtamaan asunnon ja elämä jatkui taas... Toivottavasti tämä on sinullakin vain väliaikainen elämänvaihde.

Vierailija
45/51 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RAVIURHEILIJOIDEN? :D

Raviurheileva kirjastokansa..

Vierailija
46/51 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja ap sinne Forssaan!

Vierailija
47/51 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa ihan tavalliselta vuokrakerrostalolta ja lähiöltä. Olen itse asunut joskus talossa, jossa juoppo naapuri riehui usein rappukäytävässä, portaiden alla nukkui ties ketä, hississä sai varoa astumasta kusilätäkköön, pihalta löytyi ruiskuja ym. Siihen verrattuna joku kahvin ja vessapaperin lainaaja ei kuulosta kovin ahdistavalta.

Vierailija
48/51 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olen varmaan naapurisi, jos asut Stadissa:) Tunnistin kyllä kuvauksen. Eniten vituttaa noi mannet jotka riehuu ja silti niille remontodaan kämpät uuteen uskoon, vaikka muiden kämpille ei tehdä mitään.

Vierailija
49/51 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri tässä vielä, että onko osoitteesi R kirjaimella alkava?

Vierailija
50/51 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hauska keskustelu.

T. Helsingin Itäkeskuksessa asuva

Vierailija
51/51 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä tämä on? Stadilainen:)