Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan työkaveriani niin paljon, että tuntuu sen takia inhottavalta palata maanantaina loman jälkeen töihin :(

Vierailija
12.08.2016 |

Muuten pidän työstäni paljonkin, mutten kestä tätä läheisintä työkaveriani, joka on katkera marttyyri ja työtänsä vihaava kilpailuhenkinen julma piikittelijä. :(

Millä asenteella jaksaisin kohta taas häntä päivästä toiseen?
Olen yrittänyt olla aina ystävällinen, joustanut, kannustanut, kuunnellut, tukenut, kestänyt hänen jatkuvat valituksensa kaikesta, sen miten haukkuu sekä minua että muita, antanut hänelle kivoimmat työt ja tehnyt itse kurjimmat ja silti hän ei ole tyytyväinen, vaan ilkeilee minkä ehtii.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kaikki.

Ota asenne, että myös sulla on oikeus tehdä mitä huvittaa, teet ne työt mitä haluat. Et reagoi työkaverisi piikittelyihin mitenkään. Jos puhuu työasioita asiallisesti, puhut takaisin, jos on asiaton, et reagoi vaan teet vaan työtäsi.

Mulla oli sama tilanne ja tuolla käytännössä täydellisellä ignooramisella sain työkaverin "loukkaantumaan" itselleni niin paljon ettei enää edes tervehdi mua. Täydellistä.

Vierailija
2/9 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...?

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä oikein mitään, koska hän odottaa vain ja ainoastaan, että lähdet mukaan tuohon juttuun.

Tee itsellesi taiteen laji siitä, että laitat hänet aisoihin järkevällä ja loogisella toiminnalla.

Jos hän kitisee, sano:

Teen tänään tuon paskahomman, jos sulle sopii, että teet huomenna. Muuten teemme sen tänään 50/50.

Tuollaisilla leikkaa harvoin niin nopeasti, että ehtivät järkevien ehdotusten äärellä edes loukkaantua.

Vierailija
4/9 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä irti tunteista ja siirry pelkkään asialliseen ystävällisyyteen. Anna ilkeilyjen valua kuin vesi hanhen selästä, älä anna hänelle tyydytystä huomioimalla vinoilua. Ole itse aina tasaisen huomaavainen, puhu asiallisesti, jaa työt sovitusti, ja pidä huoli että teet vain oman osuutesi. Älä ala kinaamaan tai vääntämään mistään. Jos vinoilu jatkuu, ota yhteyttä esimieheen.

Vierailija
5/9 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset on inhottavia. Hymyile piikittelyille vähän kuin pikkulapselle joka saa kiukkukohtauksen. Jos ei oo pakko älä puhu mitään. Mun "ihana" työkaveri on levitellyt musta kaikenlaista paskaa selkäni takana, mutta enemmän ne paskanpuhumiset kertoo hänestä kuin minusta, se ei vain tajua sitä. Onneksi on hyvä ja pätevä esimies.

Vierailija
6/9 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kokemusta on myös tällaisesta negatiivisesta piikittelijästä. Ei tosin omassa firmassa vaan firmassa joka toimittaa meidän firmaan palveluita. Henkilö vain sattuu olemaan sen verran tärkeä asoiden sujumisen kannalta, jotta ilmeisesti häntä pitää vain sietää. Onneksi fyysisesti tarvitsee kohdata erittäin harvoin, yleensä vain etänä. Jos pitäisi olla hänenlaisensa kollega läheisesti päivästä toiseen, niin irtisanoutuisin varmasti, en vain pystyisi olemaan samassa tilassa henkilön kanssa.

Vierailija
7/9 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia työkavereita vain on. Yhden katkeroituneen ja muidenkin mielen pilanneen piikittelijän sain hiljaiseksi, kun ihmettelin sopivassa kohdassa, miten joillakin on hallussa kaikenlainen nippelitieto, muttei kuitenkaan ole edes peruskäytöstapoja. Osui ja upposi, ihme kyllä. Kannattaa siis huomauttaa käytöksestä eikä vain sietää. Muutenkin on syytä muistaa, että kyseisellä henkilöllä on ongelmia ja jättää hänet omaan arvoonsa.

Vierailija
8/9 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan työpaikkani ammattiriitelijää, vakilintsaajaa koko sydämestäni.  Kääkkä on aina sitä mieltä että häntä soristaan ja häntä riistetään, mutta on aina myöskin ensimmäisenä lähtemässä liian aikaisin ja "unohtamassa" että jotain piti sen tehdä ja vieläpä KOKO ajan soittamassa liittoon ja esittelemässä sinne kaikki vääryyksiä joita pitäisi oikaista. Viimeksi jotain takautuvia ylityökorvauksia jostai utoopisesta syytä. Jota ei siis kukaan muu samasta työpisteestä ole huomannut olevansa vailla. Vain hän, aina vain hän...

Inhoan sitä NIIN paljon. Epäilen jotain persoonallisuuhäiriötä.

Maantaina otan viikon sairasloman. Olkoot siellä keskenään ilman minua tällä kertaa. Lähen mökille rauhoittumaan siitä paskasta...

Vierailija
9/9 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset vaan on siitä ikäviä että yleensä puhuvat paskaa selän takanakin ja sillä saavat aikaan sen ettei kukaan viitsi sanoa suoraan mitä mieltä on kusipäisestä käytöksestä. Yleensä käytöksen takana syvä tyytymättömyys itseen, masennusta, pers.häiriö, vaihdevuodet ehkä lisänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan