Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi sanoa Riekerin kenkiä kalliiksi?

Vierailija
12.08.2016 |

Katsoin äsken äkkiä Brandosilta ja kaikki alle 100€. Siis oikeasti ALLE 100€
Mulla on nyttenkin 130€n kengät enkä pidä näitä kalliina vaan normaalihintaisina. Mitä ihmettä te ostatte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ostaa feikki crocseja Prismasta 6,99 € kaks paria.

Vierailija
2/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siten, että jos kuukaudessa ei jää kuin noin 300 euroa ruokaan sun muuhun, niin esim. 60 euron kengät on todella kalliit. Terveisin köyhä selkävikainen, jolle ei oikein löydy muuta sopivaa kuin Riekerit.

Mulle jää kyllä enempi kuin 300 e, mutta reilusti alle tonnin kuitenkin. Mutta yksinäisellä työttömällä ei taida jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin ostan jostain Cittarista kesäksi tennarit hintaan noin 12,90 ja lenkkarit alesta kympillä, juhlakengät max 30 euroa ja sekin kirpaisee. Piha/rantakengiksi juurikin 5 euron "kroksit". Halvatkin kengät kestävät yleensä vuosia kovallakin käytöllä. En näe syytä ostaa kalliimpia.

Palkka vähän päälle 2000 e / kk ja pari lastakin pitää elättää. Ei tällä rahalla ostella satasen kenkiä.

Ja kyllä, yli 50 euron kengät on mun mielestä kalliit!

Vierailija
4/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä säästin ja ostin ekat riekerit 6v sitten ja oli mielestäni tosi arvokkaat 63€. No käytin niitä joka kesä lähes jokapäivä ja tänä kesänä ne meni rikki.. Eli todellisuudessa tuli paljon halvemmaksi ja jalat tykkäsivät. En osta enää muita merkkejä, vaikka ostohinta on edelleen mulle kallis. Crokseja en omista enkä ikinä haluakaan omistaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä