Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako Lansinoh-voide kipeisiin nänneihin?

Vierailija
12.08.2016 |

Vauva on alle viikon ja toinen nänni jo verillä. Rinnat on tosi kipeät ja kovat. Kun vauva ottaa imuotteen sattuu kovasti noin 20 sekuntia.
Onko normaalia? Auttaako Lansinoh voide?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia on, ainakin tuo nännikipu. Onhan vauvalla hyvä imuote, verestävä nänni voi kertoa siitä. Kerroit että rinta on kova? Täynnä maitoa? Joskus pienen vauvan on vaikea saada hyvää otetta liian täydestä rinnasta, jolloin rinnasta voi päästää itse vähän ylimääräistä maitoa ensin pois. Ja kyllä, Lansinoh auttaa nännien ihon hoidossa ja sitä kautta kipuiluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta. Nännien kipu laantuu n.

2-3 viikon kuluesa. Itse itkin aina imetyksen alussa.

Rintakumia voit kokeilla se auttaa kipuun. Sitä voi käyttää vaikka jokatoisella imetyksellä niin että nänni saa levätä. Kaikki vauvat ei kuitenkaan suostu imemään kumilla.

Tsemppiä ja pure hammasta vaan yhteen, kohta helpottaa!

Vierailija
4/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, kiitos! Laitan miehen hakemaan sitä voidetta. Kyllä, ne on täynää maitoa ja näyttää ihan silikonirinnoilta! Sellaiset kovat ja valtavat pallot. Minusta imetysote näyttää hyvältä, en osaa kyllä niin arvioida kun on eka vauva. Mutta vauvan suu on suuresti auki, imee myös nännipihaa suuhun. Minulla on tosi pienet nännit että niistä ei voisi oikein edes lutkuttaa, puristan rintaa litteämmäksi "hampurilaiseksi" ja vauva vie siitä ison palan suuhunsa. Nyt on tosi vaikea saada sitä litteäksi kun rinnat on niin täynnä ja kipeät.

Miten saan maitoa itse pois? Puristelemalla?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi