Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako teitä, että lapsi kertoo teistä koulussa jotain todella noloa?

Vierailija
12.08.2016 |

Tai vastaa johonkin kysymykseen huonosti, esim :"Lomalla syötiin melkein joka päivä ruuaksi makkaraa." Jos olette vaikka grillailleet välillä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Joku opettaja kuulemma tapaa sanoakin vanhempainillassa, että jospa sovitaan niin, että hän ei usko kaikkea, mitä lapset kertovat vanhemmistaan, ja vanhemmat eivät usko kaikkea, mitä lapset kertovat opettajasta.

Mutta kuulepa. Olen itse opettaja, eikä minua todellakaan kiinnosta, mitä olette syöneet kesällä. Miksi kuvittelet, että open maailma pyörii sinun ja lapsesi ympärillä? Olen urani aikana opettanut tuhansia nicopettereitä, hyvä jos opin nimet muistamaan saati sitten, mitä ovat lomalla syöneet. Kyllä siitä kotielämästä saa aika ihmeitä kertoa, että jaksaisin kiinnostua.

Vierailija
2/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se pitäisikin ottaa mutta itselläni on kokemusta, että päinvastoin ylireagoidaan kaikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa käyttää aikaani huolehtimiseen, mitä muut meidän perheestä miettii. Ei meidän perheellä ole niin synkkiä salaisuuksia, että pelkäisin korttitalon kaatuvan jos lapsi jotain juttelee koulussa.

Vierailija
4/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Lapsi on fiksu, enkä minäkään ole nolo ;).

Vierailija
5/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain hauskaa, jos kertoo jotain hassua. Kivaa, jos opellakin on välillä hauskaa...

Vierailija
6/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Totuin siihen jo lapsen päiväkotiaikana. 

Vierailija
7/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tai no, aina kun autossa haisee paukku, esikoinen alkaa huutaa että se olin minä. Ei usko, että se oli vaippahousu tai mahdollisesti koira, kun sanon. Pitää siis äitiään ahkerana piereskelijänä, mitä en todellakaan ole. Voin kuvitella, että tuo tokaluokkalainen saattaisi haluta hauskuuttaa muita kertomalla kuinka äitinsä piereskelee tauotta. :(

Vierailija
8/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset muuten kertovat koulussa jokseenkin estottomasti kotijuttuja, kannattaa olla varuillaan :D

Vierailija
9/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on puhuttu noita jo päikyssä. Ensin nolotti mutta kyllä ne tokaisut jo otetaan huumorilla puolin ja toisin.

Eiköhän ne kouluissa yms. tartu sellaisiin juttuihin joihin sisältyy päihteitä, ja jos niistäkin lapsi mainitsisi useaan otteeseen..

Vierailija
10/10 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset muuten kertovat koulussa jokseenkin estottomasti kotijuttuja, kannattaa olla varuillaan :D

Eiköhän se herättäisi huolta enemmän, jos lapsi ei kertoisi kotijuttuja.