Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä se sattuu, kun en ollutkaan riittävä miehelle ;(

Vierailija
12.08.2016 |

Olisi varmaankin tapailut jatkuneet enemmän kuin 1½kk, jos olisin kelvannut. Miehestä olin kaunis, vartalo hyvä, kiinnostava, mutta en sitten tarpeeksi.
Mies ei komea, vaaan ylipainoinen. Siltikin hänessä oli jotain niin vetoavaa ja luonne upea. Mutta ei vaan onnistunut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa pokemon go. Elämä helpottuu

Vierailija
2/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne suhteet aina vaan onnistu, eikä niissä ole järjen kanssa mitään tekemistä. Mies ei vaan löytänyt sun kanssa sitä kemiaa, minkä olisi halunnut löytää. Elämä jatkuu <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko mies suoraan, ettet riitä? Siinä tapauksessa on hyvä, että teistä ei tullut mitään. Sellaisten ihmisten kanssa ei kannata olla tekemisissä.

Kaikki ei vain ole luotuja toisilleen niin, että rakkaus roihuaisi. Se, että rakkauden puute johtuisi toisen riittämättömyydestä, on täyttä potaskaa. Ehkä se johtuu feromoneista, ehkä jostain muusta. Nämä asiat on todella mystisiä.

Sure surusi pois ja jatka elämääsi. Itke ihan kunnolla, jos voit. Kieri lattialla ja hakkaa tyynyä, jos se helpottaa. Elämä on lopulta aika pitkä, vaikka toisin väitetään. Sun pitää riittää itsellesi, se on tärkeintä. Sun pitää olla itse itsesi paras ystävä ja pitää huolta itsestäsi. Jos ajattelet itsestäsi pahaa, niin mieti, sanoisitko niin toiselle, joka on samassa tilanteessa. Ansaitsisiko se toinen haukkuja vai lohdutusta?

Vierailija
4/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeakin voi olla ylipainoinen, ne asiat eivät liity toisiinsa.

Vierailija
5/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huomasi että hän ei ollut sinulle tarpeeksi kiinnostava.

Vierailija
6/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita itsellesi arvoa sen perusteella, kelpaatko jollekin miehelle vai et. Kelpaatko itsellesi? Se on tärkeintä. Ole iloinen, että tuollainen moukka ymmärsi päästää sinut menemään. Leuka pystyyn ja hymy huulille, kohta joku kiinnostuu sinusta kumminkin, kunhan vain olet itsevarma.

Vierailija
7/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tainnut pitää siitä, kun perääni katsoivat miehet ja naisetkin. Tuntemattomatkin tulivat sanomaan minua nätiksi jne. Itse en tuollaisen tarpeessa ole,tiedän vahvuuteni ja heikkouteni. Ei kai tuo voi olla ongelmallista, jos naista katsellaan jne? Itse suhtaudun noihin katseisiin ja kommentteihin enemmän kiusallisina. ap

Vierailija
8/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tainnut pitää siitä, kun perääni katsoivat miehet ja naisetkin. Tuntemattomatkin tulivat sanomaan minua nätiksi jne. Itse en tuollaisen tarpeessa ole,tiedän vahvuuteni ja heikkouteni. Ei kai tuo voi olla ongelmallista, jos naista katsellaan jne? Itse suhtaudun noihin katseisiin ja kommentteihin enemmän kiusallisina. ap

Sun asenteesi paistaa miljoonien kilometrien päähän. Mieheltäkään ei jäänyt huomaamatta että pidät itseäsi tasokkaampana kuin häntä.

Vierailija
9/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeakin voi olla ylipainoinen, ne asiat eivät liity toisiinsa.

Ylipainoinen voi olla kaunis mutta ei komea, pehmeät muodot miehellä ovat rumia.

Vierailija
11/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin uutta matoa emättimeen.

Siitä se ilo irtoaa.

Vierailija
12/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tarpeeksi kiinnostava ihmisenä, ja mies on ihastunut sinuun, ei tuollaiset toisten katseet häiritse yhtään. Mä en edes huomaa muiden ihmisten katseita, eikä ne kiinnosta pätkän vertaa. Hyväksy vain se tosiasia, että ulkoisesta kauneudestasi huolimatta luonteesi ja persoonallisuutesi ei ollut sellainen, mihin mies olisi rakastunut.

Vierailija
13/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun asenteesi paistaa miljoonien kilometrien päähän. Mieheltäkään ei jäänyt huomaamatta että pidät itseäsi tasokkaampana kuin häntä.

Miehet ei lopultakaan rakastu ulkonäköön vaan luonteeseen.Ulkoisesti riittää viehättävyys, mutta itseriittoisuus karkottaa.

Vierailija
14/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei aina vaan riitä, että on kaunis kasvoiltaan ja vartaloltaan, harrastukset täsmää, huumori, jutut ja kaikki.Ja vaikka olisi kuinka mukavaa yhdessä ja seksikin sujuu. Monkin etsii sitä oikeaa ja jos tunne ei ole tarpeeksi voimakas jonkun kanssa, on parempi lopettaa kuin jäädä katselemaan. Näin se vaan on.

Vierailija
15/15 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tarpeeksi kiinnostava ihmisenä, ja mies on ihastunut sinuun, ei tuollaiset toisten katseet häiritse yhtään. Mä en edes huomaa muiden ihmisten katseita, eikä ne kiinnosta pätkän vertaa. Hyväksy vain se tosiasia, että ulkoisesta kauneudestasi huolimatta luonteesi ja persoonallisuutesi ei ollut sellainen, mihin mies olisi rakastunut.

Kyllä minua häiritsee, jos tuore suhde ja muut naiset vilkuilevat ja hakeutuvat miehen juttusille jatkuvasti ja ainakin jos mies reagoi niihin ystävällisesti. En kovin vakavasti ottaisi tuollaista miestä.