Mä vihaan noita Clearblue-nettimainoksia, joita ei voi MILLÄÄN ohittaa!
Ne kestävät tuhottoman kauan ja ovat ällöttäviä ja lässyttäviä.
Viimeisimmästä raskaudesta on 9 vuotta, enkä ajatellut näin yli 40-vuotiaana enää todellakaan hankkia lapsia. Joka ikinen kerta kun yritän katsoa jotain YouTube-videota tai vaikka vaan Iltalehden klippiä, nuo Clearblue-ällötykset rävähtävät pyörimään.
Lässynlässynlää.
Kommentit (33)
No älä käy täällä vauva-palstalla, niin vältyt niiltä. Nehän on kohdennettuja mainoksia netin käyttösi perusteella :D Ajatellaan, että kyllä vauvat kiinnostaa kun kerran vauva-palstalla käydään :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette asenna AdBlockia? Ei minulla tule mitään mainoksia YouTubessa ja lehtienkin sivuilla on suuria valkoisia alueita siellä missä olisi ärsyttäviä mainoksia. Puhelimeen en vielä ole AdBlockia osannut laittaa.
Mä asensin sen juuri äsken. Mulla pyörii taustalla YouTubesta musiikkisoittolista. SILTI juuri äsken tuli nimenomaan Clearblue-mainos kappaleiden välissä!!! Miten se siis auttaa ja miten niistä oikeasti pääsee eroon??
Niin, nuorten naisten olisi syytä ryhdistäytyä. Menkää naimisiin ja hankkikaa lapsia.
Koulut, matkailu, bilettäminen - ne saatte unohtaa. Teidän paikkanne on kotona. Opetelkaa laittamaan ruokaa, tekemään käsitöitä, säilömään, perkaamaan kalaa, hoitamaan kasvimaata ja puutarhaa, sienestämään, hoitamaan lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette asenna AdBlockia? Ei minulla tule mitään mainoksia YouTubessa ja lehtienkin sivuilla on suuria valkoisia alueita siellä missä olisi ärsyttäviä mainoksia. Puhelimeen en vielä ole AdBlockia osannut laittaa.
Mä asensin sen juuri äsken. Mulla pyörii taustalla YouTubesta musiikkisoittolista. SILTI juuri äsken tuli nimenomaan Clearblue-mainos kappaleiden välissä!!! Miten se siis auttaa ja miten niistä oikeasti pääsee eroon??
Ei pitäisi näkyä mainoksia jos se on asennettu oikein. Onko sulla työkalurivillä Adblock ikoni? Jos se on harmaana siinä sivulla niin se ei ole aktivoituna.
Aina välillä ihmettelen muutamia mainoksia, ensinnäkin MIKSI raskaustestiä mainostetaan? Eiköhän ihmiset osaa ostaa raskaustestit tarvittaessa ilman mainoksiakin. Ihmettelen myös mm. jatkuvia hiivatulehduslääkkeiden mainoksia radiossa, aina hössötetään että hiiva sitä ja emätin tätä. Ihmiset osaa mennä sinne apteekkiin kyllä ostamaan niitä hiivatulehduslääkkeitä muutenkin!!! Tosi raivostuttavaa, miksei miesten erektiovaivoista mainosteta yhtä paljon? Hiivaa on mainostettu varmaan AINA. Ärsyttää! Myös Buranan mainostus on turhaa, kaikki nyt buranan tietää :D
Minä myös boikotoin Clearblueta, ostan rfsun 2-3e maksavia raskaustestejä joissa kaiken lisäksi vielä 2kpl. Tosin en ole raskaaksi aikomassakaan, mutta tarvittaessa olen aina ostanut tuon rfsun. Apteekin testit kauheeta rahastusta, yhdestä testistä saa maksaa 8e. Tk:seen voi mennä pissimään purkkiin ilmaiseksi.
Mäkin inhoon niitä mainoksia. Miksei niitä pysty ohittamaan? Raivostuttavia ja ällöttäviä, todella tekemällä tehtyhjä ja teennäisiä lässynlässynlää.
Minulla ei ole AdBlockia, mutten ole nähnyt yhtäkään tuollaista mainosta. Mistäköhän se johtuu? Ehkä en vain kiinnitä huomiota.
Mun tulee siitä missä kaks noista pöydän ääressä mieleen, että ne on pari. Jotenki niitten kehonkieli ja reaktiot luo sellasen vaikutelman.
Mitään ei oo naispareja vastaan, kuhan tuli mieleen.
Miks sen mainoksen pitää olla niin ällöttävän imelä, miksei voi olla tavallinen ja asiallinen jossa vaikka karhea miesääni kertoo Clearbluen ominaisuuden 5 sekunnissa ja se siitä (tai parempi ku ei mainosta ollenkaan). Sitten voisin jopa ostaakin, nyt en todellakaan kannata tuota mainosta ja osta kyseisen merkin testiä.
Ei minulle ainakaan ole youtubessa mitään clearblue-mainoksia koskaan tullut. Auttaneeko sitten mainosblokkaaja, jollainen on selaimessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi näkyä mainoksia jos se on asennettu oikein. Onko sulla työkalurivillä Adblock ikoni? Jos se on harmaana siinä sivulla niin se ei ole aktivoituna.
Näkyy harmaana. Miten sen saa aktivoitua?
Niin no itse selaan pääosin puhelimella, ja siihen ei se adblock luonnistu...